Lowlands 2016

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Ik denk toch eerder een al reeds gevestigde naam en niet een eendagsvlieg die het nu goed doet. Een klassieker die je toch wel moet hebben gezien, zoals categorie een jimi hendrix (dood) of Amy winehouse (dood) U2 of Michael Jackson (dood).

Niet elektronisch maar echt iets muzikaals met band.

Iets wat nog niet eerder op lowlands is geweest, anders kondig je het niet zo groots aan.

Vandaar mijn ideeën, maar wie weet zit ik er ook naast en valt het stiekem een beetje tegen.

Het raden is iig wel leuk ;p
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik vind zo'n naam niet echt binnen het karakter van het festival passen. Daar zal de organisatie ook niet de doelgroep mee aanspreken die ze nu juist willen aanspreken: jonge mensen. Ik vind Muse ook niet logisch, maar in ieder geval meer voor de hand liggen dan bijvoorbeeld U2.

En Muse gaat al meer dan 10 jaar mee, dat is geen 'waan van de dag' meer te noemen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.389
1.864
We gaan het morgen wel zien. Hopelijk meteen ook een boel kleinere namen en dingen om te ontdekken. Want die dragen het festival uiteindelijk meer dan een eventuele hele grote headliner.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.389
1.864
iedereen gaat zooooo teleurgesteld worden morgen……….

Dan hebben we toch drie dagen lol gehad :)

Ik denk dat iedereen toch wel rekening houdt met de mogelijkheid van een teleurstelling. Al zou ik het vanuit de organisatie gezien wel riskant vinden; je gaat wel af als je nu met iets heel zwaks komt. Of met een herhalingsoefening.
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Dat zou ik niet zo met zekerheid zeggen, Muse is echt wel een mogelijkheid ook door de grote belangstelling na de hele snelle uitverkopen van drie ziggo dome shows en omdat ze in de zomer een aantal festivals al aandoen en lowlands met een hele grote naam komen, alleen hebben ze er al wel een keer gestaan toen ze nog niet zo groot waren als dat ze nu zijn. Ik verwacht ook wel een zooitje andere namen, stuk of 10. Heeft iemand een idee hoe laat de directeur van LL Giel gaat bellen? Meestal is het rond 11 uur alleen is de show van Giel van 6 tot 10. Heb persoonlijk wel goede hoop op een echt hele exclusieve en grote naam :D
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dat zou ik niet zo met zekerheid zeggen, Muse is echt wel een mogelijkheid ook door de grote belangstelling na de hele snelle uitverkopen van drie ziggo dome shows en omdat ze in de zomer een aantal festivals al aandoen en lowlands met een hele grote naam komen

Eventjes goed teruglezen, iedereen verwacht Muse hiero...
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.251
761
ik snap niet hoe mensen erbij komen dat er 10 namen gedropt gaan worden morgen,is toch helemaal geen sprake van!!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.142
8.824
Ik zou op dit ogenblik blijer zijn met pakweg Massive Attack dan met de zoveelste keer Muse. Fingers crossed.
 

Hero

Nieuw lid
7 mrt 2016
2
0
Giel vertelt over "de grootste headliner ooit"

Zondag: Giel meldt: ik kan het eindelijk vertellen ik ga wat anders doen.. Groot nieuws..

Allebei wordt het maandag is zijn show verteld.. Zou me niks verbazen als hij zelf de "grootste headliner" ooit gaat worden met iets wat hij gaat doen op Lowlands, wat daar heb ik ook geen idee over.
Maar vindt dit wel ook beetje zijn humor.. Iedereen heeft het er toch paar dagen over


Edit: O nee, blijkbaar niet... Dan toch maar weer hopen op iets verrassends leuks
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.175
6.246
Giel vertelt over “de grootste headliner ooit”

Zondag: Giel meldt: ik kan het eindelijk vertellen ik ga wat anders doen.. Groot nieuws..

Allebei wordt het maandag is zijn show verteld.. Zou me niks verbazen als hij zelf de “grootste headliner” ooit gaat worden met iets wat hij gaat doen op Lowlands, wat daar heb ik ook geen idee over.
Maar vindt dit wel ook beetje zijn humor.. Iedereen heeft het er toch paar dagen over
Het word denk ik gewoon Muse...
Of het moet een orkest zijn of wat is nou een grote headliner, Jezus in de Alpha? Kan je dat voorstellen?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.389
1.864
Giel vertelt over “de grootste headliner ooit”

Zondag: Giel meldt: ik kan het eindelijk vertellen ik ga wat anders doen.. Groot nieuws..

Allebei wordt het maandag is zijn show verteld.. Zou me niks verbazen als hij zelf de “grootste headliner” ooit gaat worden met iets wat hij gaat doen op Lowlands, wat daar heb ik ook geen idee over.
Maar vindt dit wel ook beetje zijn humor.. Iedereen heeft het er toch paar dagen over

Ik heb toch al niet zo'n hoge dunk van de humor van giel, maar dat zou toch echt te flauw zijn. Lowlands als organisatie zou zich daar toch niet voor lenen mag ik hopen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.175
6.246
Hero wrote:
Giel vertelt over “de grootste headliner ooit”

Zondag: Giel meldt: ik kan het eindelijk vertellen ik ga wat anders doen.. Groot nieuws..

Allebei wordt het maandag is zijn show verteld.. Zou me niks verbazen als hij zelf de “grootste headliner” ooit gaat worden met iets wat hij gaat doen op Lowlands, wat daar heb ik ook geen idee over.
Maar vindt dit wel ook beetje zijn humor.. Iedereen heeft het er toch paar dagen over


Ik heb toch al niet zo’n hoge dunk van de humor van giel, maar dat zou toch echt te flauw zijn. Lowlands als organisatie zou zich daar toch niet voor lenen mag ik hopen?
Giel z'n nieuws is www.gielstalentenjacht.nl
Niets met Lowlands zijn nieuws dus...
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Het was sowieso al duizend keer duidelijk gemaakt dat het Lowlands-nieuwtje op geen manier vanuit Giel zelf kwam, dusja.

Ik geloof er echt niks van dat het Muse wordt, trouwens! Ik beloof hierbij plechtig mijn avatar in Paul de Leeuw te veranderen als het wel zo is.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
3fm zenderbaas Wilbert Mutsaers bevestigt dat er zo om 9.45 een grote headliner voor Lowlands bekendgemaakt gaat worden.
Dus dat het om een alpha naam gaat dat lijkt mij nu wel duidelijk.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
3fm zenderbaas Wilbert Mutsaers bevestigt dat er zo om 9.45 een grote headliner voor Lowlands bekendgemaakt gaat worden.
Dus dat het om een alpha naam gaat dat lijkt mij nu wel duidelijk.

Hij is niet meer 3FM-zenderbaas. Hij zegt dit vanuit zijn toppositie bij Mojo. Nog veelbelovender dus!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken