Hier ook last gehad van een dergelijk groepje dat naast mij stond. Vooral op het begin waren ze super luid aan het praten, ik denk dat iedereen rechtsachter wel mee kon genieten van één gast zijn verhalen. Op een gegeven moment nam het gelukkig wel af en heb ik me er eigenlijk nauwelijks meer aan gestoord. Zo ver als jouw verhaal ging het gelukkig ook weer niet. Prima dat je even een opmerking heen en weer maakt hoor, maar hele gesprekken terwijl de band aan het spelen is en terwijl je gewoon weet dat iedereen in je omgeving mee kan luisteren vind ik zo onbeschoft.
Er was ook nog een klein opstootje direct voor me. Er was een stel en iemand zou de plek van zijn vriend hebben ingenomen, terwijl de 'innemer' daar gewoon al de hele tijd stond volgens mij. Dus die vriend werd naar voren gepushed en toen gingen ze precies op een manier staan dat mijn zicht weer blokkeerde natuurlijk. :') Maar gelukkig bleven beide partijen daarna stil en na een tijdje kon ik ook weer een groot deel van het podium zien.
Verder wel heel leuk gehad hoor.