Le Guess Who? 2021

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
Daar gaan we al.... OMT adviseert een korte lockdown van 2 weken, waarin evenementen geschrapt moeten worden en bioscopen en theaters dicht. Is het weer de cultuursector die als eerste eraan moet geloven....
Maar dan kan je vast nog wel heel LGW? meepakken, omdat dat niet gelijk in zal gaan.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.718
2.290
In ieder geval de eerste twee dagen.
Ik denk wel dat dit OMT-advies wel tot de nodige stress bij de LGW?-organisatie zal leiden.
Ik zou er persoonlijk niet van slapen als ik in de organisatie zat. Wat een ellende. Laten we duimen dat ze eventuele maatregelen over het weekend tillen
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.718
2.290
Taqbir staat en in Db's en nog iets dichterbij. Die treedt twee keer op.

Voor de rest eens met de namen die jullie allemaal neerzetten. Zin in en hopen op het beste.
Taqbir in dB's zou nog een optie zijn, maar dan vind ik de OV-fietstocht voor één bandje misschien net te kostbaar, als ik daarvoor twee andere artiesten moet laten schieten. Wel heel veel liefde voor Taqbir en dB's
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
Taqbir in dB's zou nog een optie zijn, maar dan vind ik de OV-fietstocht voor één bandje misschien net te kostbaar, als ik daarvoor twee andere artiesten moet laten schieten. Wel heel veel liefde voor Taqbir en dB's
Staat op het einde van Sons of Komet op zondag nog twintig minuten in Pandora zie ik. Da's al helemaal dichtbij. Trappetje omhoog en je bent er.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Ik zou er persoonlijk niet van slapen als ik in de organisatie zat. Wat een ellende. Laten we duimen dat ze eventuele maatregelen over het weekend tillen
Een gedeeltelijke lockdown vanaf zaterdag is natuurlijk slecht nieuws voor de organisatie, maar bericht dat theaters open zouden mogen blijven biedt wellicht nog wat hoop. In ieder geval is er vanavond nog een vol programma.

Gisteren in ieder geval mooie avond gehad. King Hannah was een half uurtje heel aardig en zou goed passen vroeg op de dag in FIVE. the Microphones was mooi, maar het hoogtepunt gisteren was Arooj Aftab. Prachtig samenspel van die stem, harp en contrabas. Eigenlijk had Moor Mother ook nog als gast op het podium moeten verschijnen, maar was op dat moment bezig met de soundcheck.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.718
2.290
maar bericht dat theaters open zouden mogen blijven biedt wellicht nog wat hoop.
Dit is ook mijn enige greintje hoop. Vanavond in ieder geval nog Sons of Kemet in Den Bosch. Vervolgens kijken of ik morgen nog een mooi festival tegemoet ga of mezelf in slaap ga huilen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
Een gedeeltelijke lockdown vanaf zaterdag is natuurlijk slecht nieuws voor de organisatie, maar bericht dat theaters open zouden mogen blijven biedt wellicht nog wat hoop. In ieder geval is er vanavond nog een vol programma.

Gisteren in ieder geval mooie avond gehad. King Hannah was een half uurtje heel aardig en zou goed passen vroeg op de dag in FIVE. the Microphones was mooi, maar het hoogtepunt gisteren was Arooj Aftab. Prachtig samenspel van die stem, harp en contrabas. Eigenlijk had Moor Mother ook nog als gast op het podium moeten verschijnen, maar was op dat moment bezig met de soundcheck.
Huh, heb ik Moor Mother ergens gemist? Kutt... Voor de rest helemaal met je eens. Aftab was grandioos!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
LGW? houdt er alvast voorzichtig rekening mee dat er restricties voor het festival gaan komen:


Tonight (Friday, 12 Nov) at 7PM, the Dutch government has planned a press conference regarding the Covid-19 pandemic.

It seems likely that restrictions for cultural events will be announced, possibly starting this weekend, and therefore affecting the remainder of Le Guess Who? 2021. We are awaiting further details and will inform you as soon as possible about this situation.

For international visitors: there is no sign that travel restrictions will be announced during the press conference.

The first night of LGW21 was unreal, and we feel honored to have you with us. Let’s make tonight even more special.

Please bear with us for further news.
Team Le Guess Who?
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Met deze aanscherpingen kan het alleen maar einde oefening zijn. Wat ontzettend zuur voor de organisatie. Nadat vorig jaar een paar dagen vantevoren een 30-bezoeker-per-zaaleditie moet nu de hele zaak dus halverwege gecanceld worden.

Laten we er nog maar een avond van genieten.

edit: en dan hadden ze dit jaar ook nog dat gratis U?-festival uit de grond gestampt. Ook voor niets….
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
Met deze aanscherpingen kan het alleen maar einde oefening. Wat ontzettend zuur voor de organisatie. Nadat vorig jaar een paar dagen vantevoren een 30-bezoeker-per-zaaleditie moet nu de hele zaak dus halverwege gecanceld worden.

Laten we er nog maar een avond van genieten.
Benieuwd of ze dan toch nog wat morgen door laten gaan.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.718
2.290
Echt fantastisch! Mijn tijdschema is nog verder ingekort maar Pink Siifu en Duma staan nog steeds op het programma.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken