Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Toch liever zo dan dat ze nu gewoon vrolijk touren (al klinkt het niet alsof ze vrolijke muziek maken) en dan ergens in de laatste paar maanden een album aankondigen, het uitbrengen en dan zeggen dat ze per direct stoppen.

Dit klinkt als een goed doordacht verhaal.

• Leuk
Waarderingen: johanra
Nu aankondigen dat je over 3 jaar gaat stoppen gaat toch nergens over

Misschien moet ik maandag maar eens aankondigen op mijn werk dat ik over 40 jaar met pensioen ga
Door er echt een einddatum op te plaatsen onderscheiden ze zich wel van de meeste stoppende bands. Op zich vind ik het wel goed om weten zodat ik nog ergens een zaal show kan meepikken of een festival clash in hun voordeel kan beslissen

Jah of zeggen dat je gaat stoppen en dan een afscheids tour hebt van ruimt 2 jaar, komt op hetzelfde neer in mijn ogen

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
In ieder geval beter dan Scorpions die al sind 2010 bezig zijn met hun afscheidstour :)

Al is wellicht stoppen en zeggen dat je 100% zeker nooit meer gaat optreden, om dan later toch weer te beginnen misschien nog wel erger.
Dit interview met Dee Snider is wel prachtig om te lezen, met de info die we nu hebben

Die van Mötley Crüe was ook mooi. Ik citeer van wikipedia:

The band became the first to sign a binding legal document known as a "cessation of touring" contract, preventing them from touring beyond the year 2015 under the name Mötley Crüe.

Inmiddels is dat document ook door de shredder gehaald.

In het geval van Twisted Sister vind ik het in die zin dan ook jammer dat ze weer terug zijn. Natuurlijk helemaal leuk als ze op Graspop gaan staan, maar ik had het mooier gevonden als ze daadwerkelijk zich aan hun woord hadden gehouden. Verschil met Mötley Crüe zit hem dan trouwens vooral in hoe voor mij de beleving en aanloop naar die laatste show was.

(Ook MC was verder prima geweest als ze niet waren teruggekomen en ook daar vond ik het helemaal leuk dat ze weer op Graspop stonden, maar Twisted Sister zat er nog een stukje boven qua beleving)

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Voor forumleden die in de zorg werken. Er is een site genaamd ticketsforgood en daar kan je vaak goedkoop kaartjes kopen. Nu hebben ze bijvoorbeeld voor de concerten van Parkway Drive en van Architects kaarten. Je krijgt dan voor 16 euro 2 toegangstickets. Ze zijn wel op naam, dus je kunt ze niet doorverkopen.

Voor forumleden die in de zorg werken. Er is een site genaamd ticketsforgood en daar kan je vaak goedkoop kaartjes kopen. Nu hebben ze bijvoorbeeld voor de concerten van Parkway Drive en van Architects kaarten. Je krijgt dan voor 16 euro 2 toegangstickets. Ze zijn wel op naam, dus je kunt ze niet doorverkopen.
Enkel voor Nederland zeker en dus ook enkel voor de concerten in Amsterdam zeker?

Heb gezien dat je email adres gecontroleerd wordt en dat je in de zorg moet tewerkgesteld zijn....dan pas kan je de korting krijgen...
Maar ik bedoel, ik kan bv niet aan een kameraad die in de zorg werkt om voor ons beiden een ticket te fiksen? Want dat is in België dat die tewerkgesteld is en we zouden eigenlijk Parkway Drive in Brussel willen gaan zien. Architects kan natuurlijk enkel in Amsterdam.

Zo dan, bedankt voor de tip! Ik kom hiervoor in aanmerking en ik wist dit niet.

Maar ik bedoel, ik kan bv niet aan een kameraad die in de zorg werkt om voor ons beiden een ticket te fiksen? Want dat is in België dat die tewerkgesteld is en we zouden eigenlijk Parkway Drive in Brussel willen gaan zien. Architects kan natuurlijk enkel in Amsterdam.
Alleen voor nederlandse emailadressen...en is voor Parkway in Nederland (By the way...er zijn nog kaarten voor Belgie in Brussel)

• Leuk
Waarderingen: won666
Hier een partner in de zorg die ik van goeie muziek houdt. Dus die tip ga ik naar haar doorspelen. Zij en ik wisten hier nog niet van.
Thx

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Kon zelfs naar Jera on Air voor 32 euro met zijn tweetjes, maar kon helaas niet. Normaal kost een combiticket volgens mij iets van 250 euro.
En nee, het is niet alleen in Amsterdam. Er zitten dan ook wel weer Hollandse hits festivals tussen, maar als dat jou ding is is dat toch leuk voor een paar euro te gaan. Mijn schoonzus die ook in de zorg werkt is voor 16 euro met zijn tweetjes naar Robbie Williams geweest.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Jamel

Users who are viewing this thread