Graspop Metal Meeting 2024

Valthys

Playlistbediener
19 jan 2024
34
60
Ondanks de chaos is mijn humeur er niet minder om. Niet op zijn minst door de optimisten met hun positieve berichten op dit forum, waarvoor dank! We maken er het beste van en moeten maar roeien met de riemen de we hebben (weerpun).

Ik zit er nu over na te denken om maar richting Antwerpen te rijden, daar een parkeerplek te zoeken en een slaapplek te regelen en dan morgenochtend richting Dessel te gaan met het OV. Vanaf daar dan maar lopen. Wordt een tocht met 15 kilo aan spul mee, maar denk dat het voorspoediger zal verlopen dan de pendelbus inderdaad.

Edit: denk dat het dan wel verstandig is als ik mijn 18 pack halve liters thuis laat!
 

gmm033

Randprogramma
20 nov 2018
100
188
Ze moeten natuurlijk ook de capaciteit hebben qua tourbussen voor dit soort dingen
er moet nu al een shitload aan bussen gereserveerd worden voor het brengen van mensen naar parkings in dorpen in de buurt, wanneer de reguliere parkings niet gebruikt kunnen worden. Er is sinds covid al een tekort aan bussen, chauffeurs etc dus waarschijnlijk zal ieder bedrijf in de buurt al ingehuurd zijn ivm het noodplan. Het is niet altijd zo gemakkelijk om alles even te verlengen of de verveelvoudigen.
Reken inderdaad maar niet te veel op extra touringcars (of voor de Belgen: autocars). Mei-juni-juli is hoogseizoen in die sector. In Nederland zijn al die dingen aan het rijden voor schoolreisjes bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.462
6.894
Ik zelf heb met mijn donderdagticket het zekere voor het onzekere genomen. Een camping geboekt op +- 1u fietsen. Daar ga ik met de auto + fietsendrager naartoe, tentje opzetten en de fiets door naar GMM. In de nacht weer terug en de volgende dag vroeg weg (want ik ga door naar Hurricane). Dan weet ik iig zeker dat ik uit de drukte blijf en heeft de organisatie en jullie ook geen verder omkijken naar mij ;)
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.573
3.290
Ondanks de chaos is mijn humeur er niet minder om. Niet op zijn minst door de optimisten met hun positieve berichten op dit forum, waarvoor dank! We maken er het beste van en moeten maar roeien met de riemen de we hebben (weerpun).

Ik zit er nu over na te denken om maar richting Antwerpen te rijden, daar een parkeerplek te zoeken en een slaapplek te regelen en dan morgenochtend richting Dessel te gaan met het OV. Vanaf daar dan maar lopen. Wordt een tocht met 15 kilo aan spul mee, maar denk dat het voorspoediger zal verlopen dan de pendelbus inderdaad.

Edit: denk dat het dan wel verstandig is als ik mijn 18 pack halve liters thuis laat!
Nou, dan gooide ik wel wat andere bagage eruit🤣
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.573
3.290
Ook totaal geen geluiden over het facilliteren van alternatieven. Oproepen voor OV is leuk maar ik hoor niks over het verlengen van shuttle tijden of verveelvoudigen van bussen die uberhaupt rijden.

Capaciteit voor 10k bezoekers die misschien met OV wou komen blijft gewoon nu hetzelfde voor 150k die nu het OV MOETEN gebruiken volgens mij. Ik snap dat het weer niet te beinvloeden is, maar zelfs een 'vooropgesteld' noodplan komt een klein beetje over als improvisatie.
Ik denk dat het noodplan wel degelijk deugt, maar dat deze situatie wel heel uitzonderlijk is. Volgens de geleerden is de hoeveelheid neerslag die er de laatste weken val compleet buiten proportie s. Je kan maar op zoveel zaken voorbereid zijn. De communicatie laat misschien wat te wensen over, maar ik denk dat ze daar meer in de stress zitten als ons
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en nikita

vellahuus

Playlistbediener
7 okt 2019
48
25
De organisatie geeft aan dat het wordt afgeraden om te parkeren op de VIP parking en te overnachten op Boneyard. Dit zou te ver lopen zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is dat idd te ver lopen?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.489
8.151
Ik baal er ook wel van dat donderdag net het beste middagprogramma had van alle dagen voor mij
dat wordt vroeg opstaan morgen, en daar ben ik al niet zo goed in. gaat nog een uitdaging worden om het einde van Tool te halen op die manier, en dan zit je pas op dag 1 van het festival.
ben erg benieuwd hoe het morgen allemaal gaat lopen met de files, ik houdt mijn hart vast.
daarnaast wel alle vertrouwen in dat als ik eindelijk daar weet te komen dat het allemaal wel goed komt de rest van het weekend. de toestand van het terrein en het festival zelf lijkt allemaal helemaal goed te komen
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

KristofF

Playlistbediener
14 jun 2024
12
5
Iemand een idee of de 'park & bike' parkings wel gewoon blijven? Ben aan het denken om daar dan te parkeren en rest met de fiets te doen...
 

Avani

Playlistbediener
1 feb 2023
20
27
Iemand een idee of de 'park & bike' parkings wel gewoon blijven? Ben aan het denken om daar dan te parkeren en rest met de fiets te doen...
Park & Bike East lijkt in ieder geval gewoon tegels/asfalt in plaats van gras. West weet ik niet zeker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken