Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
De zanger van Lostprophets is doodgestoken in de gevangenis. Een van de weinige personen voor wie de stelling "elke dood is een tragisch verlies" niet geldt.

Niet verwonderlijk voor wat die gast heeft uitgevreten. Het enige misdrijf waar andere gevangen het ook als een misdrijf onder misdadigers zien.

Misschien niet het juiste forum om te plaatsen.
TIP:
Nu Old skool Headbangers ball op tv tot 03:05 uur.
Kpn kanaal 110

De zanger van Lostprophets is doodgestoken in de gevangenis. Een van de weinige personen voor wie de stelling "elke dood is een tragisch verlies" niet geldt.
Was 2 jaar geleden ook al eens neergestoken, populair zal die niet geweest zijn bij zen celmaten.

Voor de mensen die via ticketsforgood een account hebben: op 28 oktober kan je gratis naar Arch Enemy in de Afas Live. Support door Amorphis, Eluveitie en Gatecreeper. Je betaald alleen 8 euro boekingskosten per ticket.
Wil je als oudere jongere je vriend of vriendin tevreden houden: dit weekend kan je voor dezelfde 8 euro naar Eros Ramazzotti die met Symphonica in Rosso in het Ziggo Dome staat.

• Leuk
Waarderingen: Jamel en Joslittel
Voor de mensen die via ticketsforgood een account hebben: op 28 oktober kan je gratis naar Arch Enemy in de Afas Live. Support door Amorphis, Eluveitie en Gatecreeper. Je betaald alleen 8 euro boekingskosten per ticket.
Wil je als oudere jongere je vriend of vriendin tevreden houden: dit weekend kan je voor dezelfde 8 euro naar Eros Ramazzotti die met Symphonica in Rosso in het Ziggo Dome staat.
Worden de tickets op naam gecontroleerd bij ticketsforgood?

Bijvoorbeeld kan ik via mijn vrouw haar werk email tickets halen, en zelf met een kameraad heengaan?

Iemand dit al geprobeerd?

Mijn vrouw is er iig mee naar het carré geweest die controleren er niet op.

Denk dat ze daar meer tijd hebben als bij de Afas of ziggo als ze iets willen controleren.

Iemand dit artikel voor mij?🙏

Bijlagen

• Screenshot_20251018_090636_Chrome.jpg
    Screenshot_20251018_090636_Chrome.jpg
    427,9 KB · Weergaven: 47
Wij gaan met de groep naar the plot in you 1 november in Trix maar hebben nog 1 ticket te kort. Ticketswap wordt telkens in seconden weggekaapt (Bots?) zou er toevallig iemand nog eentje over hebben of weten als er iets aan te doen is?

Wij gaan met de groep naar the plot in you 1 november in Trix maar hebben nog 1 ticket te kort. Ticketswap wordt telkens in seconden weggekaapt (Bots?) zou er toevallig iemand nog eentje over hebben of weten als er iets aan te doen is?
The plot thickens.

niet echt de beste manier om het aan te pakken maar ik snap ook wel als je op niveau GnR staat en dat er zo'n fouten gebeuren dat je pissed bent

Users who are viewing this thread