Hardrock & Metal Chat

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.486
8.728
Ik vind het een super keus als dit hem zou worden, als je die covers hoort heeft hij hier echt de goede stem voor! Heb Saliva 1x live gezien en hij kan het live ook goed.

Was een beetje aan het terugscrollen en ben maar gestopt bij de zoveelste LP cover van hem van 7 maanden geleden, tussen tal van andere covers in. Kan ook gewoon weer toeval zijn dus nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

gmm033

Randprogramma
20 nov 2018
101
191
5 oktober voor het eerst naar Sear Bliss. Meer dan 25 jaar na de 'ontdekking'! Concert@Baroeg on Tour in De Beuk in Barendrecht. Zin in! Ook al is het een mijl op zeven.

Nieuwste album is een aanrader trouwens!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.486
8.728
Voor wie The Night Flight Orchestra heeft moeten missen op Alcatraz: op 30 januari in de 013 voor een schappelijke prijs van 25,30 euro.
 
  • On fire
Waarderingen: Rick1617899545

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.627
2.224
Moet van een Primavera announcement geleden zijn dat ik nog zo een deceptie voelde bij een aftelklok.
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
225
369
ik wordt er niet wijzer van maar ik lees nu dat ze denken dat het 5 september wordt... .
Ja blijkbaar glitchte de klok opnieuw toen hij bij 9:05 was en als je nog eens 100 uur doortelt kom je op 5 september uit ofzo. Ik vond het wel grappig dat ie weer omhoog ging tellen, maar ik zie ook wel veel mensen online bij wie de emoties nogal hoog zitten omdat er niet nu meteen een aankondiging is
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
234
301
Ja blijkbaar glitchte de klok opnieuw toen hij bij 9:05 was en als je nog eens 100 uur doortelt kom je op 5 september uit ofzo. Ik vond het wel grappig dat ie weer omhoog ging tellen, maar ik zie ook wel veel mensen online bij wie de emoties nogal hoog zitten omdat er niet nu meteen een aankondiging is
ik lees het ook ma 100u valt op 1 september dus... . ah jah we zullen wel zien wa er gebeurd zeker
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
225
369
ik lees het ook ma 100u valt op 1 september dus... . ah jah we zullen wel zien wa er gebeurd zeker
Oh 2x 100 uur geloof ik, dus weer naar 100 en dan weer terug naar 0, maar ik vind het maar een vaag verhaal

Edit: ik ga in ieder geval niet meer klaar zitten om die countdown in de gaten te houden😂 ik hoor het wel als er eindelijk nieuws is
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
234
301
Oh 2x 100 uur geloof ik, dus weer naar 100 en dan weer terug naar 0, maar ik vind het maar een vaag verhaal

Edit: ik ga in ieder geval niet meer klaar zitten om die countdown in de gaten te houden😂 ik hoor het wel als er eindelijk nieuws is
ooo help oké... IK deel je mening ze. Dit is de eerste keer ne de laatste keer dat ik z'n countdown volg
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
234
301
Crowbar & Sick Of It All worden nog vervangen en er is dan ook nog die 1 tba op de affiche. Hopelijk krijgen we dus nog wat mooie namen
dus nog 3 nieuwe namen voor de zondag? en zaterdag is de affiche rond dacht ik. Ik wacht nog even af wat de 3 namen worden en beslis dan welke dag ik ga.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
169
172
Zal ook best wel snappen dat ze met de hype van Oasis eventjes afwachten en het zo maar oplossen. Lijkt me namelijk een vreemde plan A, niet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken