Graspop Metal Meeting 2024

KristofF

Playlistbediener
14 jun 2024
12
5
Wat raden jullie aan voor een dagbezoeker (morgen)? Aangezien we nergens kunnen parkeren in Dessel, of toch beperkt, best buiten Dessel of 1 van die park & bike proberen?
 

Timon

Playlistbediener
10 nov 2022
11
41
Wat raden jullie aan voor een dagbezoeker (morgen)? Aangezien we nergens kunnen parkeren in Dessel, of toch beperkt, best buiten Dessel of 1 van die park & bike proberen?
Als je met de fiets verder kan, dan zou ik aanraden aan het Zilvermeer te parkeren (10km) of in Geel (8km)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
Boneyard is grotendeels ok hoor, hier en daar wat drasse plekken voor de avonturiers.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
759
597
Wat raden jullie aan voor een dagbezoeker (morgen)? Aangezien we nergens kunnen parkeren in Dessel, of toch beperkt, best buiten Dessel of 1 van die park & bike proberen?

Vorig jaar op de Park & Bike in Kasterlee gaan staan, was best te doen, maar zie dat je goede fietsverlichting hebt voor de terugrit. Is best een donker stuk waar je door moet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.554
5.399
Meestal ben ik wel een dag te vinden op Graspop maar dit jaar niet. Maar jongens ik zit echt met flink medelijden de laatste pagina’s terug te lezen. Doet mij denken aan Rock Am Ring in Mendig toen ik daar was (werd afgelast vanwege onweer en het terrein was vreselijk). Het niet met de auto kunnen komen lijkt me best wel dramatisch. Ik zou misschien wel eieren voor mijn geld gekozen in jullie positie.

Ik hoop dat het alsnog een tof weekend gaat worden voor de mensen daar.
 

Imag

Playlistbediener
26 mei 2023
39
82
De VIP parking gaat morgen wel open.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240619_194403_Facebook.jpg
    Screenshot_20240619_194403_Facebook.jpg
    702,8 KB · Weergaven: 55

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.116
2.300
Meestal ben ik wel een dag te vinden op Graspop maar dit jaar niet. Maar jongens ik zit echt met flink medelijden de laatste pagina’s terug te lezen. Doet mij denken aan Rock Am Ring in Mendig toen ik daar was (werd afgelast vanwege onweer en het terrein was vreselijk). Het niet met de auto kunnen komen lijkt me best wel dramatisch. Ik zou misschien wel eieren voor mijn geld gekozen in jullie positie.

Ik hoop dat het alsnog een tof weekend gaat worden voor de mensen daar.
Niet gaan is toch het laatste waar ik aan zou denken. Ik ga ook niet zomaar 300 euro in de vuilbak gooien.

Dan zullen ze er zelf de stekker moeten uittrekken.
We maken het er het beste van en het gaat sowieso fun zijn.

Voorlopig ook maar 1 dag dat het echt gaat regenen.
 

SeeleyCaselli

Playlistbediener
19 mei 2024
13
11
Vorig jaar op de Park & Bike in Kasterlee gaan staan, was best te doen, maar zie dat je goede fietsverlichting hebt voor de terugrit. Is best een donker stuk waar je door moet.

Best donker zou nog aanvaardbaar zijn, donker en vol putten is iets minder aantrekkelijk.

Die parking zelf is wel okay, maar ook niet echt groot. Als mensen in serieuze aantallen voor het fiets-alternatief kiezen, staat die ook meteen vol.
 

R0n4ld

Playlistbediener
24 jan 2024
7
2
Weet iemand wat de huidige status is van parkeren langs de Geelsebaan? Het staat al behoorlijk vol en wordt steeds drukker.
 

Timon

Playlistbediener
10 nov 2022
11
41
Best donker zou nog aanvaardbaar zijn, donker en vol putten is iets minder aantrekkelijk.

Die parking zelf is wel okay, maar ook niet echt groot. Als mensen in serieuze aantallen voor het fiets-alternatief kiezen, staat die ook meteen vol.
De kortste weg is een kronkelend fietspad langs het Prinsenpark, geen verlichting daar. Er zitten wel geen putten in de weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Valthys

HerveBe

Randprogramma
3 nov 2022
112
239
Ik hoop dat diegene die last minute thuis blijven en hun ticket verkopen geen spijt zullen hebben als blijkt dat het uiteindelijk allemaal zal meevallen (camping/festival) en regenbuien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken