Guns N' Roses

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Gebeurt wel vaker. Bij Rolling Stones en Paul McCartney is het standaard. Bij GnR niet. Die komen meestal zeker 6 maanden van te voren dus dat maakt het nu wel bijzonder…
En ook zo'n Beyoncé kan zich dat wel permitteren. Vandaag aangekondigd, volgende week zonder twijfel uitverkocht.
 

FireAnt

Playlistbediener
25 jan 2023
8
12
da's nogal een manier om je eerste bericht op 't forum te plaatsen!

Welkom baaj de weej!

Dank je.
Ik volg de site al enkele jaren. Boeiend om alle (on)zin te lezen maar geen nood om te reageren. Nu kriebelde het toch te hard om dat gerucht even te bevestigen met de beperkte info die ik heb. Het kan nog alle kanten uit, maar dit lijkt toch echt in de pijplijn te zitten. Helaas nog geen Belgische datum.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ, Loek123 en jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Dank je.
Ik volg de site al enkele jaren. Boeiend om alle (on)zin te lezen maar geen nood om te reageren. Nu kriebelde het toch te hard om dat gerucht even te bevestigen met de beperkte info die ik heb. Het kan nog alle kanten uit, maar dit lijkt toch echt in de pijplijn te zitten. Helaas nog geen Belgische datum.
Voor de BE-datum kijken we toch steeds meer en meer in de richting van Graspop.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
11 juli onwaarschijnlijk want dan heb je Iron Maiden in Ziggo. Zou goed balen want heb namelijk een pracht zitplaats.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
11 juli onwaarschijnlijk want dan heb je Iron Maiden in Ziggo. Zou goed balen want heb namelijk een pracht zitplaats.
als ze op Graspop staan kan je natuurlijk altijd uitwijken naar Graspop, 90% van de Nederlanders is dit dichter bij huis dan Landgraaf. krijg je waarschijnlijk ook wel een volwaardige set van 3 uur, met nog 30 andere bands erbij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
als ze op Graspop staan kan je natuurlijk altijd uitwijken naar Graspop, 90% van de Nederlanders is dit dichter bij huis dan Landgraaf. krijg je waarschijnlijk ook wel een volwaardige set van 3 uur, met nog 30 andere bands erbij.
of Firenze Rocks kaapt ze weg dat weekend en er komt geen datum in Belgie?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
of Firenze Rocks kaapt ze weg dat weekend en er komt geen datum in Belgie?
dat is inderdaad een realistische optie, maar toch wel vrij zeker dat ze op graspop zullen spelen afgaande van jimmy zijn info dat graspop begin december een headliner bekend zou maken wat niet gebeurd is en er later een artikel werd gedeeld dat GNR in december zijn tour zou aankondigen wat last minute niet door ging. Daarnaast heeft Graspop ook niet echt andere opties meer qua headliners, waar Firenze natuurlijk een stuk breder programmeerd. Ik ben natuurlijk niet zo bekend met Firenze als met Graspop dus kan zijn dat ik er helemaal naast zit. we gaan het zien
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
als ze op Graspop staan kan je natuurlijk altijd uitwijken naar Graspop, 90% van de Nederlanders is dit dichter bij huis dan Landgraaf. krijg je waarschijnlijk ook wel een volwaardige set van 3 uur, met nog 30 andere bands erbij.
Dan hoop ik Madrid. Vlucht wat duurder en verblijf goedkoper. Een halve liter bier kost in stadion Madrid €4,00. Parijs was €10,00, Londen £10,00 Berlijn, Brussel en Dublin €7,00 en duurste tot nu toe New York $ 15,50.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Zou zomaar kunnen! Een combinatie van Graspop & Landgraaf lijkt mij niet ideaal. Beide concerten liggen zo dicht bij elkaar.
ja dat is wel waar, denk dat Graspop erg veel bezoekers weg zal kapen van Landgraaf aangezien de ligging van Dessel vanaf de randstad gezien zo veel beter is dan Landgraaf. Ligt er natuurlijk ook weer aan of er iets in west duitsland is, zullen wellicht veel Duitsers naar Landgraaf trekken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
dat is inderdaad een realistische optie, maar toch wel vrij zeker dat ze op graspop zullen spelen afgaande van jimmy zijn info dat graspop begin december een headliner bekend zou maken wat niet gebeurd is en er later een artikel werd gedeeld dat GNR in december zijn tour zou aankondigen wat last minute niet door ging. Daarnaast heeft Graspop ook niet echt andere opties meer qua headliners, waar Firenze natuurlijk een stuk breder programmeerd. Ik ben natuurlijk niet zo bekend met Firenze als met Graspop dus kan zijn dat ik er helemaal naast zit. we gaan het zien
Inderdaad, gewoon puur in alternatieve opties gedacht zie ik echt niet wat er anders op Graspop zou moeten staan, terwijl Firenze Rocks praktisch elke tourende band van formaat kwijt zou kunnen naast The Who en Maroon 5. Lijkt me dat de boekers van Graspop dan toch een stuk harder aan GnR getrokken zullen hebben? Geen garantie dat ze ze binnen hebben gehaald, maar ik heb er wel vertrouwen in.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Dan hoop ik Madrid. Vlucht wat duurder en verblijf goedkoper. Een halve liter bier kost in stadion Madrid €4,00. Parijs was €10,00, Londen £10,00 Berlijn, Brussel en Dublin €7,00 en duurste tot nu toe New York $ 15,50.
Even naar Madrid heen en weer vliegen voor een concert en goedkoper bier? Ongelooflijk dat mensen zoiets nog steeds goed kunnen praten voor zichzelf…
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Even naar Madrid heen en weer vliegen voor een concert en goedkoper bier? Ongelooflijk dat mensen zoiets nog steeds goed kunnen praten voor zichzelf…
Ik weet een plek waar het bier nog goedkoper is dan in het stadion in Madrid :ROFLMAO:
1675166218126.png


al snap ik wel dat de gemiddelde GNR fan niet te wachten zit op een metalfestival
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en PP1980

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
342
489
From mygnr forum:

“Seems like the Vigo concert is a given and everyone is just waiting for the announcement (reached out to the journalist of the vigo article)”
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
11 juli Landgraaf is quasi zeker.
mensen met flexi job kunnen dit evenement aanduiden om er te gaan werken...
Via gnrforum geeft ook iemand aan dat die zich kan aanmelden om te werken, (V.S.) PNC Park in Pittsburgh, Pennsylvania op 18 augustus.
Dat zou kunnen betekenen dat augustus dus de Noord Amerikaanse tourleg gaat worden.

neem aan dat dat ook wel zo goed als zeker is dan
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
11 juli Landgraaf is quasi zeker.
mensen met flexi job kunnen dit evenement aanduiden om er te gaan werken...
Zoals al meerdere malen genoemd hier is 11 juli een rare datum omdat dan ook Iron Maiden in de Ziggo Dome staat. Dan heb je als Mojo al dik 17.000 potentiële concertgangers die er in Landgraaf zeker niet bij zullen zijn. Dan is het weekend ervoor ook nog net twee keer Rammstein in Groningen geweest en Bospop bovendien. En dan komt er nog bij dat het GNR concert in Groningen vorig jaar nogal teleurstelde, dus veel fans van het eerste uur zullen ook afhaken. Vraag me af wat dan toch tot dit besluit heeft geleid. Je zou denken dat een Gelredome een veiligere locatie zou zijn; is beter bereikbaar en dat zouden ze nog wel uitverkopen. Wellicht dat er inderdaad geen concert in het Ruhrgebied komt en dat ticketmaster.de dit concert ook volop gaat promoten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
ik gok op The Gunners hier...

Image
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken