Lowlands 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Als het Muse niet gaat zijn, dan is het letterlijk een grote groep met heel veel leden zoals een orkest of zo.
interpretatie van 'grootste'...
Snarky Puppy met Het Metropole Orkest (MO: het grootste professionele pop- en jazzorkest ter wereld)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
DennisvdBr wrote:
Als het Muse niet gaat zijn, dan is het letterlijk een grote groep met heel veel leden zoals een orkest of zo.


interpretatie van ‘grootste’…
Snarky Puppy met Het Metropole Orkest (MO: het grootste professionele pop- en jazzorkest ter wereld)

Arcade Fire staat ook met een man of 38 op het podium.
 

RS

Playlistbediener
3 mrt 2016
8
0
U2 heeft nog niks staan voor de hele maand augustus. U2 is en best grote naam denk ik... Al staan ze wel 8, 9,12 en 13 september in amsterdam.. Dus kan dat ze in augustus in europa op festivals komen...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Zei laatst niet iemand dat Arcade Fire uitgesloten was? Dat ze in 2017 pas weer gaan toeren, op twee optredens dit jaar na?

Maar ook daarvoor geldt: weliswaar schitterende boeking voor LL, maar qua formaat wel gewoon passend in het rijtje headliners van de afgelopen jaren. In die zin niet bijzonder.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
U2 heeft nog niks staan voor de hele maand augustus. U2 is en best grote naam denk ik… Al staan ze wel 8, 9,12 en 13 september in amsterdam.. Dus kan dat ze in augustus in europa op festivals komen…

Ja
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Die data die je op noemt van u2 is van 2015, U2 komt ook echt niet naar lowlands, te duur en te groot.
Arcade Fire zou best wel is kunnen, komen in begin juli al naar Europa voor twee festivals in Spanje en Portugal. Zou naar mijn mening niet de grootste headliner ooit zijn qua naam, wel qua bandleden denk ik haha. Ik zag net dat the cat empire naar hmh komt in november, lijkt me ook wel een leuke act voor lowlands om in de middag te zien in de alpha.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Die data die je op noemt van u2 is van 2015, U2 komt ook echt niet naar lowlands, te duur en te groot.
Arcade Fire zou best wel is kunnen, komen in begin juli al naar Europa voor twee festivals in Spanje en Portugal. Zou naar mijn mening niet de grootste headliner ooit zijn qua naam, wel qua bandleden denk ik haha. Ik zag net dat the cat empire naar hmh komt in november, lijkt me ook wel een leuke act voor lowlands om in de middag te zien in de alpha.
Ook niet qua bandleden. In 2002 stond Manu Chao met pak 'm beet 25 man als afsluiter op het podium... Briljant was dat trouwens.
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Oh dat moet gaaf geweest zijn! Manu Chao is echt geweldig, hoop die ook nog een keertje live te zien
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ook niet qua bandleden. In 2002 stond Manu Chao met pak ‘m beet 25 man als afsluiter op het podium… Briljant was dat trouwens.

Dat was 2001, maar inderdaad, je hebt gelijk. ;)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
visdave34 wrote:
Ook niet qua bandleden. In 2002 stond Manu Chao met pak ‘m beet 25 man als afsluiter op het podium… Briljant was dat trouwens.


Dat was 2001, maar inderdaad, je hebt gelijk.
1f609.png
God, ben ik alweer zo oud... ?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Daft Punk zingt blijkbaar ook rond in de wandelgangen als mogelijke aankondiging voor maandag. Hoe serieus het is, weet ik natuurlijk ook niet.

Voldoet wel aan criteria: zeer grote naam, zeer exclusief en zeker zeer verrassend.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
RS wrote:
U2 heeft nog niks staan voor de hele maand augustus. U2 is en best grote naam denk ik… Al staan ze wel 8, 9,12 en 13 september in amsterdam.. Dus kan dat ze in augustus in europa op festivals komen…


Ja
helemaal
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken