Ik had hetzelfde probleem. Verschil met Nightwish was te grootHet klonk erg schel. Ook niet goed gemixt maar met goede vocalen trek ik dat nog wel....en ik had zondag Nightwish gezien....dan was dat wel een heel groot verschil.
Ik had hetzelfde probleem. Verschil met Nightwish was te grootHet klonk erg schel. Ook niet goed gemixt maar met goede vocalen trek ik dat nog wel....en ik had zondag Nightwish gezien....dan was dat wel een heel groot verschil.
Maar wel kleiner formaat meen ik mij te herinneren.Waar haal je dat??? 3.5 euro voor wat te drinken toch?
Hoe was de show en het publiek. Ik was net voor alles naar headline zaalsporten van halestorm geweest. Inderdaad een power strot maar ik miste toch wel wat magie ofzo. Ben heel, benieuwd hoe ze op graspop zijnOver goed bij stem gesproken. Lzzy Hale van Halestorm gisteren. Voorprogramma van Alter Bridge. WAT EEN KANON! En Myles Kennedy zelf scoort op dat gebied ook altijd een dikke voldoende. Het was even zoeken naar de juiste afstemming omdat het volume van de muziek in het begin teveel boven de stemmen uit kwam, maar daarna werd het een heerlijk avondje!
Show met weinig poespas, gewoon goede lichten en prima geluid. Geen vervelende afleidingen op het scherm, alleen een logo wat op de beat van kleur versprong. Wel nog een drumsolo die eindigde met een gimmick toen de drummer overging op drumstokken van het formaat slagboom. En tussendoor een paar zeer rake a capella uithalen. Ik miste eigenlijk totaal geen magie, ze gaven gewoon een strakke set weg zoals een voorprogramma een zaal hoort op te warmen.Hoe was de show en het publiek. Ik was net voor alles naar headline zaalsporten van halestorm geweest. Inderdaad een power strot maar ik miste toch wel wat magie ofzo. Ben heel, benieuwd hoe ze op graspop zijn
Helemaal mee eens! Lzzy Hale is echt een podiumbeest en ze heeft een waanzinnige stem. Ik ging gisteren vooral voor Mammoth WVH maar vond Halestorm met afstand het beste van de avond. Wel jammer dat ze weinig écht sterke nummers hebben, dat staat de grote doorbraak (die ze op basis van Lzzy's stem en performance wel verdienen) nog steeds een beetje in de weg.Over goed bij stem gesproken. Lzzy Hale van Halestorm gisteren. Voorprogramma van Alter Bridge. WAT EEN KANON! En Myles Kennedy zelf scoort op dat gebied ook altijd een dikke voldoende. Het was even zoeken naar de juiste afstemming omdat het volume van de muziek in het begin teveel boven de stemmen uit kwam, maar daarna werd het een heerlijk avondje!
€ 3,80 voor een bekertje cola in de Lotto en € 7 voor een kluisje. Ik vind het een dure zaal, maar tis vele malen dichterbij dan de Ziggo voor mij.
Ik kom zelf uit Nederland en voor mij is AB bijvoorbeeld te ver (Antwerpen half uurtje met de auto). Dus over andere zalen kan ik niks zeggen.Vooral die locker is fel overdreven.
In de AB en Het Depot 1 euro, of zijn die ook duurder geworden daar?
Staan die lockers bij de Lotto Arena nog altijd buiten?
Show met weinig poespas, gewoon goede lichten en prima geluid. Geen vervelende afleidingen op het scherm, alleen een logo wat op de beat van kleur versprong. Wel nog een drumsolo die eindigde met een gimmick toen de drummer overging op drumstokken van het formaat slagboom. En tussendoor een paar zeer rake a capella uithalen. Ik miste eigenlijk totaal geen magie, ze gaven gewoon een strakke set weg zoals een voorprogramma een zaal hoort op te warmen.
Het publiek voorin was uitbundig. Zaal was nagenoeg even vol als tijdens hoofdact Alter Bridge. Achterin de zaal wel de beruchte Hollandse ziekte van het overal doorheen lullen, maar dat was gedurende de hele avond zo, zowel bij Halestorm als bij AB. Stukje verder naar voren lopen en het probleem was verholpen...
Maar mn jas was lekker koud na afloop van Nightwish ja .. gelukkig warm ik snel op maar comfortabel is het allerminst niet. Mag vele malen beter voor die prijs.
Met Nightwish voor het eerst geweest daar maar wat een achterlijk systeem. Vooral in de winter.Nog altijd hetzelfde dus.
Laatste keer dat ik er was moest je uw jas/trui buiten in de locker opbergen en dan opnieuw, rillend in de koude in T-shirt, een wachtrij volgen om binnen te mogen gaan...
Hebben precies het principe locker/vestiaire niet goed gesnapt daar...
Ja ook gewoon die hele marathon die je moet rondstrompelen om tot aan het sportpaleis te geraken. Op zich geen probleem, maar duurt zo lang omdat het gewoon 1 grote bottleneck is, waardoor je amper vooruit geraaktMet Nightwish voor het eerst geweest daar maar wat een achterlijk systeem. Vooral in de winter.
Wat bedoel je precies?Ja ook gewoon die hele marathon die je moet rondstrompelen om tot aan het sportpaleis te geraken. Op zich geen probleem, maar duurt zo lang omdat het gewoon 1 grote bottleneck is, waardoor je amper vooruit geraakt
Hele tour rond lotto arena om aan ingang te geraken. Denk ook dat het dezelfde kluisjes zijn buitenWat bedoel je precies?
Sportpaleis en Lotto hebben toch afzonderlijke ingangen?
Afgelopen woensdag naar Evanescence in het Ziggo dome geweest (met Within Temptation).
Ik had sterk de indruk dat de zang van Amy Lee een beetje hulp van software had, met name op de momenten dat er alleen piano was als muziek. of geen muziek.
Als ik de filmpjes van Youtube voor me haal, zingt ze niet altijd zuiver (op z'n zachts gezegd )
Woensdag was er echter geen valse noot te horen, het klonk mij iets te perfect / gelikt
Jammer, de charme van een live optreden is, dat de zang niet altijd perfect is.
Als ik kijk, wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is met software, dan lijkt het aannemelijk dat ze hulp heeft van software. dat ze wel live zingt, maar dat de software de zang beter laat klinken. Of ze heeft natuurlijk zanglessen genomen
Is jullie dit wel eens opgevallen?
Geluid was verder prima in Ziggo dome