Graspop Metal Meeting 2024

KristofF

Playlistbediener
14 jun 2024
12
5
Hoe groot is de rij? En enig idee wat we morgen kunnen verwachten? Als je er om 10u bent, zou het dan nog mogelijk zijn om Alien Weaponry te zien om 14:50? Ik heb al eens 3-4 uur moeten aanschuiven voor de ingang van het festivalterrein en toen waren de omstandigheden goed.
Kan je toch niet menen!? 3-4u aanschuiven om binnen te geraken... Dan is het wel echt slecht georganiseerd.
Ik hoopte rond half 12-12u aan de ingang te zijn om Casey te kunnen meepikken (13u20).
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.086
8.207
Hoe groot is de rij? En enig idee wat we morgen kunnen verwachten? Als je er om 10u bent, zou het dan nog mogelijk zijn om Alien Weaponry te zien om 14:50? Ik heb al eens 3-4 uur moeten aanschuiven voor de ingang van het festivalterrein en toen waren de omstandigheden goed.

Was dat nog toen boneyard mensen niet een aparte ingang hadden? Want dat is na corona wel verbetert, waardoor het wachten enorm beperkt werd ten opzichte van ervoor
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
328
676
Lag binnen de lijn der verwachtingen. De parkings zijn lager gelegen dus had dit verwacht....
Wie deze avond in Geel passeert en naar Dessel wil, let me know en ik breng jullie tot daar.
Wij komen vanaf richting Eindhoven. Is wel wat om, maar ik gooi toch even een boei uit in geval van nood.
 

xaeres

Playlistbediener
14 feb 2023
37
102
Zo net aangekomen op Inferno.
Boneyard, de grote laan waar ik door gestapt ben, ligt er prima bij.
Het stuk tussen de hoofdingang en boneyard echter is er moeras waar nog niks mee gebeurd is.
Inferno helaas ook een pak erger..

1000012366.jpg

Sommige stukken begaanbaar maar anderen een ramp. Voor mijn tent helaas ook aardig nat.

Duidelijk dat boneyard en inferno ook al een tijd open zijn, boneyard al toch zeker voor 1/3 gevuld.
Buiten de shuttle wel overal vlot.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en jonasvh

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
328
676
Zo net aangekomen op Inferno.
Boneyard, de grote laan waar ik door gestapt ben, ligt er prima bij.
Het stuk tussen de hoofdingang en boneyard echter is er moeras waar nog niks mee gebeurd is.
Inferno helaas ook een pak erger..

Bekijk bijlage 9441

Sommige stukken begaanbaar maar anderen een ramp. Voor mijn tent helaas ook aardig nat.

Duidelijk dat boneyard en inferno ook al een tijd open zijn, boneyard al toch zeker voor 1/3 gevuld.
Buiten de shuttle wel overal vlot.
1/3 gevuld is denk ik wel erg overdreven. Kreeg net een foto waarbij het net rondom de ingang een beetje gevuld leek.
 

Pingu666

Nieuw lid
5 jan 2024
2
14
Al jaren een meelezer maar dankzij vandaag toch account in gebruik om mijn ervaring te delen.

Qua parking weet ik niet hoe het zit. Vandaag met onze groep van 7 personen een taxibusje geregeld in de hoop op de camping boneyard te kunnen.

Taxi kon doorrijden naar de ingang van Boneyard. We staan nu met onze tenten op de Boneyard hoog en droog. Ik schrok wel van de rest van de camping, staan heel veel stukken onderwater.

Mijn advies: als je met taxi of Kiss & Ride komt. Vooral doen. Taxi kon helemaal doorrijden naar ingang camping.
Ik had al een voorgevoel maar nu dwars zijn en toch proberen te komen loont echt. Goede plekken voor onze tenten vlakbij de ingang en waar het gras nog droog is. Rest van de camping ligt er nog bizar nat bij.

Ben bang voor de drukte morgenochtend en hoe nat de rest van de camping er nog bij ligt.

Dus probeer een taxibus te regelen voor vandaag/vanavond. Kost wat extra's maar je hebt er nu echt voordeel mee.
Festivalbandje kun je ook al ophalen en op de camping is verder alles open.

Sorry voor het lange verhaal en ik hoop dat iedereen dit jaar weer gewoon een geslaagd weekend heeft.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
524
1.271

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.119
2.304
Benieuwd waar ik morgen dan wel kan parkeren. Zonder auto kom ik niet thuis.
Wij werden in 2016 afgeleid naar ergen in Geel dacht ik. Een enorm verhard terrein waar we konden parkeren en de shuttle nemen richting Dessel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.119
2.304
Ook niet op de reguliere camping geraakt toen, wel op de wei tegenover het kruispunt dat je over moet om het festival te bereiken. Dat viel nog wel mee.
 

xaeres

Playlistbediener
14 feb 2023
37
102
Wat pech met mijn tent hier wel op Inferno. Sta in het midden vd rij waar het heel nat is, de buitenkanten zijn vrij droog.
Gevolg, zodra je druk zet op het grondzeil komt het water gewoon naar boven. Gelukkig lig ik alleen en kan mijn rugzak op het 2de bed liggen..
1/3 gevuld is denk ik wel erg overdreven. Kreeg net een foto waarbij het net rondom de ingang een beetje gevuld leek.
1000012369.jpg
Dit stuk was zover ik kon zien reeds opgevuld ongeveer.
 

Pingu666

Nieuw lid
5 jan 2024
2
14
Op zich wel lullig voor degene die zich braaf aan de oproep hebben gehouden om vandaag niet te vertrekken en dan morgen niet op de camping terecht kunnen. Degene die zich er niet aan hebben gehouden (uitgezonderd degene die echt niet meer anders konden) worden dan beloond.
Ja helaas in mijn eerdere ervaringen met Graspop. Braaf aan het advies houden zorgt helaas niet voor de meest eerlijke behandeling.
Normaal houd ik me ook altijd netjes aan adviezen.
Maar mijn autistische trekken zorgde ervoor dat ik wel gewoon vandaag volgens planning zou afreizen naar Graspop. Ookal is het nu wel met taxivervoer ipv eigen auto.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
122
158
Ik ga morgen tot Geel of Meerhout rijden en daar liften of wat zelfde zielen aanspreken en taxi nemen. ‘s avonds om terug te gaan zie ik dan wel weer.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Ik ben slechtziende en leg ieder jaar met een toevallige voorbijganger de weg af van de halte van de pendelbussen naar de ingang van camping inferno. Is dat goed begaanbaar met een trolly. Inter wacht me daar op. In nood, is er iemand die ik op voorhand kan bereiken om eventueel mee te wandelen tot de ingang van camping inferno? Alvast bedankt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken