Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet iemand of er vandaag al pendelbussen rijden vanuit Mol station? Dan halen we vandaag onze bandjes al op. Dat scheelt toch in aanschuiven morgenvroeg
Als je op instagram op locatie ‘Graspop Metal Meeting’ zoekt kan je foto’s vinden van mensen met openbaar profiel die de locatie taggen (handig voor huidige stavaza )
Weet iemand of er vandaag al pendelbussen rijden vanuit Mol station? Dan halen we vandaag onze bandjes al op. Dat scheelt toch in aanschuiven morgenvroeg
Vertrek morgenvroeg om 9:00 uur vanuit Gemert richting MetalTown met de camper.
Ik heb in de camper nog plek voor 2 personen om evt mee te rijden richting Dessel
Als je wil kun je ook nog je tentje plaatsen op onze pitch, we zijn momenteel maar met z'n 2-en (en er mogen er 6 staan)
(extra) Metal Town toegangsbewijs is volgens mij 50 euro p.p
We vertrekken op maandag in de loop van de ochtend
Ik heb gestuurd naar iemand van inter die ik persoonlijk ken. Daar lees ik dat je woensdag al je bandje kan krijgen. Maar dat het wel aangeraden is om donderdag te komen zoals eerder vermeld. Dat zal wel schelen in drukte. En bij die van inter is het nooit lang aanschuiven.
Bizar om te zien dat er nu kaarten worden aangeboden voor donderdag onder de 80,-. Was binnen paar weken uitverkocht en vraag naar kaarten was tot begin deze week enorm. Wat een beetje (of een hoop) water al niet kan doen!
Bizar om te zien dat er nu kaarten worden aangeboden voor donderdag onder de 80,-. Was binnen paar weken uitverkocht en vraag naar kaarten was tot begin deze week enorm. Wat een beetje (of een hoop) water al niet kan doen!
Ik weet nog dat jaar met Black Sabbath dat ze soortgelijke problemen hadden. Toen konden we in een of ander dorpje (geen idee welke dat was) en vanuit daar de pendelbus nemen. Hebben ze dit soort alternatieven niet meer?