Hardrock & Metal Chat

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.597
Ik loop uiteraard weer helemaal achter met het luisteren van nieuwe albums, maar de nieuwe van Soen is toch een beetje teleurstellend als je van Imperial komt.
Hmmm, niet helemaal met je eens. Hij is niet (zo goed als) Imperial, maar anders en ook gewoon erg lekker. Beetje commerciëler, zonder dat het als een sell out voelt.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Voor de liefhebber: https://festileaks.com/2023/09/kijk-terug-parkway-drive-op-graspop-2023/

Heb een terugblik geschreven over het Parkway drive optreden op Graspop!

Hierbij ook direct nog de oproep om te stemmen op de festileaks festivalacts top 100. Onder andere Parkway Drive, Gojira en Machine Head speelden geweldige shows. Die verdienen zeker een stem ;)

 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.938
5.376
het zweedse Gefle metal festival begin Juli die altijd wel wat bands deelt met graspop en alcatraz(meer met alcatraz) heeft vandaag aangekondigd er mee te stoppen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: RubenJS

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Benieuwd wat de big surprise zal zijn :eek:
 

Bijlagen

  • IMG_3468.jpeg
    IMG_3468.jpeg
    112,7 KB · Weergaven: 39

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.938
5.376
Wat was het Sportpaleis weer warm zeg. Blink182 stukken beter bij stem dan een paar jaar geleden. Al was het geluid wel de grote Travis Barker show. De drum overheerste alles.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Damn 35.000 tickets... effectief hun laatste show? Beetje raar om als Amerikaanse band in Frankrijk af te sluiten?
T is de allerlaatste show in Parijs, geen idee waar ze “echt” afsluiten. 2024 is helaas wel het jaar dat ze ermee gaan stoppen.. en 35k tickets is heeel lekker. Ben benieuwd waar ze in NL geplaatst worden. Ik MOET daarheen
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.025
1.114
T is de allerlaatste show in Parijs, geen idee waar ze “echt” afsluiten. 2024 is helaas wel het jaar dat ze ermee gaan stoppen.. en 35k tickets is heeel lekker. Ben benieuwd waar ze in NL geplaatst worden. Ik MOET daarheen
Op de poster staat 'Final show' vandaar mn opmerking, niet final fr show ofzo...
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.025
1.114
Wat was het Sportpaleis weer warm zeg. Blink182 stukken beter bij stem dan een paar jaar geleden. Al was het geluid wel de grote Travis Barker show. De drum overheerste alles.
Bijna zoals gewoonlijk slecht geluid in die galmbak...zat op de bovenste ring deze keer, die basdrum en ook basgitaar hoorde ik wel telkens een paar keer terugkeren...nuja deels zaal en deels de mix dan?
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Op de poster staat 'Final show' vandaar mn opmerking, niet final fr show ofzo...
Klopt, de tekst onder de show benoemt specifiek Parijs. Zou me wel verbazen als ze inderdaad de allerlaatste show in Frankrijk laten plaatsvinden. Al is een show met 35k bezoekers wel super gaaf natuurlijk
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
232
372
Voor de liefhebber, hierbij een playlist met alle setlists van de Rock Circus acts dit jaar!

Niet elke band staat op Spotify/ heeft setlists online
Leuk, is dit jouw lijst? Ik ben nu deze chat aan het teruglezen, maar deze playlist staat bij mij al een tijdje op. Ik ga het hele weekend en ik heb er zin in
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.402
14.123
Godsamme, deze man. Maynard James Keenan wordt volgend jaar 60 en daarvoor gaat ie wat shows in Amerika doen met Puscifer, A Perfect Circle en Primius op een gezamenlijke tour. Iedereen komt bij elkaar op het podium, terwijl ze daarnaast ook nog eens allemaal een eigen set spelen. Dat... is weer iets wat je hier niet gaat zien.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.938
5.376
nieuwe while she sleeps nummer doet het niet helemaal voor mij, vind de chorus iets te zwak
 

MasterJub

Gouden Tip
12 okt 2022
260
584
While She Sleeps is zichzelf weer aan het evolueren. Ik moet zeggen dat dit nieuwe nummer mij ook niet helemaal pakt. Maar wat ik van snippets en dergelijke gehoord heb de afgelopen maanden, zit er ook genoeg op het nieuwe album wat wel bij mij past.
Achja, je kan niet altijd 6 gooien.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken