Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.665
3.392
Weeronline geeft voor vrijdag inmiddels 38mm (!) regen.

Edit: ook Weerplaza geeft dit aan.
 
Laatst bewerkt:

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.110
1.395
Moet nog bijlezen: Kan je bij de officiële merchandise stand ook met banccontact betalen? En hoe zit het voor ontbijt op straat? Enkel cash? Of ook banccontact of payconic?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.298
4.466
Als de voorspelling uitkomt duurt Graspop anderhalve dag. Dus duw het omhoog aub met z’n allen. Pukkelpop heeft de voorzet gegeven.

☀️☀️☀️
Nou iets positiever mag ook wel. De modder gaat er in de wasmachine ook weer af hoor. Laat de stress lekker aan de organisatie over en heb wat begrip voor als zaken anders lopen of langer duren.
 

xaeres

Playlistbediener
14 feb 2023
37
102
Shuttles aan Mol station zijn weer een lachertje.. Sta hier al 40 minuten en er zijn er al 3 gepasseerd.
Toch elk jaar een groot verschil met Werchter waar er telkens ettelijke klaar staan..
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
685
Weeronline geeft voor vrijdag inmiddels 38mm (!) regen.

Edit: ook Weerplaza geeft dit aan.
Niets zo veranderlijk als het weer...
Dan gooi ik er ook nog maar een voorspelling overheen voor sneeuw, -8 en daadwerkelijk bloedregen aan het eind van de avond. Om het uur veranderd de voorspelling lijkt het, dus ik stop denk ik maar met het in de gaten houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Timon

Playlistbediener
10 nov 2022
11
41
Al enkele jaren gevolgd op het forum, maar nog nooit gepost. Gezien de uitzonderlijke omstandigheden wil ik mensen helpen om in Dessel te raken:
Ik ben zelf van Geel (ik ga dit jaar uitzonderlijk enkel zaterdag naar GMM) en wil eventueel mensen van Geel naar het festivalterrein/caming brengen met de auto vanaf het station van Geel. Helaas moet ik wel werken dus dit kan enkel 's avonds (na 18:00)...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.665
3.392
Shuttles aan Mol station zijn weer een lachertje.. Sta hier al 40 minuten en er zijn er al 3 gepasseerd.
Toch elk jaar een groot verschil met Werchter waar er telkens ettelijke klaar staan..
Hoe groot is de rij? En enig idee wat we morgen kunnen verwachten? Als je er om 10u bent, zou het dan nog mogelijk zijn om Alien Weaponry te zien om 14:50? Ik heb al eens 3-4 uur moeten aanschuiven voor de ingang van het festivalterrein en toen waren de omstandigheden goed.
 

BraveNewWorld

Playlistbediener
6 nov 2023
24
13
Al enkele jaren gevolgd op het forum, maar nog nooit gepost. Gezien de uitzonderlijke omstandigheden wil ik mensen helpen om in Dessel te raken:
Ik ben zelf van Geel (ik ga dit jaar uitzonderlijk enkel zaterdag naar GMM) en wil eventueel mensen van Geel naar het festivalterrein/caming brengen met de auto vanaf het station van Geel. Helaas moet ik wel werken dus dit kan enkel 's avonds (na 18:00)...
Is het mogelijk om te parkeren in Geel? Hartelijk dank!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken