Hardrock & Metal Chat

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Dit is bij mij om de hoek en twijfel echt om een kaartje te halen. Wat zijn de echte must sees?
Ik kijk naast rivers of nihil, Epica en Lorna shore ook uit naar Powerwolf, electric callboy, cradle of filth en finntroll. Daarnaast is bizkit park echt een geweldige coverband
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.751
12.404
Ik kijk naast rivers of nihil, Epica en Lorna shore ook uit naar Powerwolf, electric callboy, cradle of filth en finntroll. Daarnaast is bizkit park echt een geweldige coverband
Owja Finntroll staat er ook! Hoort er ook bij
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
830
999
Bedankt allen! De wat grotere namen waren mij al bekend. Ga eens op onderzoek uit naar de nog onbekendere namen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.875
5.269
Bedankt allen! De wat grotere namen waren mij al bekend. Ga eens op onderzoek uit naar de nog onbekendere namen
de rest zal allemaal wat afhangen hoe de podium indeling is, ik vermoed dat het 2 podia worden met zoveel namen?
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
233
296
Ik wacht nog even af voor kaartje voor de zondag te kopen. Ik ben benieuwd wat er nog komt voor Hell's Balls Belguim (alcatraz indoor). Is een stuk dichter bij huis.
Zoals je zegt wat wordt met aantal poduims en tijd indeling.
De bands die mij aanspreken zijn imminece( nog eens bedankt mede forum leden om mij deze band te leren kennen), Epica, as everyting unfolds en ingested.
 

MasterJub

Gouden Tip
12 okt 2022
251
562
Pohh dat nieuwe album van Polaris is ook lekker hoor. Er zeiden al meer mensen het, maar die tour met While She Sleeps, Bury Tomorrow en Polaris wordt echt een knaller. 3 topbands die er een gestoorde avond van gaan maken.
WSS overigens mijn favoriet. Deze week nog mijn handen kunnen krijgen aan de RSD-release van So What? dus daar was ik ook zeer content mee 😄
 
  • On fire
Waarderingen: RubenJS

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.008
5.310
Pohh dat nieuwe album van Polaris is ook lekker hoor. Er zeiden al meer mensen het, maar die tour met While She Sleeps, Bury Tomorrow en Polaris wordt echt een knaller. 3 topbands die er een gestoorde avond van gaan maken.
WSS overigens mijn favoriet. Deze week nog mijn handen kunnen krijgen aan de RSD-release van So What? dus daar was ik ook zeer content mee 😄
Ja ik baal dat die uitverkocht is
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.875
5.269
hebben jullie trouwens al het laatste album van veil of maya gehoord? mogen voor mij ook terug de oversteek maken.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.669
3.496
Hier nog even schaamteloos reclame maken voor de hardste lijst.

Geef dit weekend nog je lijstje door van volgens jou de beste metal, punk of hardrock. In principe een top 100, maar als je niet verder dan 10, 20 of 66 komt is het ook prima.


https://forum.festileaks.com/threads/festileaks-de-hardste-lijst.1403/
Zoals ik hier eerder al had geventileerd. Ik ben niet zo best in knippen en plakken op mijn mobiel. Maar @Paddy ; gewoon op alle topics en fora delen. Als ik nu al zie wie er een lijst hebben ingeleverd na mijn laatste oproep. Hulde!!!!🤘🤘🤘 En zoals altijd: Up The Irons!!!!💥💥
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Paul!

Randprogramma
4 dec 2022
108
234
Kan iemand mij tips geven waar ik een cd van Nekrogoblikon kan vinden?
Mijn zoon is hiernaar op zoek
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Kan iemand mij tips geven waar ik een cd van Nekrogoblikon kan vinden?
Mijn zoon is hiernaar op zoek
Dat zal of via Discogs zijn of wellicht via District Lines (maar geen idee hoe betrouwbaar dat is (en zit in Amerika, dus daar komt ook weer een aardige kostenpost bij)). Anders welllicht een idee om ze een berichtje te sturen?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Ik loop uiteraard weer helemaal achter met het luisteren van nieuwe albums, maar de nieuwe van Soen is toch een beetje teleurstellend als je van Imperial komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Gebruikers die dit onderwerp bekijken