Zijn er meer mensen die naar de vrijdag van Soulcrusher gaan en het leuk vinden om te meten ofzo ? Of is er al een groepsapp ofzo?
Gebruik ik eens een emoticon om (duidelijker) het sarcasme uit te drukken, is het weer niet goed...Er zijn mensen die wel keuzes moeten maken, die van hun salaris ook nog andere uitstapjes willen doen met vrienden, reizen, en last but not least; een huis afbetalen,...
Ulcerate vind ik van dat lijstje de meest jammere om te missen alleszins. Hoop dat ik daar snel een herkansing voor krijg.
Bands als Lizzard, Mono, Ulcerate en PRR hoop ik ergens op een festival te gaan zien. Net als ik op die manier al bands als Oh Hiroshima, Lazuli en Soen heb kunnen zien. Budget- en tijd-technisch gezien vind ik dat toch nog altijd het meest ideale. Zeker van die kleinere festivals als Pelagic Fest, dan pak ik een stuk of 10/15 van dat soort hele fijne bands in één weekend mee, in plaats van dat ik elke keer losse kaarten moet kopen, er naartoe moet reizen en er tijd voor moet zien te maken.Zijn slechtere citytrips te bedenken! Maar Christus, ik denk dat ik het zelfs in m'n drukste jaar nog niet zo druk gehad hebt.
Voor de anderen: waar zijn Oh Hiroshima, LizZard, Amarok, Ufomammut, Fever 333, Gong, MONO, ORM, Unprocessed, Lazuli, Batushka, Ulcerate, HEALTH, Pure Reason Revolution, Soen, Agriculture en ga zo maar door? Keurige lijstjes verder.
Vroeger hadden we hier iemand die een uitgebreide concertagenda bijhield, nu glipt er al eens iets door de mazen van het netVoor de anderen: waar zijn Oh Hiroshima, LizZard, Amarok, Ufomammut, Fever 333, Gong, MONO, ORM, Unprocessed, Lazuli, Batushka, Ulcerate, HEALTH, Pure Reason Revolution, Soen, Agriculture en ga zo maar door?
Fijn? Heel erg fijn! En ook weer Zweeds. Hoe dan.Nieuwe aanwinst Gösta Berlings Saga klinkt ook fijn. Ja, dat wordt weer helemaal top!
Goede keuze zowel qua band als qua zaal en je krijgt er nog Briqueville bijWaarschijnlijk doe ik er ook nog een Cobra The Impaler (Wintercircus) bij na alle positieve reacties hier.
Desertfest Gent lijkt toch stilletjes afgevoerd te zijn. Was daar veel volk toen ? Vond het zelf een raar idee om zo kort na Antwerpen nog eens in hetzelfde genre een festival te doen met dezelfde headliner en maar een paar bands die niet in Antwerpen stonden.Desertfest heb ik eigenlijk wat over het hoofd gezien. Jammer dat het niet meer in Gent is, 2021 was alleszins een topeditie in de Vooruit. Leuke reminder!
Weet iemand of ze nog terug zouden komen naar Gent of is dat definitief voorbij?
Kaartje in het zakje.
Er is helemaal niemand die zegt dat het niet goed is Wenteldave.Gebruik ik eens een emoticon om (duidelijker) het sarcasme uit te drukken, is het weer niet goed...
Daar wordt inderdaad niet meer over gesproken, dus vrees dat dat een eenmalige test en niet goedgekeurd kreeg.Desertfest Gent lijkt toch stilletjes afgevoerd te zijn. Was daar veel volk toen ? Vond het zelf een raar idee om zo kort na Antwerpen nog eens in hetzelfde genre een festival te doen met dezelfde headliner en maar een paar bands die niet in Antwerpen stonden.
Ulcerate staat op Soulcrusher op 12 oktober met o.a. Zeal & Ardor, Mizmor, DVNE, Morne en Lana Del Rabies. Leuk dagje. Zeker met de vrijdag erbij, die nog beter is (vind ik) .Bands als Lizzard, Mono, Ulcerate en PRR hoop ik ergens op een festival te gaan zien. Net als ik op die manier al bands als Oh Hiroshima, Lazuli en Soen heb kunnen zien. Budget- en tijd-technisch gezien vind ik dat toch nog altijd het meest ideale. Zeker van die kleinere festivals als Pelagic Fest, dan pak ik een stuk of 10/15 van dat soort hele fijne bands in één weekend mee, in plaats van dat ik elke keer losse kaarten moet kopen, er naartoe moet reizen en er tijd voor moet zien te maken.
Over Lizzard gesproken: hun nieuwe single zat ik net te luisteren. Fijn plaatje! Hoop ze volgend jaar dus te zien op Pelagic Fest.
Was een heel mooie editie herinner mij vooral de shows van My Sleeping Karma, Villagers of Ioannina City & 1000 Mods als uitschietersWas nochtans een prachtig jaar voor me
(vet: kijk ik het meest naar uit)Nu ben ik wel benieuwd naar hoe jullie programma, en bij uitbreiding dat van iedereen hier, er nog uit ziet voor de rest van dit jaar. Kan misschien leuk zijn om nog wat ideeën op te doen of nieuwe bands, locaties, festivals te leren kennen. Voor zover jullie dat willen delen uiteraard.
Ik kan vrij kort zijn wat hardrock/metal betreft: Sleep Token in Vorst!
Hier ook binnen!2 must-sees van dit jaar en daar nog "A Burial At Sea" bij , heb maar direct de portefeuille opengetrokken
Haha, dat is inderdaad ook mijn grootste clash. En Nekrogoblikon / Rüynn, al denk ik dat dat de laatste gaat worden. Bedankt voor je reactie, ik zal een verslag schrijven na mijn vakantie.
Hier nog even mijn verslag van een dag Motocultor Festival in Bretagne, samen met mijn oudste dochter (13, het was haar eerste festival).Je hebt daar alleszins wel een prachtige line-up, dus ik snap die keuze wel! Ik ben er zelf nog nooit geweest en weet niet of het er ooit van gaat komen, zo kort na Alcatraz. En ook nog tegelijk met ArcTanGent, wat voor mij dan meer voor de hand ligt, als ik eens buiten de Benelux wil gaan festivallen. Maar mocht ik in jouw geval ook daar toevallig toch een beetje in de buurt zijn geweest, was ik ook gegaan. Maar laat aub weten hoe je het hebt gehad als je bent geweest! Ik ben wel zeer benieuwd naar je ervaringen.
Wel een dingetje daar. Zij laten Dodheimsgard clashen met Riverside. Wowzers...