Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Blijkbaar hebben ze politie en drugshonden bij waar je de shuttlebus uit komt mensen met wiet zijn het kwijt en krijgen boetes. geen idee of iemand wat aan deze info heeft maar succes
Verder is inderdaad het festival terrein gewoon open en de preparty gaat gewoon door vreemd genoeg.
Wat raden jullie aan voor een dagbezoeker (morgen)? Aangezien we nergens kunnen parkeren in Dessel, of toch beperkt, best buiten Dessel of 1 van die park & bike proberen?
Wat raden jullie aan voor een dagbezoeker (morgen)? Aangezien we nergens kunnen parkeren in Dessel, of toch beperkt, best buiten Dessel of 1 van die park & bike proberen?
Vorig jaar op de Park & Bike in Kasterlee gaan staan, was best te doen, maar zie dat je goede fietsverlichting hebt voor de terugrit. Is best een donker stuk waar je door moet.
Meestal ben ik wel een dag te vinden op Graspop maar dit jaar niet. Maar jongens ik zit echt met flink medelijden de laatste pagina’s terug te lezen. Doet mij denken aan Rock Am Ring in Mendig toen ik daar was (werd afgelast vanwege onweer en het terrein was vreselijk). Het niet met de auto kunnen komen lijkt me best wel dramatisch. Ik zou misschien wel eieren voor mijn geld gekozen in jullie positie.
Ik hoop dat het alsnog een tof weekend gaat worden voor de mensen daar.
Meestal ben ik wel een dag te vinden op Graspop maar dit jaar niet. Maar jongens ik zit echt met flink medelijden de laatste pagina’s terug te lezen. Doet mij denken aan Rock Am Ring in Mendig toen ik daar was (werd afgelast vanwege onweer en het terrein was vreselijk). Het niet met de auto kunnen komen lijkt me best wel dramatisch. Ik zou misschien wel eieren voor mijn geld gekozen in jullie positie.
Ik hoop dat het alsnog een tof weekend gaat worden voor de mensen daar.
Vorig jaar op de Park & Bike in Kasterlee gaan staan, was best te doen, maar zie dat je goede fietsverlichting hebt voor de terugrit. Is best een donker stuk waar je door moet.
Ik hoop dat diegene die last minute thuis blijven en hun ticket verkopen geen spijt zullen hebben als blijkt dat het uiteindelijk allemaal zal meevallen (camping/festival) en regenbuien.