Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.663
3.387
Ja helaas in mijn eerdere ervaringen met Graspop. Braaf aan het advies houden zorgt helaas niet voor de meest eerlijke behandeling.
Normaal houd ik me ook altijd netjes aan adviezen.
Maar mijn autistische trekken zorgde ervoor dat ik wel gewoon vandaag volgens planning zou afreizen naar Graspop. Ookal is het nu wel met taxivervoer ipv eigen auto.
Volgens mij ben jij juist een van de weinigen die blij zou moeten zijn met de huidige staat van het terrein. Kijk maar eens naar je naam en foto :):)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pingu666

R0n4ld

Playlistbediener
24 jan 2024
7
2
Klopt het dat er alleen bussen rijden vanaf station Mol? Wij zijn nog even een plan van aanpak aan het bedenken.
 

xaeres

Playlistbediener
14 feb 2023
37
102
Ik ben slechtziende en leg ieder jaar met een toevallige voorbijganger de weg af van de halte van de pendelbussen naar de ingang van camping inferno. Is dat goed begaanbaar met een trolly. Inter wacht me daar op. In nood, is er iemand die ik op voorhand kan bereiken om eventueel mee te wandelen tot de ingang van camping inferno? Alvast bedankt.
Op het stuk tussen ingang boneyard en hoofdingang festivalterrein na wel.
Hoop dat ze aan dit stuk nog iets doen morgen, kan niet moeilijk zijn om op zo'n druk punt wat rijplaten te leggen..

Hangt er van af wanneer je er bent, ik wil night verses absoluut niet missen.
Mij moeten haasten is ook iets dat niet helpt voor mij maar als het echt nodig is doe ik het wel :)
 

Projunk

Campingartiest
15 nov 2023
86
96
Ik ben slechtziende en leg ieder jaar met een toevallige voorbijganger de weg af van de halte van de pendelbussen naar de ingang van camping inferno. Is dat goed begaanbaar met een trolly. Inter wacht me daar op. In nood, is er iemand die ik op voorhand kan bereiken om eventueel mee te wandelen tot de ingang van camping inferno? Alvast bedankt.
Pauly. Zelf kan ik je niet direct helpen vanwege alternatief vervoer.
Maar zoals je zelf al concludeert zijn er vele mensen die kunnen en willen helpen ter plaatse.
Denk dat ook de beste manier is omdat dit jaar alles anders verloopt dan vele andere jaren.

Metal stoere gasten met bijna allemaal een groot hart
 
  • Geweldig
Waarderingen: Pauly Robin en Rockbeer

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Op het stuk tussen ingang boneyard en hoofdingang festivalterrein na wel.
Hoop dat ze aan dit stuk nog iets doen morgen, kan niet moeilijk zijn om op zo'n druk punt wat rijplaten te leggen..

Hangt er van af wanneer je er bent, ik wil night verses absoluut niet missen.
Mij moeten haasten is ook iets dat niet helpt voor mij maar als het echt nodig is doe ik het wel :)
Je mag altijd een voorstel doen om me te bereiken. Evt privé bericht. Op het forum kan ik door mijn zicht moeilijk volgen. Night verses wil ik absoluut zien.
 

Lenth

Nieuw lid
30 mei 2023
1
1
Zijn er al mensen op Metal Town en hoe ligt die erbij voor campers en caravans?
Wij zijn op Metal Town en het ligt er voor het overgrote deel goed bij. Sommige plekken zijn onder water gelopen, maar daar wordt een oplossing voor gezocht (en gevonden). Ik zou hem wel niet te ver naar achter rijden, maar vlak langs de rijplaten zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: pidie

BamischijfMetMayo

Playlistbediener
4 jan 2024
45
58
Ik vermoed dat Keolis nog extra Event Shuttles heeft ingelegd.
Gisteren waren die voor donderdag uitverkocht, maar momenteel zijn er weer plaatsen beschikbaar voor opstapplaatsen Aarschot, Berchem, Brussel, Leuven, Turnhout en Zandhoven.

Doe er uw voordeel mee !

Dankjewel! Plekjes gehaald voor Turnhout voor morgen. Toch fijn om beetje zekerheid te hebben.
 

El_Leipo

Playlistbediener
19 nov 2023
34
74
Off-topic vraag: is er iemand die toevallig op vrijdagochtend in de richting van Eindhoven rijdt vanaf het festival terrein? Ik moet i.v.m. een presentatie in Eindhoven zijn om 13:30. Zou veel helpen :)
 

MeisterV27

Playlistbediener
14 jun 2023
10
27
Wel mooi dat er dus omgeleid word naar alternatieve parkings en vooral dat daar shuttles tussen gaan. Was zelf al aan het paniekeren hoe ik er iedere dag ging komen
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Ik las eerder dat de organisatie iets doet om de plassen water weg te werken. Ok, ze kunnen geen wonderen verrichten. Zijn ze dan nog altijd platen aan het leggen? Zijn ze water weg aan het pompen? En hoe gaat dat praktisch in zijn werk dat water wegpompen?
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
325
668
Dagbezoekers worden omgeleid naar parking WITGOOR-MEIPLEIN op enkele kilometers van het festival. Gratis shuttlebussen zorgen voor een vlotte verbinding tussen deze parkings en de festivalweide. Deze bussen rijden op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag van 10u30 tot 02u30.

Als ik het goed heb begrepen, zijn er vooralsnog niet bijzonder veel of regelmatig shuttlebussen. En enkele kilometers zijn er in dit geval 8, wat ik niet meteen als "enkele" beschouw.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken