Graspop Metal Meeting 2024

kevgait

Nieuw lid
28 nov 2019
3
12
Goedemorgen,

Na jaren meegelezen te hebben toch ook maar even een berichtje.
Wij vertoeven op camping Campinastrand vanaf vanmiddag, fietsend naar het festival.

Ik had gelezen dat er op elke Graspop overnachtingslocatie (Boneyard / Inferno / Metal Town / etc) de mogelijkheid is om je ticket om te wisselen voor een polsbandje, is dit vandaag al wel mogelijk op bijvoorbeeld Metal Town? Kan iemand dit bevestigen? Zou ons uiteraard morgen een hoop chaos schelen.

Verder hoop ik dat het festivalterrein er een beetje bij ligt en wens ik iedereen, ondanks de chaotische voorbereidingen een TOPweekend toe!
We gaan proberen een van de meetings mee te pakken dus wellicht tot snel!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
De organisatie geeft aan dat het wordt afgeraden om te parkeren op de VIP parking en te overnachten op Boneyard. Dit zou te ver lopen zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is dat idd te ver lopen?
Boneyard is qua camping wel het verste lopen. Ligt naast het festivalterrein, dus de andere dagen het minste lopen.

Laten we met name gewoon rustig blijven en niet te veel overhit raken door foto's die rondgaan. Die zijn net genomen na het regen. Gaat het perfecte ondergrond worden in 1 dag: Nee. Gaat het veel beter worden: ja

Ik zou vanavond laat gaan, maar wordt uiteindelijk morgenochtend vroeg, we zien wel wanneer we er zijn en aankomen. Iedereen moet (letterlijk misschien) wat water bij de wijn doen met zo'n situatie. Ook wij als bezoekers.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
Goedemorgen,

Na jaren meegelezen te hebben toch ook maar even een berichtje.
Wij vertoeven op camping Campinastrand vanaf vanmiddag, fietsend naar het festival.

Ik had gelezen dat er op elke Graspop overnachtingslocatie (Boneyard / Inferno / Metal Town / etc) de mogelijkheid is om je ticket om te wisselen voor een polsbandje, is dit vandaag al wel mogelijk op bijvoorbeeld Metal Town? Kan iemand dit bevestigen? Zou ons uiteraard morgen een hoop chaos schelen.

Verder hoop ik dat het festivalterrein er een beetje bij ligt en wens ik iedereen, ondanks de chaotische voorbereidingen een TOPweekend toe!
We gaan proberen een van de meetings mee te pakken dus wellicht tot snel!
Welkom! van wat ik begreep was het halen van een bandje zeker mogelijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

xaeres

Playlistbediener
14 feb 2023
37
102
Ik hou mij toch aan mijn oorspronkelijke plan en ben net vertrokken richting Mol en Inferno.
Met mijn autisme en angststoornis zie ik het echt niet zitten om mij in al die extra stress en drukte van morgen te begeven. De kans bestaat dat al mijn mentale energie daardoor gewoon op is en heel de donderdag er meteen aan hangt dan..
Jammer van het avondprogramma vandaag maar heb me vorig jaar ook rustig kunnen bezig houden , op tijd tentje in en morgen hopelijk in alle rust aan de dag beginnen :)
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
614
755
Ik hou mij toch aan mijn oorspronkelijke plan en ben net vertrokken richting Mol en Inferno.
Met mijn autisme en angststoornis zie ik het echt niet zitten om mij in al die extra stress en drukte van morgen te begeven. De kans bestaat dat al mijn mentale energie daardoor gewoon op is en heel de donderdag er meteen aan hangt dan..
Jammer van het avondprogramma vandaag maar heb me vorig jaar ook rustig kunnen bezig houden , op tijd tentje in en morgen hopelijk in alle rust aan de dag beginnen :)
Succes hou je ons op de hoogte hoe het is om op inferno te geraken? Wij zijn nog aant twijfelen om vanavond te vertrekken of morgenochtend.
 
  • Leuk
Waarderingen: xaeres

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
119
218
Is er iemand die vanmiddag al richting Boneyard trekt? Kan die ons op de hoogte houden van de toestand daar? 😇

Aangezien er vandaag geen parkings open zijn en parkeren in Dessel ook al geen optie meer is, gaan wij bij een collega van mij in Mol overnachten in de tuin. Dan zijn we morgenvroeg toch al in de buurt.. Hopelijk zijn de parkings dan gewoon open, want wij hebben materiaal bij voor 7 personen dus kunnen niet anders dan met de auto komen 🤞
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
128
266
Ik zag deze info hier nog nergens staan.
Is wel al een paar uren geleden. (vlak voor 9u op de radio):

Ze gaven zonet op Studio Brussel een update (vlak voor 9u dus).

Alle parkings blijven vandaag sowieso dicht.
Maar camping gaat open voor wie moet en met OV/Fiets/Pendelbus/Te voet komt.
Ook het omruilen van tickets naar bandjes zal vandaag al mogelijk zijn.

Voor morgen wordt er in de omgeving gezocht naar parkings op harde(re) ondergrond, daarover komt later vandaag meer nieuws.

Sowieso blijft voor heel het weekend de raad gelden dat de auto afgeraden wordt.
 

BraveNewWorld

Playlistbediener
6 nov 2023
24
13
Geht heute Nachmittag jemand nach Boneyard? Kann er uns über die Situation dort auf dem Laufenden halten? 😇

Da heute keine Parkplätze geöffnet sind und das Parken in Dessel nicht mehr möglich ist, werden wir die Nacht im Garten eines meiner Kollegen in Mol verbringen. Dann werden wir morgen früh in der Gegend sein. Dann sind die Parkplätze dann hoffentlich geöffnet, denn wir haben Ausrüstung für 7 Personen, sodass uns keine andere Wahl bleibt, als mit dem Auto anzureisen 🤞
we also would like to come to Boneyard tonight and i was wondering if we can Park in Mol or Dessel
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.489
8.150
Ik hou mij toch aan mijn oorspronkelijke plan en ben net vertrokken richting Mol en Inferno.
Met mijn autisme en angststoornis zie ik het echt niet zitten om mij in al die extra stress en drukte van morgen te begeven. De kans bestaat dat al mijn mentale energie daardoor gewoon op is en heel de donderdag er meteen aan hangt dan..
Jammer van het avondprogramma vandaag maar heb me vorig jaar ook rustig kunnen bezig houden , op tijd tentje in en morgen hopelijk in alle rust aan de dag beginnen :)
Succes! Het zou zeer gewaardeerd worden als je ons op de hoogte kan houden idd, ik vraag me vooral af hoe het gaat met het parkeren richting Inferno.
 

davidfcutreg

Playlistbediener
21 jul 2019
39
76
Ik hou mij toch aan mijn oorspronkelijke plan en ben net vertrokken richting Mol en Inferno.
Met mijn autisme en angststoornis zie ik het echt niet zitten om mij in al die extra stress en drukte van morgen te begeven. De kans bestaat dat al mijn mentale energie daardoor gewoon op is en heel de donderdag er meteen aan hangt dan..
Jammer van het avondprogramma vandaag maar heb me vorig jaar ook rustig kunnen bezig houden , op tijd tentje in en morgen hopelijk in alle rust aan de dag beginnen :)
Zeer begrijpelijk. Mijn vriendin zit vrij letterlijk in hetzelfde schuitje.. daarom ook net vertrokken.
Hopen dat de tent op inferno droog is. En anders gaan we verder puzzelen 🤷‍♂️
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
697
829
De grap is wel dat een 4daags uitverkocht Graspop nu voor onder de 200 te scoren is op Ticketswap en een belabberd verkocht Pinkpop ruim boven de 250 op swap.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
331
685
Dat de auto afgeraden wordt snap ik ondertussen, maar ik hoor graag wat werkelijk haalbare alternatieven zijn. Wij zaten te kijken om te parkeren in Lommel bijvoorbeeld en een trein te nemen naar Mol, maar die rijdt 1x per uur... dat gaat 1 grote loterij zijn natuurlijk.

Wij zullen hoe dan ook de grens over moeten met de auto. Steeds maar afraden om met de auto te komen is gewoon irritant richting mensen die echt wel nagedacht hebben over alternatieven, maar die gewoon niet hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: FilipVN

Projunk

Campingartiest
15 nov 2023
87
99
Dat de auto afgeraden wordt snap ik ondertussen, maar ik hoor graag wat werkelijk haalbare alternatieven zijn. Wij zaten te kijken om te parkeren in Lommel bijvoorbeeld en een trein te nemen naar Mol, maar die rijdt 1x per uur... dat gaat 1 grote loterij zijn natuurlijk.

Wij zullen hoe dan ook de grens over moeten met de auto. Steeds maar afraden om met de auto te komen is gewoon irritant richting mensen die echt wel nagedacht hebben over alternatieven, maar die gewoon niet hebben.
Denk dat het parkeren en pendelbussen geduld zal vragen.
Maak je over de trein geen zorgen, zolang die rijdt passen daar heel veel mensen in
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken