Hardrock & Metal Chat

JK79

Dagopener
11 sep 2021
507
1.243
Dat kan ik me dus niet voorstellen eerlijk gezegd. De muziek van Creed is niet echt overgeslagen op nieuwe generaties en een reünie lijkt me vooral interessant voor degene die hun muziek nog kennen uit de 90's. Op Graspop schat ik het zeker niet hoger in dan de huidige spot van Alter Bridge, zelfs nog wat lager. Als je kijkt dat Stone Temple Pilots ook in de vroege avond in de Marque stonden, Creed schat ik niet groter of bekender in.
Persoonlijk vind ik het eerder iets voor in de middag op Pinkpop en Werchter in plaats van op Graspop.
Alterbridge vind ik al een twijfelgeval voor Graspop maar dat heeft dan nog een naam en huidige populariteit en ook wel eens fijn om wat rustigere muziek tussendoor te hebben. Persoonlijk houd ik van de muziek van Alterbridge maar komt het op Graspop niet altijd even goed tot z'n recht.
Als we Creed serieus een optie vinden voor GMM dan is Pearl Jam nog eerder een optie.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
in 1999 speelden ze in de paradiso, geeft niet echt een beeld maar dacht ik drop het hier maar eens.
Ik denk ook dat dit beter past op werchter op een pearl jam dag ofzo, maar dat dacht ik ook van stone temple pilots en eagles of death metal etc. en zeker als je weet hoe goed de band tussen tremonti en graspop is dan weet je bijna zeker dat 'vergane glorie' creed gewoon op graspop gaat staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
ik denk ook dat Creed gewoon op Graspop terecht zal komen, ik zie geen reden waarom dat niet zou passen
Tremonti met zijn solo project en met Alter Bridge staan ook regelmatig op Graspop
lijkt me niet dat ze zo hoog zullen staan als Alter Bridge, denk dat die veel minder naamsbekendheid hebben
misschien eind van de middag op de mainstage?
al gaan we nu redelijk off topic hier trouwens
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
ik denk ook dat Creed gewoon op Graspop terecht zal komen, ik zie geen reden waarom dat niet zou passen
Tremonti met zijn solo project en met Alter Bridge staan ook regelmatig op Graspop
lijkt me niet dat ze zo hoog zullen staan als Alter Bridge, denk dat die veel minder naamsbekendheid hebben
misschien eind van de middag op de mainstage?
al gaan we nu redelijk off topic hier trouwens
dat is wat we doen, niet graspop shit op het graspop topic en graspop shit op het hardrock & metal topic!

vandaag is de dag!
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
421
726
☝️Ze staan 15/10 in Utrecht. Samen met Primordial, Harakiri for the Sky en Omnium Gatherum. Zijn vast nog wel kaarten voor te krijgen! 👊
Nou idd.
Treden best nog vaak op.
Vorig jaar ook graspop zie ik maar toen denk over het hoofd gezien of ergens een clash waarschijnlijk.
Harakiri ook wel aardige nummers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.231
10.667
☝️Ze staan 15/10 in Utrecht. Samen met Primordial, Harakiri for the Sky en Omnium Gatherum. Zijn vast nog wel kaarten voor te krijgen! 👊
Ben ik bij! Heerlijke avond wordt dat. PL is sowieso een van mijn favoriete bands maar de rest van het pakket is ook fantastisch. Primordial heb ik nog nooit gezien en treedt niet superveel op dus supergaaf dat die erbij staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

JK79

Dagopener
11 sep 2021
507
1.243
Nou idd.
Treden best nog vaak op.
Vorig jaar ook graspop zie ik maar toen denk over het hoofd gezien of ergens een clash waarschijnlijk.
Harakiri ook wel aardige nummers.
Volgens mij clashte dat (deels) met Jinjer en Zeal and Ardor en dan weet ik niet eens wat er op het hoofdpodium stond op dat moment.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
421
726
Alles weer is geluisterd en live beelden gekeken , nu wel iets minder enthousiast als gister. 😁
Hele albums nog wel moeite mee maar kom toch wel op 10-15 dikke klappers.
Echt blij mee , beetje in de lijn van my dying bride , al voelt dit wat gevarieerder allemaal. Komende week nog wat beter uitpluizen.
#paradiselost
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.439
2.997
Screenshot_2023-07-18-19-16-52-725_com.android.chrome.jpg

Yeah right!!! En voor het gemak vergeten we bijvoorbeeld een Parkway Drive en Gojira🤣🤣 Wat een grappenmaker die Shaddix.
Papa Roach de new wave of Metallica replacing metal🤭
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.439
2.997
Ik zal echt niet zeggen dat Metallica de heilige graal is. Ondanks dat ik een megafan ben. Maar om als Papa Roach je nou in hetzelfde rijtje te zetten. Laat staan in hetzelfde rijtje als Korn!!. Maar eerlijkheid gebied wel. Wat klopt er van deze uitspraak en wat heeft de media er van gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
421
726
Als dit aanslaat zullen ze ook wel gaan touren.
#creed
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230719_175753_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230719_175753_Samsung Internet.jpg
    140,2 KB · Weergaven: 16
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
421
726
De support mag trouwens nog wat goed maken op Graspop! En dan zal Creed ook wel meekomen.

Is inmiddels al bekend wat de bezetting is van deze herrijzing? De volledige oude bezetting?
Staan in ieder geval alle 4 op de foto.
2600 dollar voor goedkoopste ticket.
Lijkt me wel maar lees het nergens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken