Hardrock & Metal Chat

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.714
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.714
en Anti-Flag uit elkaar?

ook alle sociale media en internet pagina zijn down

Anti-Flag has announced through their official Patreon account that they have disbanded. All the band's social media and their website are down.
Source: https://patreon.com/antiflag

1689837417676.png
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.902
5.322
Damn, dat gaat heel snel. Maar die geruchten laten dan ook weinig aan de verbeelding over. Zeker met het type band en de boodschap die ze brengen zou het totaal niet meer geloofwaardig zijn
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.523
8.790
Supersonic Revolution met een cover van T. Rex - Children of the Revolution. Had ik geen rekening mee gehouden, maar leuke verrassing na het afspelen van het album

Edit: En nog een Earth Wind & Fire - Fantasy cover. Vet!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.902
5.322
Na de goeie singles vond ik de rest van het nieuwe Greta van fleet album wel een beetje onderweldigend.

En ook op momenten niet goed gemixed, vooral bij opener Faith of the faithful voelt het gewoon heel modderig aan terwijl het nummer mij waarschijnlijk goed zou liggen als het beter gemastered was.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.203
13.422
Na de goeie singles vond ik de rest van het nieuwe Greta van fleet album wel een beetje onderweldigend.

En ook op momenten niet goed gemixed, vooral bij opener Faith of the faithful voelt het gewoon heel modderig aan terwijl het nummer mij waarschijnlijk goed zou liggen als het beter gemastered was.
Vond de mix juist wel goed, alleen het album gewoon heel mwa. Kabbelt allemaal wat voort zonder dat er echt iets gebeurd. Kom uiteindelijk op drie nummers die wel aardig zijn, waarvan twee singles. Tja... Zie dit live in een set met Highway Tune ook niet echt werken, maar ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
235
301
Damn, dat gaat heel snel. Maar die geruchten laten dan ook weinig aan de verbeelding over. Zeker met het type band en de boodschap die ze brengen zou het totaal niet meer geloofwaardig zijn
ik lees net dit nieuws... wouw ik ben er niet goed van. Oké nooit gedacht. weet er iemand of het effectief is dat het geruchten zijn... .
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
829
805
ik lees net dit nieuws... wouw ik ben er niet goed van. Oké nooit gedacht. weet er iemand of het effectief is dat het geruchten zijn... .
Voorlopig blijft het nog een gerucht, maar als ze alles offline halen en de band onmiddellijk uit elkaar gaat, doet het slechtste vermoeden.

Mijn T-shirts heb ik al in de firepit gegooid.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.753
8.689
polaris toegevoegd aan de While she sleeps & bury tomorrow tour
28 september AB brussel
29 september 013 tillburg
Ik zal dit hier ook nog maar even delen voor de mensen die het concert aankondigingen topic niet volgen, echt een fantastische combo voor de metalcore fans hier
 
  • Leuk
Waarderingen: xydroh

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Ik zal dit hier ook nog maar even delen voor de mensen die het concert aankondigingen topic niet volgen, echt een fantastische combo voor de metalcore fans hier
Zo staat er weken amper iets en zo staan er meerdere zaken op 1 dag. Ik heb dan al Alcest in Brugge opstaan anders zou ik zeker naar de 013 gaan.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.983
8.944
Nieuwe ontdekking via talentenfabriek Pelagic Records: The Gorge! Deze band is letterlijk gescout door Robin Staps zelf en heeft al met The Ocean mogen touren in Amerika. En nu is hun eerste plaat bij Pelagic dan ook verschenen. De muziek vind ik lastig te omschrijven. Op de website staat een mix van Djent, Matchcore en Progressive. Dat klopt op zich wel, maar ik vind het toegankelijker klinken dan de gemiddelde Djent of Mathcore band. Natuurlijk zijn er complexe riffs en ritmes te vinden op deze plaat, maar ik vind vooral ook dat ze supermooie melodieën schrijven.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.203
13.422
Zit even door de agenda van 013 te bladeren, maar die show van Corey Taylor is dus al uitverkocht... Die heeft ook niet lang nodig gehad! En volgens mij heb ik een memo gemist over Pierce the Veil. Die verkopen ook de main uit, zonder dat ik ooit maar van ze heb gehoord. Nou is dat geen vereiste, maar sta er alsnog wel van te kijken ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.203
13.422
Die chaos waar Wacken nu mee te maken heeft, levert toch ook iets moois op. Veel mensen die hun erf/huis ter beschikking stellen om mensen met campers etc. onderdak te geven. Je zou maar een festival met deze omstandigheden moeten organiseren jongens...
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus, TNFke en nikita

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.203
13.422
Die chaos waar Wacken nu mee te maken heeft, levert toch ook iets moois op. Veel mensen die hun erf/huis ter beschikking stellen om mensen met campers etc. onderdak te geven. Je zou maar een festival met deze omstandigheden moeten organiseren jongens...
Het vervolg: er worden geen motorvoertuigen meer toegelaten op welk terrein dan ook totdat het festival is afgelopen. Hier is echt gigantisch goed over nagedacht... Annuleer dan de hele boel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.203
13.422
Ik ben niet op de hoogte, wat is er aan de hand op Wacken @wenteldave?
Gigantische regenbuien en schijnt nog niet te stoppen. Zoveel dat de organisatie had opgeroepen om je reis uit te stellen en later die kant op de te komen. Nu hebben ze zojuist opgeroepen om dus niet meer te komen, althans, met motorvoertuigen. Dat is toch lastig als heel veel van je bezoekers met de auto komen, maar desondanks gaat het festival (voorlopig) wel door.

Stukje van Metalfan over gisteren.
Niet alleen in Nederland regent het, ook in Noord-Duitsland. Zoveel zelfs, dat de organisatie van Wacken Open Air degenen die onderweg zijn naar het festival oproept om de reis te onderbreken en degenen die nog niet onderweg zijn oproept om later te komen. De campeergebieden rond het festivalterrein zijn namelijk zo nat, dat je er niet op kunt komen. De organisatie probeert geschikte uitwijkoppervlakten te vinden, zoals in het geval van de parkeerplaats Parkplatz Rot bij het Volksparkstadion in Hamburg, is gelukt. De voorbereidingen van het festival lopen verder zoals gepland, al zullen die worden bemoeilijkt. De rest van de week wordt namelijk elke dag regen verwacht. Echter, Rain Or Shine, dus het festival gaat (voorlopig) gewoon door.
 
  • Wow
Waarderingen: Dr. Hannibal

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.862
4.822
Ooit op Wacken, 2002, vergelijkbaar weer meegemaakt. Dat terrein is dan ook echt niet te doen. Daardoor toen ook maar een paar bands per dag kunnen zien. Erg klote voor de bezoekers dit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken