Graspop Metal Meeting 2026

Ik ben ook wel klaar met de crowd surfers. Ik ben voor een strippenkaart gekoppeld aan je ticket... Je krijgt per dag 3 beurten. Bij een 4e keer op dezelfde avond crowd surfen wordt je van het festival terrein gezet.
het probleem ligt evenveel bij de crowdsurfers als bij het publiek. als die gewoon een tikje op de schouder geven en proper de crowdsurfer doorgeven is er geen probleem. het is het gewoon iemand in de nek van een ander gooien die het probleem is, al meer dan genoeg mensen iets in hun rug zien krijgen op die manier of een schoen in het gezicht etc. En het probleem is dat ik het doorheen de jaren alleen maar zie stijgen.

Ik denk dat het probleem groter is. Er zijn optredens waar ik meer naar achter aan het kijken ben, dan naar het optreden. Mijn plezier wordt enorm ingeperkt doordat er gewoon veel te veel gecrowdsurfed wordt.

• Leuk
Waarderingen: chimaera
Ik denk dat het probleem groter is. Er zijn optredens waar ik meer naar achter aan het kijken ben, dan naar het optreden. Mijn plezier wordt enorm ingeperkt doordat er gewoon veel te veel gecrowdsurfed wordt.

Ik zou het persoonlijk ook nog acceptabeler vinden als er tijdens een optreden 150 crowdsurfers passeren en dit 150 verschillende mensen zijn, niet dezelfde 6 gasten die 25 keer passeren.

Ik zou het persoonlijk ook nog acceptabeler vinden als er tijdens een optreden 150 crowdsurfers passeren en dit 150 verschillende mensen zijn, niet dezelfde 6 gasten die 25 keer passeren.
Zeker, dat is inderdaad onderdeel van de frustratie. Vandaar dat ik 3x per persoon per dag meer dan vaak genoeg vindt.

Persoonlijk zou ik een totaalverbod ook wel zien zitten, maar ik gun anderen echt hun pleziertje wel ;)

nieuwe (laatste) megadeth na 1 luister beurt toch wel een aardig album, alleen ride the lightning had niet gehoeven.
Maar van alle nummers die Dave van Metallica had kunnen coveren zoekt hij deze uit. Dat was bij voorbaat al kansloos. Zelfs James kan dat nummer niet meer fatsoenlijk zingen

• Pray
Waarderingen: Jimmeh07
54 jaar en ik heb crowd surfen wel gezien. Liever aan de zijkant in de buurt van de bar knikkebollen met een biertje in de hand🤣
Daar sta je ook niet altijd veilig. Vorig jaar zag ik bij een no barier stage op Jera on Air een gitarist van 't podium richtig bar en terug crowddurfen, hij hield zelfs nog ongeveer 2/3 van z'n bier over. 😂

Cover?
Mustaine heeft mede het nummer geschreven.
Dat klopt. Maar hij heeft het nummer als eerbetoon opgenomen. Maar waarom in hemelsnaam Ride the Lightning. Dan beter Call of Ktulu.
Instrumentaal. En ja, Ktulu is niet goed geschreven @Paddy . En als vroegere die hard fan weet ik wel een beetje waar ik over lul. #oud🤣

We moeten hier maar eens een soort van handboek op gaan stellen. How to survive Graspop aan de hand van een aantal regels🤣

Regel 1: Toog altijd binnen 10 meter
Regel 2: Zorg dat je een hoed of pet op hebt in verband met zon of regen

• Leuk
Waarderingen: Dwarf

Users who are viewing this thread