Le Guess Who? 2021

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
De naam van dit topic kan wel gewijzigd worden in Le Guess Who? of Le Guess Who? 2021.

LGW? is in ieder geval wat aan het teasen op Facebook, dus er lijkt snel wat nieuws aan te komen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Met de versoepelingen van vanavond lijkt Le Guess Who? dit jaar wel gewoon door te kunnen gaan. Programma en publiek zijn altijd wel erg internationaal; ben dus wel benieuwd in hoeverre het programma nog moet worden opgeschud.
Zijn er hier meer mensen die dit jaar gaan?
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Met de versoepelingen van vanavond lijkt Le Guess Who? dit jaar wel gewoon door te kunnen gaan. Programma en publiek zijn altijd wel erg internationaal; ben dus wel benieuwd in hoeverre het programma nog moet worden opgeschud.
Zijn er hier meer mensen die dit jaar gaan?
Si!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Met de versoepelingen van vanavond lijkt Le Guess Who? dit jaar wel gewoon door te kunnen gaan. Programma en publiek zijn altijd wel erg internationaal; ben dus wel benieuwd in hoeverre het programma nog moet worden opgeschud.
Zijn er hier meer mensen die dit jaar gaan?
Ik wil er sowieso een dagen of waarschijnlijk meerdere dagen bij zijn. Ben wel benieuwd hoe het zou werken als het op 75% moet. Tel je dan de normale capaciteit en daar 75% van? Dat betekent niet gelijk dat de zalen voor driekwart vol gaan staan.

Inderdaad lijkt me de internationale lineup het grootste struikelblok. Hoop dat die grotendeels intact blijft als het doorgaat.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik wil er sowieso een dagen of waarschijnlijk meerdere dagen bij zijn. Ben wel benieuwd hoe het zou werken als het op 75% moet. Tel je dan de normale capaciteit en daar 75% van? Dat betekent niet gelijk dat de zalen voor driekwart vol gaan staan.

Inderdaad lijkt me de internationale lineup het grootste struikelblok. Hoop dat die grotendeels intact blijft als het doorgaat.
Het wordt er allemaal niet gemakkelijker op na gisteren.

Die 75% is inderdaad een lastige. In 2019 werd er op een aantal locaties (vooral binnen TivoliVredenburg) al wel de bezetting van zalen in de gaten gehouden, maar dat zullen ze nu dus nog steviger moeten gaan handhaven.

Maar lastiger is die regel dat de zalen om 0:00 dicht moeten, want juist na middenacht heeft LGW? nog een stevig programma.

Het evaluatiemoment van 1 november zal voor LGW waarschijnlijk te laat komen.

Kortom: het lijkt op groen licht, maar wel veel beperkingen en onzekerheden. Lastige tijd voor de organisatie...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Het wordt er allemaal niet gemakkelijker op na gisteren.

Die 75% is inderdaad een lastige. In 2019 werd er op een aantal locaties (vooral binnen TivoliVredenburg) al wel de bezetting van zalen in de gaten gehouden, maar dat zullen ze nu dus nog steviger moeten gaan handhaven.

Maar lastiger is die regel dat de zalen om 0:00 dicht moeten, want juist na middenacht heeft LGW? nog een stevig programma.

Het evaluatiemoment van 1 november zal voor LGW waarschijnlijk te laat komen.

Kortom: het lijkt op groen licht, maar wel veel beperkingen en onzekerheden. Lastige tijd voor de organisatie...
LGW naar buiten! Beetje staan koukleumen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ik weet dat je moet ontdekken, maar er zijn jaren geweest waar ik meer namen kende. Dat wordt veel luisteren...
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Heb hetzelfde gevoel als Dave, dat wordt nog veel luisteren. Wel net een kaart voor vier dagen gekocht. Veel zin om nieuwe muziek te zien. Nu hopen dat het door kan en mag gaan.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Heb hetzelfde gevoel als Dave, dat wordt nog veel luisteren. Wel net een kaart voor vier dagen gekocht. Veel zin om nieuwe muziek te zien. Nu hopen dat het door kan en mag gaan.
Mee eens, wordt flink wat luisteren om er een mooi programma van te maken. Maar wel mooi dat het gewoon door lijkt te gaan met zo'n internationaal programma.

Voorlopig gaan ze uit van 75% capaciteit per zaal. Als de eindtijd van 24.00 gehandhaafd blijft wordt een deel van het programma vervroegd:

Currently, shows are allowed to take place until 12AM. We hope we’ll be able to present a festival timetable that goes on until after midnight. However, if this regulation is not lifted by the government before 11-14 November, it is possible that we will move all shows to an earlier time. We will announce the timetable at a later date; but please note that the timetable is always subject to change.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Las ook dat Neptunian Maximalism misschien op LGW? zou spelen. Denk dat het daar ook een beetje mee samenhangt (of als er nog iemand afzegt).
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik wil er sowieso een dagen of waarschijnlijk meerdere dagen bij zijn. Ben wel benieuwd hoe het zou werken als het op 75% moet. Tel je dan de normale capaciteit en daar 75% van? Dat betekent niet gelijk dat de zalen voor driekwart vol gaan staan.

Inderdaad lijkt me de internationale lineup het grootste struikelblok. Hoop dat die grotendeels intact blijft als het doorgaat.
Je zal er wel snel bij moeten zijn. Inmiddels meer dan 95% van 4-dagen-tickets verkocht en er zal maar een beperkt aantal dagkaarten zijn. Volgens bericht op Facebook.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
En de weekendtickets zijn uitverkocht!

Vanwege de 75%-bezetting worden er ook maar een beperkt aantal dagkaarten verkocht.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik vind de line-up ook niet geweldig. Wilde The Microphones en Faust best zien, maar verder had ik niet echt veel mustsees bij staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Geschrokken dat het zo snel uitverkocht is. Wilde nog een kleine slag om de arm houden voor het geval er belangrijke dingen cancelden, om dan eventueel over te schakelen op dagtickets. Nu spijt dat ik niet voor een 4-dagen ticket ben gegaan. Elke dag staat er wel iets dat ik niet wil missen... Nu toch maar een dagkaart of anders vertrouwen op TicketSwap
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Ticket voor de zaterdag is in de pocket. Mochten er nog 4-daagse tickets beschikbaar komen dan ga ik daarvoor en doe ik deze weer van de hand.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Gebruikers die dit onderwerp bekijken