Les Ardentes 2024

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Staat toch een aardig rijtje namen op de site inmiddels. Zag ze hier nog niet, dus bij deze:
Donderdag:
Nicki Minaj/ Gunna/ Offset/ Gazo & Tiakola/ Josman/ Ziak/ Werenoi/ Naps/ Lala & Ce/ Niro
Vrijdag:
Doja Cat/ 21 Savage/ Ninho/ Niska/ La Feve/ Shay/ Morad/ Sexyy Red/ so La Lune
Zaterdag:
Central Cee/ Hamza/ Zola/ Ayra Starr/ Bekar/ D-Block Europe/ Ronisia/ H Jeunecrack/ YG Pablo/ Peet
Zondag:
Dj Snake (laatste show in Belgie?)/ Booba/ Yeat/ Plk/ Zola & Koba Lad/ SDM/ Elgrandetoto/ Leto/ Tif/ BB Jacques
4 dagen met Camping 327 euro/ 4 dagen zonder camping 282 euro/ dagkaart 105 euro.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.021
1.015
Camping Les Ardentes staat onder water: festivalgangers ontwaken in ondergelopen tenten


Die beelden😅 Nog wat anders dan op graspop.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.567
Camping Les Ardentes staat onder water: festivalgangers ontwaken in ondergelopen tenten


Die beelden😅 Nog wat anders dan op graspop.
Pff.. Wat een toestanden. Zoiets zou bij mij meteen einde festival zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Timmetje

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
462
445
Camping Les Ardentes staat onder water: festivalgangers ontwaken in ondergelopen tenten


Die beelden😅 Nog wat anders dan op graspop.
Toch een beetje Werchter2016-vibes als ik dit zie. ik ruik de stink-laarzen nog haha
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
119
54
Tja dat zijn festivals in Wallonie hé verleden jaar naar Ronquieres geweest zelfde toestanden en vroeger bij dour was het even erg...
Op Live is Live zware regens op zaterdag op zondag lag het terrein er pikfijn bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.856
4.814
Dit heeft puur met de ligging te maken, aangezien Luik in een diep dal ligt. Daar valt niet tegen op te boksen met heftige regenval. Heel vervelend voor de bezoekers en organisatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie en NoLifeIzze

Gebruikers die dit onderwerp bekijken