Birds In Row in TrixWie gaat allemaal naar Black Country, New Road volgende week in de Roma?
Ik hoop dat die eindelijk eens op RW staan en ik ze daar kan zien
Birds In Row in TrixWie gaat allemaal naar Black Country, New Road volgende week in de Roma?
Op straat... en goed op tijd zijn.Iemand die een (gratis) parking weet in de buurt van Vorst Nationaal, buiten de “officiële” dure parkings om?
Opgelet: op straat is in de wijde omgeving niet meer gratis. Er staan nu ook parkingautomaten en is er zelfs een (duur) evenemententarief van toepassing.Op straat... en goed op tijd zijn.
Was al even geleden dat ik er nog geweest ben.Opgelet: op straat is in de wijde omgeving niet meer gratis. Er staan nu ook parkingautomaten en is er zelfs een (duur) evenemententarief van toepassing.
Dus ze stond mee te dansen op een tape?Madonna, Sportpaleis, 22.10.2023
Slechte playbackshow, geen live band en bovendien 90% vocals op tape.
Hetgeen wat op tape stond was bovendien afgrijselijk: zowat alle songs aangelengd met een diepe bass, zodat ieder nummer als verkracht aanvoelde.
Productie was oké. Niks gezien wat we nog nergens anders gezien hebben, maar men zorgde er wel voor dat elke bezoeker een goed zicht heeft.
Een 'show' (concert was dit niet) om snel te vergeten.
En af en toe mee te zingen, maar alle vocals stonden gewoon op tape (muv één akoustisch nummer).Dus ze stond mee te dansen op een tape?
Madonna, Sportpaleis, 22.10.2023
Hetgeen wat op tape stond was bovendien afgrijselijk: zowat alle songs aangelengd met een diepe bass, zodat ieder nummer als verkracht aanvoelde.
Productie was oké. Niks gezien wat we nog nergens anders gezien hebben, maar men zorgde er wel voor dat elke bezoeker een goed zicht heeft.
Bekijk bijlage 6727
Zag net deze review in mijn tijdslijn voorbij komen, je begint je bijna af te vragen of ze wel bij hetzelfde concert zijn geweest![]()
Het was één langdurige teleurstelling”, schrijft Kristian Dam Nygaard, de recensent van ‘BT’. Volgens hem was het hele gebeuren “meer circus dan show” en kon het spektakel niet boeien. “Er waren veel te veel lange danspassages en theatrale intermezzo’s, waardoor het concert iets werd waar je lange tijd alleen naar zat te staren.”
Ook Thomas Treo van ‘Ekstra Bladet’ had zijn twijfels. “Madonna zingt officieel live. Maar officieus doet ze dat niet”, schreef hij. “Sowieso kon je haar zang zelden horen. Lange tijd was het artificieel en irrelevant. De hele show lang. Het was soms gênant.” Hij prijst daarentegen wél de visuele elementen tijdens het concert.
De meeste van haar hits werden uitgebracht in dansbare versies, maar Madonna met een luidruchtige elektrische gitaar zien, was een vreemde anticlimax”,
130 EUR hierMisschien is het een beetje een gemeen standpunt, maar als je anno 2023 honderden euro's neerlegt om een show van Madonna te zien en het blijkt kut te zijn, kan ik daar geen medelijden mee hebben.
Idd. Dat rechtvaardigt het kut-zijn enigszins...Ah, koopje![]()
Oef. Lees dit nu pas. Ken iemand die hier wel enthousiast over was in het Sportpaleis, maar muzikaal gezien za dit geen hoogvlieger geweest zijn dan…Madonna, Sportpaleis, 22.10.2023