Graspop Metal Meeting 2024

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Laatste weerbericht: ander formaat
Kans op regen komende twee dagen:
donderdagochtend, donderdagheadliners, vrijdagochten / middag
Zaterdag kan het ook nog regenen.
Geschatte hoeveelheden volgens meteo: Opnieuw meer als gisteren maar vrijdag is nog onzeker
donderdag: 8
vrijdag: 14
zaterdag: Tussen de 2 en 5 liter
Ohja: iedere dag zon! Insmeren!
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
614
754
Inferno is goed doenbaar, de canvas hutten toch verder naar achter wordt het precies vettiger en sompiger.
We hebben geluk gehad en konden parkeren aan het voetbalplein op een 3km wandelen maar wel een verharde ondergrond en genoeg crew om zoveel mogelijk auto's erop te krijgen.
Het terrein zelf was ook goed begaanbaar hier en daar een vettig plekje maar het viel heel goed mee.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.373
4.343
Laatste weerbericht: ander formaat
Kans op regen komende twee dagen:
donderdagochtend, donderdagheadliners, vrijdagochten / middag
Zaterdag kan het ook nog regenen.
Geschatte hoeveelheden volgens meteo: Opnieuw meer als gisteren maar vrijdag is nog onzeker
donderdag: 8
vrijdag: 14
zaterdag: Tussen de 2 en 5 liter
Ohja: iedere dag zon! Insmeren!
Zaterdag maar een emmertje mee dan
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
128
266
Pfff, ik kom net terug van mijn laatste werkdag.
Morgenvroeg naar GMM, zit wel op inferno, dus camping is ok, maar ik vrees dat parkeren een hel wordt.
Als er iemand tips heeft, hoor ik het graag.Paar km wandelen is nog wel te doen, maar moet geen 8 km uit Witgoor worden, want dan ben ik 2u onderweg met mijn bolderkar.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Valthys

Playlistbediener
19 jan 2024
33
57
Pfff, ik kom net terug van mijn laatste werkdag.
Morgenvroeg naar GMM, zit wel op inferno, dus camping is ok, maar ik vrees dat parkeren een hel wordt.
Als er iemand tips heeft, hoor ik het graag.Paar km wandelen is nog wel te doen, maar moet geen 8 km uit Witgoor worden, want dan ben ik 2u onderweg met mijn bolderkar.
Ik heb uiteindelijk de auto in Lommel gezet. Daar zijn meerdere gratis parkeerplekken. Vanaf daar naar het station gelopen (half uurtje) en daar met de trein naar Mol (10 minuten). Met de pendelbus vervolgens naar het terrein gebracht. Ging heel vlot, veel pendel bussen ook. Al durf ik niet te zeggen hoe druk de pendelbussen morgen zijn.

Edit: er zijn vast betere plekken. Een local zei dat je de auto ook prima dichterbij het station Lommel kan zetten, geen hond die daar naar kijkt.

Maar ik durfde het niet aan en ben gezond genoeg om nog een stukje te lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MichielH

Smino

Playlistbediener
20 mrt 2024
8
9
Mijn vriendin en ik hebben nog een kaartje voor Metal Town kunnen scoren, dus dat neemt aardig wat stress weg. Bij andere festivals ook meegemaakt dat er geraken een absolute strijd is. Ervaring leert wel dat dat snel vergeten is als je er eenmaal bent, dan kickt de feestvreugde wel in. Ik duim voor jullie allemaal.
Vraagje: Weet iemand toevallig of bij Metal Town parking in zit en of je dan tussendoor van de parking af mag om bijvoorbeeld vrienden op te halen? Zou ze graag willen helpen.
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
128
266
Ik heb uiteindelijk de auto in Lommel gezet. Daar zijn meerdere gratis parkeerplekken. Vanaf daar naar het station gelopen (half uurtje) en daar met de trein naar Mol (10 minuten). Met de pendelbus vervolgens naar het terrein gebracht. Ging heel vlot, veel pendel bussen ook. Al durf ik niet te zeggen hoe druk de pendelbussen morgen zijn.

Edit: er zijn vast betere plekken. Een local zei dat je de auto ook prima dichterbij het station Lommel kan zetten, geen hond die daar naar kijkt.

Maar ik durfde het niet aan en ben gezond genoeg om nog een stukje te lopen.
Treinen zijn helaas geen optie. Ik moet zondagnacht terug naar huis omwille van het werk.
 

R0n4ld

Playlistbediener
24 jan 2024
7
2
Wij hebben uiteindelijk toch maar in Dessel zelf geparkeerd. Auto's aan de Kastelsedijk zijn weggesleept. Iemand van de crew zei dat ze de hele nacht doorgaan.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
328
676
Pfff, ik kom net terug van mijn laatste werkdag.
Morgenvroeg naar GMM, zit wel op inferno, dus camping is ok, maar ik vrees dat parkeren een hel wordt.
Als er iemand tips heeft, hoor ik het graag.Paar km wandelen is nog wel te doen, maar moet geen 8 km uit Witgoor worden, want dan ben ik 2u onderweg met mijn bolderkar.
Zoek naar parkeer plekken rondom Retie of Dessel. Er zijn mensen die parking 'verkopen'. Hebben €20 betaald voor een industrie terrein parking. 200% waard.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
559
680
wij rijden nu weg uit hengelo richting mol. hopen om 8u 1st schuttlebus te pakken richting boneyard.
het streven is om brothers of metal te halen. fingers crossed
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Valthys

Gebruikers die dit onderwerp bekijken