Hardrock & Metal Chat

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.890
5.295
Wel nu al een beter begin met 2 wat grotere bands, in plaats van Architects met een hoop kleine bandjes
heb niks met Meshuggah en Avatar dit jaar al gezien dus zal waarschijnlijk niet mijn line up worden, maar wel goed begin van de line up verder.

Ben benieuwd wanneer dat nieuwe 'South of Heaven' festival in maastricht voor het eerst met namen komt.
hoe was de verkoop vorig jaar trouwens? heeft iemand daar een idee van?
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
290
601
hoe was de verkoop vorig jaar trouwens? heeft iemand daar een idee van?

Op de dag zelf waren er nog kaarten te koop. Was dus niet uitverkocht, maar was 'gezellig druk'. Zo druk dat alle lockers waren uitverkocht en de rijen voor de foodtrucks erg lang waren. Alles opgeteld dus aardige opkomst, zaal stond behoorlijk vol.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.890
5.295
Op de dag zelf waren er nog kaarten te koop. Was dus niet uitverkocht, maar was 'gezellig druk'. Zo druk dat alle lockers waren uitverkocht en de rijen voor de foodtrucks erg lang waren. Alles opgeteld dus aardige opkomst, zaal stond behoorlijk vol.
niet slecht voor een evenement dat vele malen verplaatst was door corona en dergelijke.
Al zou ik de support in tesseract northlan en sleep token(toen nog niet zo bekend) wel niet niks noemen. al hebben ze wel gelijk dat de dag bijna helemaal door architects gedragen wordt
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.746
8.670
Jezus Motionless in White neemt een behoorlijke productie mee op hun huidige tour in de VS, laat ze dit maar naar Europa brengen binnenkort.
 
  • Winning
  • Geweldig
Waarderingen: jbj en RubenJS

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.746
8.670
Ik zie op de schermen in ab dat beartooth 2 oktober iets gaat aankondigingen voor België
Ik zie op de schermen in ab dat beartooth 2 oktober iets gaat aankondigingen voor België
Yes ik ga morgen, ben benieuwd.
Over Beartooth hun tour had @wenteldave ook al gepost in het andere topic, alleen dan de 013 show en niet de Belgische show. die tour is pas in Oktober/November 2024 in ieder geval dus nog even geduld
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.769
3.520
2 oktober lijkt me nog te vroeg voor een pakketje van Graspop toch? Die komen meestal eerst met 1 of meer headliners en een paar dagen daarna opeens een honderdtal namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.746
8.670
2 oktober lijkt me nog te vroeg voor een pakketje van Graspop toch? Die komen meestal eerst met 1 of meer headliners en een paar dagen daarna opeens een honderdtal namen.
Die beartooth aankondiging gaat over een zaal tour in Oktober/November 2024 dus heeft niets met Graspop te maken.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.890
5.295
384998745_704299695064888_5504618262986705105_n.jpg


sfeerbeeldje van de socials van AB. wat een leuke set eigenlijk
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.197
13.409

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
359
737
Au.

Niet meteen eens met "een van de meest vaardige vocalisten in de metalscene", vind hem net dertien-in-een-dozijn en eenvoudig te vervangen. Uiteraard is de werkwijze van de band verder weinig elegant, of je McMahon nu een held of een zak vindt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.746
8.670
@Loek123 nu dat je alle3 de bands gezien hebt, wat is het oordeel nu ?
Was wel echt een geweldig concert, 3 top bands achter elkaar. Mooi metalcore avondje zo. Voor dat While She Sleeps uberhaupt begonnen was was ik aan het denken dat ik mijn geld er al uit had want die eerste 2 optredens waren zo verdomd goed. While She Sleeps maakte de avond goed af in ieder geval, was wel een vermakelijk optreden.

Enige teleurstelling is dat Loz Taylor niet eens een nummertje kwam doen bij Heretic.
Bury Tomorrow brengt een nummer uit met de zanger van While She Sleeps rond de tijd dat ze samen een tour aankondigen, en ze spelen niet eens even het nummer live samen. Vreemde beslissing.

Zag op setlist.fm dat bij jullie show Dani wel mee deed bij Sleep Society, bij ons was dat Jamie van Polaris. Wel leuk dat ze dat dan weer wel doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MasterJub

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.509
8.773
Niet meteen eens met "een van de meest vaardige vocalisten in de metalscene", vind hem net dertien-in-een-dozijn en eenvoudig te vervangen. Uiteraard is de werkwijze van de band verder weinig elegant, of je McMahon nu een held of een zak vindt.

Dat is ervan uitgaande dat de band niks geen direct contact heeft gehad met de zanger. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze zowel een statement bericht op de social media gooien alsmede een direct contact met zanger. Dat weten we niet en gaan we ook nooit achter komen, verwacht ik
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken