Hardrock & Metal Chat

jbj

Dagopener
11 okt 2022
638
915

Een band die ik eigenlijk om één of andere verbannen had uit mijn geheugen tot er op facebook een post verscheen: Art Of Anarchy. Maakt nu een comeback, blijkbaar al even in de maak. Ik vermoed dat die ook terug gaan touren, al ken ik te weinig over de projecten van de bandleden. Kwalitatief wel enorm sterk in het verleden.
 

MasterJub

Gouden Tip
12 okt 2022
253
562
Haha ook Dragonforce een nieuw nummer, wat een bazen zijn dat ook.
Through the fire and the flames blijft wel voor eeuwig een legendarisch nummer
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
290
601
Pohh dat nieuwe album van Polaris is ook lekker hoor. Er zeiden al meer mensen het, maar die tour met While She Sleeps, Bury Tomorrow en Polaris wordt echt een knaller. 3 topbands die er een gestoorde avond van gaan maken.
WSS overigens mijn favoriet. Deze week nog mijn handen kunnen krijgen aan de RSD-release van So What? dus daar was ik ook zeer content mee 😄
Ik voel hem niet zo, vandaag nog geluisterd. Polaris is een band die mij nooit opvalt, heeft een te standaard geluid, beetje inwisselbaar.

Wel sterke line-up ja, drie gelijkwaardige bands. Bury Tomorrow is mijn favoriete bands van de 3, sterk nieuw album uitgebracht dit jaar. Zal leuk feestje worden denk ik!
 

MasterJub

Gouden Tip
12 okt 2022
253
562
Ik voel hem niet zo, vandaag nog geluisterd. Polaris is een band die mij nooit opvalt, heeft een te standaard geluid, beetje inwisselbaar.

Wel sterke line-up ja, drie gelijkwaardige bands. Bury Tomorrow is mijn favoriete bands van de 3, sterk nieuw album uitgebracht dit jaar. Zal leuk feestje worden denk ik!
Voor mij steekt WSS er wel met kop en schouders bovenuit! Ben het in wel eens met dat Polaris niet heel opvallend is, maar dat is WSS des te meer 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.738
8.654
Voor mij steekt WSS er wel met kop en schouders bovenuit! Ben het in wel eens met dat Polaris niet heel opvallend is, maar dat is WSS des te meer 😄
Grappig, ben zelf juist het meest enthousiast voor Polaris
al komt dat deels ook omdat ik Bury Tomorrw al eens eerder live heb gezien.
Voor mij is WSS dan weer juist zo'n typische metalcore band die ik wel kan waarderen maar voor mij nooit ergens tussen uit zal steken. kijk wel nog steeds uit naar hun show.
blijven gewoon alle 3 top bands waar ik erg naar uit kijk stuk voor stuk
 
  • Leuk
Waarderingen: MasterJub

MasterJub

Gouden Tip
12 okt 2022
253
562
Het wordt al met al een mooie mix van publiek en bands die de verscheidene venues af gaan breken. Ik ben in de 013, tot volgende week!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.886
5.287
Grappig, ben zelf juist het meest enthousiast voor Polaris
al komt dat deels ook omdat ik Bury Tomorrw al eens eerder live heb gezien.
Voor mij is WSS dan weer juist zo'n typische metalcore band die ik wel kan waarderen maar voor mij nooit ergens tussen uit zal steken. kijk wel nog steeds uit naar hun show.
blijven gewoon alle 3 top bands waar ik erg naar uit kijk stuk voor stuk
heb je WSS al live gezien? die staan er telkens hoor
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
290
601
Heb Polaris en Bury Tomorrow weleens aan het werk gezien, WSS nog niet. Polaris is niet blijven hangen, was bijna achtergrondmuziek. Bury Tomorrow kwam dan weer wel over, heel tof! Hoe dan ook mooi rijtje, mooie metalcore package! Ik ga niet, heb komende maanden al e.e.a. op programma staan (Ultima Ratio Fest met Paradise Lost, Rock Circus met o.a. Imminence, Electric Callboy, The Amity Affliction met mooi voorprogramma). Soms moet je keuzes maken, helaas.
 

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
284
255
Ben ook aanwezig. Kijk het meeste uit naar Polaris > Bury Tomorrow > WSS. Moet zeggen dat dat ook de volgorde is van hoe bekend ik met hun werk ben. Polaris/Bury Tomorrow beide nog nooit live gezien, WSS ooit zien openen voor BMTH in 2016. Maar toen was de rij buiten zo lang, dat we hoogstens een nummer of drie konden meepakken.

Maar op plaat vind ik Polaris persoonlijk wel het meest memorabel. Al begrijp ik de kritiek dat het generiek is ook wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.365
1.445
Best apart. Thy Art Is Murder hun vinyl's en cd's met Mcmahon, maar op streaming diensten een andere zanger die nog bekend moet gemaakt worden. En dat vlak voor een gigantische Europese tour. Mcmahon blijkbaar ontslagen voor anti-transgender uitspraken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
Meshuggah en Avatar eerste acts van Headbangers Parade 2024 op 9 maart in het Klokgebouw Eindhoven. Meer namen volgen binnenkort.
Ik word hier wel heel blij van hoor. Ook echt lang geleden dat ik op die locatie geweest ben. Ik zie nog niks over ticketprijzen, ben daar wel benieuwd naar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.176
13.373
Ik word hier wel heel blij van hoor. Ook echt lang geleden dat ik op die locatie geweest ben. Ik zie nog niks over ticketprijzen, ben daar wel benieuwd naar.
Vorig jaar was het iets van 67 en 59 (voor leden). Neem aan dat het hooguit 75 zal worden.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.738
8.654
Wel nu al een beter begin met 2 wat grotere bands, in plaats van Architects met een hoop kleine bandjes
heb niks met Meshuggah en Avatar dit jaar al gezien dus zal waarschijnlijk niet mijn line up worden, maar wel goed begin van de line up verder.

Ben benieuwd wanneer dat nieuwe 'South of Heaven' festival in maastricht voor het eerst met namen komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken