Graspop Metal Meeting 2024

bassisandro

Campingartiest
6 jul 2020
57
75
Wij hebben gisteren een mail van inter gehad dat ze op dit moment ook geen parking/camping kunnen garanderen, terwijl deze al maanden geleden was aangevraagd, dus ik denk dat ze op dit moment ook nog niet echt weten hoe alles gaat lopen. Maar dit is voor ons wel vrij vervelend, we zullen wel zien hoe het ter plekke gaat zijn.
De Kiss&Ride is echt te doen te voet. Als jullie met meerdere komen, kan iemand daar iedereen afzetten en de auto gaan parkeren? Je kan ook gewoon de file volgen en zo dicht mogelijk bij de wei iedereen snel laten uitstappen 🤷🏻‍♂️

Inter is niet GMM zelf natuurlijk. Voor hen is het ook even kijken wat de mogelijkheden zijn. Maar je kan
 

Projunk

Campingartiest
15 nov 2023
88
99
De Kiss&Ride is echt te doen te voet. Als jullie met meerdere komen, kan iemand daar iedereen afzetten en de auto gaan parkeren? Je kan ook gewoon de file volgen en zo dicht mogelijk bij de wei iedereen snel laten uitstappen 🤷🏻‍♂️

Inter is niet GMM zelf natuurlijk. Voor hen is het ook even kijken wat de mogelijkheden zijn. Maar je kan
Zij regelen het in overleg met GMM en zullen ongetwijfeld de eerste gunsten krijgen als ze er zijn. Maar alles moet relatief te verantwoorden zijn
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
286
424
Vraag me wel af waarom een kiss&ride zo ver van de inkom moet zijn :poop:
Zou juist de beste optie zijn voor de meeste om gedropt te worden door iemand.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
334
688
Ik wacht een beetje de berichten en fotos af, maar blijf bij de planning vanavond te gaan. Morgenochtend weekend + dagjesmensen tegelijk is gewoon ellende. Dan kan ik vrijwel de hele eerste dag op m'n buik schrijven, al helemaal als ik nog alles moet halen bij de campingmarkt en tent opbouwen.

Een band of 2 missen neem ik nog voor lief, hoe klote dat ook is. Maar als ik met geluk alleen Tool kan zien en de rest mis, is dat gewoon compleet klote.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.577
3.301
Let op! Laatste update is dat je niet in Dessel mag parkeren
 

Bijlagen

  • Screenshot_2024-06-19-09-33-54-386_be.appstrakt.gmm2010-edit.jpg
    Screenshot_2024-06-19-09-33-54-386_be.appstrakt.gmm2010-edit.jpg
    146,9 KB · Weergaven: 122
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.495
8.163
Puur een kwestie van keuzes maken. We hebben geluk dat we de familie taxi kunnen inzetten, maar daar zijn we dan ook afhankelijk van, de grootste problemen zullen voor ons gespaard blijven; wij hoeven niet op donderdag af te zakken en kunnen in ieder geval lang wachten met wat er gaat gebeuren.

Maar gezien ze (wat op jouw moment van schrijven nog niet was aangekondigd) inmiddels met noodplannen aan het werk zijn, zal het niet allemaal wel meevallen, lijkt me.
Deze noodplannen zijn toch allemaal gericht op de parking en de camping, in ieder bericht en alles foto's zie je dat het er op het terrein er netjes bij ligt en zijn en voor mij vooralsnog geen redenen om de denken dat het festival zelf in gevaar komt of dat het daar niet uit te houden zou zijn of iets dergelijks.
 
  • Leuk
Waarderingen: R3mko

R0n4ld

Playlistbediener
24 jan 2024
7
2
UPDATE 19/06/2024 - 9:00

Er geldt een algemeen parkeerverbod in de straten in Dessel.

Dat wordt lachen. De eerdere berichten waarin stond dat in overleg met gemeenten ook op straat geparkeerd mocht worden zijn ook verdwenen.


Ik moet sneller typen.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
334
688
Ook totaal geen geluiden over het facilliteren van alternatieven. Oproepen voor OV is leuk maar ik hoor niks over het verlengen van shuttle tijden of verveelvoudigen van bussen die uberhaupt rijden.

Capaciteit voor 10k bezoekers die misschien met OV wou komen blijft gewoon nu hetzelfde voor 150k die nu het OV MOETEN gebruiken volgens mij. Ik snap dat het weer niet te beinvloeden is, maar zelfs een 'vooropgesteld' noodplan komt een klein beetje over als improvisatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.495
8.163
Ook totaal geen geluiden over het facilliteren van alternatieven. Oproepen voor OV is leuk maar ik hoor niks over het verlengen van shuttle tijden of verveelvoudigen van bussen die uberhaupt rijden.

Capaciteit voor 10k bezoekers die misschien met OV wou komen blijft gewoon nu hetzelfde voor 150k die nu het OV MOETEN gebruiken volgens mij. Ik snap dat het weer niet te beinvloeden is, maar zelfs een 'vooropgesteld' noodplan komt een klein beetje over als improvisatie.
Ze moeten natuurlijk ook de capaciteit hebben qua tourbussen voor dit soort dingen
er moet nu al een shitload aan bussen gereserveerd worden voor het brengen van mensen naar parkings in dorpen in de buurt, wanneer de reguliere parkings niet gebruikt kunnen worden. Er is sinds covid al een tekort aan bussen, chauffeurs etc dus waarschijnlijk zal ieder bedrijf in de buurt al ingehuurd zijn ivm het noodplan. Het is niet altijd zo gemakkelijk om alles even te verlengen of de verveelvoudigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Valthys

KristofF

Playlistbediener
14 jun 2024
12
5
Dus als ik het goed begrijp is de kiss and ride ook aan Mol station? Ik was even aan het twijfelen om mij te laten afzetten aan de K+R aangezien er zo goed als geen parking zal zijn, maar dan kan ik even goed ook gewoon met de trein tot Mol station gaan, kwestie om niemand te moeten lastig vallen om mij daar te droppen...

Of kan je je ook gewoon dichterbij aan het festivalterrein laten afzetten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken