Graspop Metal Meeting 2026

Ik was 102, dus nog redelijk van voor. Een vriend van me was iets in de 500 en tegen dat ze erdoor waren, konden ze enkel nog '6 person select' kiezen...
Vorig jaar had ik ook niet direct prijs, maar ik heb meer dan een uur blijven proberen en had toch eentje van 4 personen rond 11:15... Maar dat geeft wel stress.

Ja dat snap ik ja ik wilde voor de zekerheid gaan en we hadden twee jaar geleden zo'n festivhut niet helemaal geweldig maar ook niet helemaal k** dus ik wilde gewoon zekerheid en ben daarvoor gegaan want als die ook op waren geweest had ik gek geworden

Tipup vakje lijkt me toch groter dan vorig jaar. Mede doordat ze al die groepstent verplaatst hebben. Boutique tenten stonden vorig wel niet zoals op het plan van 2025 aangeven maar zoals op van 2026, met idd nog een stukje tipup tenten erbij
Tipups stonden vorig jaar ook zo niet haha.
Was toen een smalle strook links en dan het vakje bij de boutique tenten.
De ticketverkoop plannetjes zijn misschien niet representatief naar de werkelijkheid 😅

Tipups stonden vorig jaar ook zo niet haha.
Was toen een smalle strook links en dan het vakje bij de boutique tenten.
De ticketverkoop plannetjes zijn misschien niet representatief naar de werkelijkheid 😅
de daadwerkelijke indeling van 2025 lijkt idd meer op het plan van 2026

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Niet aanwezig, maar toch een beetje wel door even onze LP muur te verwisselen naar het thema "Graspop", specifiek het avondprogramma op de zondag. Wat een dag! En eigenlijk nog best prima qua variatie als je het zo op een rijtje ziet zonder de namen eronder.

Bekijk bijlage 16849
Je gaat helemaal niet dit jaar?

Mooi met die lijsten! Zijn dit van die wissellijsten? Wil ik ook voor mijn thuiskantoor aan de muur!

Je gaat helemaal niet dit jaar?

Mooi met die lijsten! Zijn dit van die wissellijsten? Wil ik ook voor mijn thuiskantoor aan de muur!

Nope, misschien kan ik t nog voor elkaar krijgen om een half dagje te kunnen, maar dat weet ik eigenlijk pas kort van te voren. In 2027 verwacht ik wel minimaal een dag aanwezig te kunnen zijn!

Wissellijsten inderdaad, ooit eens bij de Aldi gehaald dacht ik. Heel handig met elke zoveel weken gewoon wat nieuws aan de muur.

• Leuk
Waarderingen: MikeHell
Managed to get 2 tip ups!
Let the excitement begin 😎😎
I can understand the price increase but why the unannounced sketchy method? Anyway, sent an email to get some answers.

• Leuk
Waarderingen: won666 en Loek123

Users who are viewing this thread