Graspop Metal Meeting 2024

Zeromancer

Nieuw lid
9 nov 2023
4
8
Als ik het goed heb begrepen, zijn er vooralsnog niet bijzonder veel of regelmatig shuttlebussen. En enkele kilometers zijn er in dit geval 8, wat ik niet meteen als "enkele" beschouw.
Als ik googlemaps kan geloven is dat nog geen 100 wagens daar kunnen parkeren :/ , dit is toch geen alternatief ? Zelfde voor station mol. dat staat daar nu al vol wrs. De trein nemen is enkel goed als je de laatste 3 acts niet wilt zien.
 

dvdh666

Campingartiest
30 mei 2023
50
161
Weet iemand of de auto ook tot aan de ingang van inferno gezet kan worden en dat daar dan de spullen uitgeladen kunnen worden?
 

JusticeForAll

Playlistbediener
16 mei 2024
5
25
Na de editie van 2016 heb ik besloten om nooit meer op de camping te gaan liggen en op het eerste zicht lijkt het in vergelijking met toen nog mee te vallen, of ben ik verkeerd? Wat betreft de bussen: ik heb daar vorig jaar eens mijn beklag over gemaakt tegen iemand die ik ken in de organisatie en de realiteit is dat Graspop daar blijkbaar niet veel aan kon doen en blijkbaar volledig aangewezen is op De Lijn, waar personeel zich vrijwillig zou moeten aanmelden om te rijden.
 

SeeleyCaselli

Playlistbediener
19 mei 2024
13
11
Als ik googlemaps kan geloven is dat nog geen 100 wagens daar kunnen parkeren :/ , dit is toch geen alternatief ? Zelfde voor station mol. dat staat daar nu al vol wrs. De trein nemen is enkel goed als je de laatste 3 acts niet wilt zien.

Heb het idee dat het paniekerige improvisatiewerk uit 2016 voor minder hinder zorgde dan de opties waarvoor ze nu lijken te kiezen.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Als ik googlemaps kan geloven is dat nog geen 100 wagens daar kunnen parkeren :/ , dit is toch geen alternatief ? Zelfde voor station mol. dat staat daar nu al vol wrs. De trein nemen is enkel goed als je de laatste 3 acts niet wilt zien.
Of de eerste shuttlebussen na de afterparty die om 4:45 of 4:00 eindigt. Ben je op tijd voor de eerste trein.
Graspop als je dit leest, dit is voor sommigen misschien nog een optie?
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
323
663
Ik ben aangekomen. Je kunt met de auto helemaal tot aan de hoofdingang rijden en langs de straat parkeren om alles uit te laden. Ze doen niet moeilijk, maar vanavond moeten deze auto's weg zijn
Vanaf waar ben je gekomen? En waar heb je uiteindelijk kunnen parkeren? Vorig jaar per ongeluk ook zomaar langs de hoofdingang gekomen dus dat gaat nu dan ook maar een plan zijn.
 

leon94

Campingartiest
27 okt 2018
71
58
Ik ben aangekomen. Je kunt met de auto helemaal tot aan de hoofdingang rijden en langs de straat parkeren om alles uit te laden. Ze doen niet moeilijk, maar vanavond moeten deze auto's weg zijn
Ik hoop zo dat dit morgen ook kan bij Inferno. Wij hebben een mega koelbox mee....
 

Evilbert

Playlistbediener
17 nov 2023
25
63
Vanaf waar ben je gekomen? En waar heb je uiteindelijk kunnen parkeren? Vorig jaar per ongeluk ook zomaar langs de hoofdingang gekomen dus dat gaat nu dan ook maar een plan zijn.
Vanaf de kant van Kasterlee volgens mij. De tegenovergestelde richting van Dessel, vanaf die kant komt je er niet in
 
  • Leuk
Waarderingen: leon94

R3mko

Campingartiest
20 nov 2023
62
74
Aangezien ze geen nabij gelegen parkeerplaatsen kunnen aanbieden, toch aan het twijfelen om misschien toch niet de trein te nemen eigenlijk.
Van station Mol tot Inferno kan ik dan eventueel te voet gaan als er een te grote rij staat voor de bussen.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
522
1.264
Als iemand nog interesse heeft in een donderdagticket dan graag een pb. Heb er 1 over want niet iedereen gaat meer mee morgen.
 

xaeres

Playlistbediener
14 feb 2023
37
102
De chill out op Inferno (waar vorig jaar snachts de vuurkorven branden) ziet er nog steeds zo uit in ieder geval haha. Douches/ontbijt gedeelte wel volledig op planken, ook enkele grote laantjes gemaakt in hout. Momenteel zeer rustig en chill hier :)

1000012373.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jimmeh07

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Aangezien ze geen nabij gelegen parkeerplaatsen kunnen aanbieden, toch aan het twijfelen om misschien toch niet de trein te nemen eigenlijk.
Van station Mol tot Inferno kan ik dan eventueel te voet gaan als er een te grote rij staat voor de bussen.
Mol met de pendelbus is al een half uur rijden. Ongeveer even lang dan naar mijn werk. als ik dan goed zou doorstappen is dat 2,5 uur wandelen? Of maakt de bus misschien een omweg.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xaeres

Playlistbediener
14 feb 2023
37
102
Mol met de pendelbus is al een half uur rijden. Ongeveer even lang dan naar mijn werk. als ik dan goed zou doorstappen is dat 2,5 uur wandelen? Of maakt de bus misschien een omweg.
Aangezien er weinig auto's waren vandaag was het eerder een kwartiertje op de bus.
Heb het ook ooit al te voet gedaan in een lang verleden en het was een kleine 2 uur als ik met niet vergis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

R3mko

Campingartiest
20 nov 2023
62
74
Mol met de pendelbus is al een half uur rijden. Ongeveer even lang dan naar mijn werk. als ik dan goed zou doorstappen is dat 2,5 uur wandelen? Of maakt de bus misschien een omweg.
Oei, pendelbusje dan :D
Misschien goed dat ik misschien maar tegen de middag in Mol ben, gaat de grootste drukte hopelijk al weg zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken