Graspop Metal Meeting 2025

volgens hln is falling in reverse geen headliner. bij deze is de discussie dan beslist!
Nee en volgens gmm ook niet maar ze kunnen deze wel in de pocket houden om te upgraden naar headliner als dat nodig is.
Maar gmm laat zien dat ze nog prima kunnen boeken.

Dus verwacht dat FiR onder de headliners blijft

Ik neem aan dat NIN een andere geluidsman meeneemt voor pre-2000 en post-2000 nummers. Moet wel een beetje kloppen!!
Een professionele geluidsman weet wel wat hij moet doen. Als een band als King Gizzard, met hun 84 verschillende genres binnen 1 liveshow, een goede geluidsman weet te vinden, weet een headliner dat al zeker

Ligt het aan mij of is de poster weg van graspop?
Wat denken jullie? Within temptation erbij op zondag.
Op vrijdag nog opeth en the prodigy als laatste headliner?

• Leuk
Waarderingen: MartinB
Deze meteen maar even geupdatet voor de beeldvorming 😁
Welke van de aangekondigde logobands verwachten we eigenlijk als sub-headliner? Gezien de posities van Spiritbox, MiW, Lorna Shore, etc. tijdens afgelopen edities zullen die toch geen sub-headliners zijn? Dream Theater, FiR, Savatage, In Flames lijken me wel?

Dan zou ik Within Temptation op de vrijdag verwachten, ander is de zondag wel een karige dag.
Maargoed Prodigy kan zondag dan weer niet, dus (the) Who knows.

Poster is weg die wordt opnieuw gemaakt met de aanvulling of aanvullingen als we die binnenkort mogen verwachten.

Beter even naar de variant van Martinb kijken

• Geweldig
Waarderingen: MartinB
Een klein maandje geleden kende ik Nine Inch Nails nog nauwelijks, maar laatste tijd wel een hoop geluisterd.
Hoe meer ik het begon te luisteren, hoe meer ik fan werd dus heel blij met deze announcement.
Dit soort boekingen maakt festivals zo geweldig, en nieuwe band ontdekken met een fantastische live reputatie. Ik kan niet wachten tot die zaterdagavond met Korn en Nine Inch Nails back to back, droom headline combi voor mij.

Ik moet zeker de band nog wel wat beter ontdekken, maar kijken ga ik zeker. Eigenlijk nooit echt aandacht aan die band gegeven, nu door Graspop wel. En heb echt wel zin er in. Ook een mooie exclusievere boeking! En Head Like A Hole wil ik zeker live horen. Vroeger dat nummer grijs gedraaid maar dan gespeeld door A Fire Inside (AFI), zonder ooit te weten dat het een NIN cover was (heb ik ook nog maar recent ontdekt door alle Graspop buzz)

Eerste keer Graspop, ticket binnen! :devilish:🎸
Ik ga hier goed op. De vaste Graspop bezoeker die enthousiast van een niet-typische Graspop boeking en iemand die juist door zo'n boeking bewogen wordt om voor de eerste keer naar Graspop te gaan.
Helaas kan ik niet gaan, anders had ik ook blind (voor het eerst) een ticket gekocht.

volgens hln is falling in reverse geen headliner. bij deze is de discussie dan beslist!
Het Laatste Nieuws geloven jullie wel en mij niet. Als het HLN het schrijft ga ik nu denken dat ze wel headliner zijn 😂

Dat kun je schandalig vinden. Maar feit wil dat hollywood Vampires een veredelde coverband is met veel wisselende bandleden behoudens Cooper, Perry en Depp. Zelfs de naam is niet origineel. Dus als het Alice Cooper and friends had geheten had je hetzelfde recept gehad. En ja, persoonlijk zie ik Cooper ook liever met zijn eigen band en nummers.
Ik vind t gewoon biefstuk met speklap vergelijken. Speklap is lekker, maar biefstuk is gewoon goud :p

• Haha
Waarderingen: Piebe71
Het Laatste Nieuws geloven jullie wel en mij niet. Als het HLN het schrijft ga ik nu denken dat ze wel headliner zijn 😂
Het laatste nieuws zal ook wel afgaan op de 5 aparte aankondigingen die eerder zijn geweest van die headliners. Over fir is er door hoe heet hij ook weer al wat gezegd dat ze headliner zouden zijn. Anderen zeggen van niet. We zullen zien. Poster is weg en het laatste nieuws zal wel niet meer herinneren dat falling in reverse op de poster boven till lindeman en powerwolf stonden. We zullen wel zien.
Edit: Eerder had het laatste nieuws ook al het weer gepost voor gans 2025 en wie gelooft dat? haha :D
Edit 2: Het laatste nieuws staat in België bekend als roddelblad met ramptoerisme.

Een professionele geluidsman weet wel wat hij moet doen. Als een band als King Gizzard, met hun 84 verschillende genres binnen 1 liveshow, een goede geluidsman weet te vinden, weet een headliner dat al zeker
Uiteraard, dat was sarcasme… NIN heeft al hun hele carrière een geweldige studio- en livereputatie op dat vlak!🍻

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Zat al een tijdje te twijfelen om toch weer een dagticket Graspop te doen. Donderdag komt niet zo goed uit. De vrijdag en zondag wat minder interessant. Nine Inch Nails niet helemaal mijn ding, maar toch een beetje bang dat de tickets nu hard gaan. Dus FOMO slaat toe en nu toch maar snel mijn ticket gehaald. Of ik NIN meepak hangt een beetje af van de clashes.

Users who are viewing this thread