Graspop Metal Meeting 2024

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
119
218
Weet iemand of er vandaag al pendelbussen rijden vanuit Mol station? Dan halen we vandaag onze bandjes al op. Dat scheelt toch in aanschuiven morgenvroeg :)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.483
8.138
Als je op instagram op locatie ‘Graspop Metal Meeting’ zoekt kan je foto’s vinden van mensen met openbaar profiel die de locatie taggen (handig voor huidige stavaza :))

Deze foto ziet er alvast dik ok uit!
Dit is wel metaldown hè, niet de boneyard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Peet75

Nieuw lid
19 jun 2024
1
3
Vertrek morgenvroeg om 9:00 uur vanuit Gemert richting MetalTown met de camper.
Ik heb in de camper nog plek voor 2 personen om evt mee te rijden richting Dessel
Als je wil kun je ook nog je tentje plaatsen op onze pitch, we zijn momenteel maar met z'n 2-en (en er mogen er 6 staan)
(extra) Metal Town toegangsbewijs is volgens mij 50 euro p.p
We vertrekken op maandag in de loop van de ochtend
 

davidfcutreg

Playlistbediener
21 jul 2019
39
75
Wii lezen net op Reddit dat de Boneyard net open is.
Zou niet willen zeggen dat Reddit gelijk staat aan waarheid, maar wel het delen waard.
 

Robbe

Playlistbediener
19 nov 2023
11
24
Wii lezen net op Reddit dat de Boneyard net open is.
Zou niet willen zeggen dat Reddit gelijk staat aan waarheid, maar wel het delen waard.
op discord las ik iets gelijkaardig, wat ik daar ook las was dat je nu wel in Dessel mocht parkeren? Zou het dan toch afgeschaft zijn het verbod?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.110
1.395
Ik heb gestuurd naar iemand van inter die ik persoonlijk ken. Daar lees ik dat je woensdag al je bandje kan krijgen. Maar dat het wel aangeraden is om donderdag te komen zoals eerder vermeld. Dat zal wel schelen in drukte. En bij die van inter is het nooit lang aanschuiven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
483
263
Bizar om te zien dat er nu kaarten worden aangeboden voor donderdag onder de 80,-. Was binnen paar weken uitverkocht en vraag naar kaarten was tot begin deze week enorm. Wat een beetje (of een hoop) water al niet kan doen!
En combis zijn momenteel al aan 195 euro beschikbaar, zelfs als je maar 2 dagen zou gaan is dat al een goede deal.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Ik weet nog dat jaar met Black Sabbath dat ze soortgelijke problemen hadden. Toen konden we in een of ander dorpje (geen idee welke dat was) en vanuit daar de pendelbus nemen. Hebben ze dit soort alternatieven niet meer?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken