Graspop Metal Meeting 2026

Stone Temple Pilots have been announced for Sonic Temple 2026. With so many other bands from the festival attending European festivals next year it would be great to have them as well. Not sure if the band would be more suitable for GMM or RW though. But either ways would love to see them if they happen to be playing in any of the European festivals next year.

Stone Temple Pilots have been announced for Sonic Temple 2026. With so many other bands from the festival attending European festivals next year it would be great to have them as well. Not sure if the band would be more suitable for GMM or RW though. But either ways would love to see them if they happen to be playing in any of the European festivals next year.
Since they played Graspop in 2019, I think the festival would be glad to have them back.

• Leuk
Waarderingen: bharatparikh
Kunnen we dan niet beter op AC/DC hopen?
Hopen mag natuurlijk altijd, maar zie AC/DC niet op graspop staan. Hebben erg lastige eisen volgens mij (appart podium waar alleen zij mogen optreden) en veel te duur.

Cure kunnen we overigens ook afschrijven, staan zoals verwacht op Werchter.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
1000011636.jpg
Breaking Benjamin die precies nog een datum heeft toevoegd in de reeds bevestigde periode van 10 tot 13 juni in Tsjechië, Oostenrijk en Zwitserland. Hier worden we dus niet echt wijzer van.

• Leuk
Waarderingen: sven.cr en Jimmeh07
Werchter Parklife zou ook nog kunnen, aangezien die zich zouden focussen op 00's rockbands.

Maar verwacht/hoop toch gewoon Graspop, is voor mijn gevoel toch al jaren één van de meest gewilde namen voor de non-headliner posities.

Werchter Parklife zou ook nog kunnen, aangezien die zich zouden focussen op 00's rockbands.

Maar verwacht/hoop toch gewoon Graspop, is voor mijn gevoel toch al jaren één van de meest gewilde namen voor de non-headliner posities.
Alhoewel... De boeking van Zwangere Guy heeft die belofte ook weer ontkracht ...

• 100
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en jonasvh

Users who are viewing this thread