Graspop Metal Meeting 2024

leon94

Campingartiest
27 okt 2018
71
58
Crisisoverleg gepleegd zonet met de compagnie en als de Inferno parking gesloten blijft gaan we met de trein.

Ik zet de BVO-tjes alvast klaar.
Veel plezier. Wij gaan donderdag naar inferno. Benieuwd hoe het erbij ligt.
Zijn er op Inferno eigenlijk veldbedjes?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.123
8.244
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom je er al van uit gaat dat het 'lijden' wordt de hele dag?
Zoals ook vele anderen al hebben gezegd, denk ik dat het allemaal reuze gaat meevallen, en dat het terrein overal goed begaanbaar zal zijn. Qua weer verwacht ik overwegend bewolkt, met af en toe wat zon en af en toe wat regen (niet meer de hoevelheden van vandaag). Mogelijk nog wat onweer, maar dat kan net zo goed in de nacht of ochtend zijn.

Puur een kwestie van keuzes maken. We hebben geluk dat we de familie taxi kunnen inzetten, maar daar zijn we dan ook afhankelijk van, de grootste problemen zullen voor ons gespaard blijven; wij hoeven niet op donderdag af te zakken en kunnen in ieder geval lang wachten met wat er gaat gebeuren.

Maar gezien ze (wat op jouw moment van schrijven nog niet was aangekondigd) inmiddels met noodplannen aan het werk zijn, zal het niet allemaal wel meevallen, lijkt me.
 

Zeromancer

Nieuw lid
9 nov 2023
4
8
Openbaar vervoer = is maar tot +- 22u
Parkeren in dessel = ik denk niet dat er plaats is voor 50k auto’s + 10 k iedere dag …

Ze geven ons niet veel opties
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
897
815
Wellicht kan je tenminste proberen mensen te helpen in plaats van gewoon iedereen af te zeiken. en als dat niet lukt, zeg dan gewoon even niets

Dat heb ik ook gedaan, maar je zal het misschien niet gelezen hebben. Soit, iedereen die het wou heeft zijn gal kunnen spuwen op mij. De oproep blijft toch hetzelfde, zet u aan een halte van een treinstation tegen Mol, dat zal nog het gemakkelijkste zijn.
 
  • Haha
Waarderingen: InsaniTiny

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.140
2.330
Veel plezier. Wij gaan donderdag naar inferno. Benieuwd hoe het erbij ligt.
Zijn er op Inferno eigenlijk veldbedjes?
Eerste keer dat ik dat doe.
In onze uitleg staat dat het in ons geval om luchtmatrassen gaat. We hebben maar een simpel tentje gehuurd.
 

Kirk Olson

Playlistbediener
18 mrt 2017
14
6
Sorry Graspop, ik snap dat jullie flink in de stress zitten nu, maar dit is echt extreem onduidelijke communicatie.
Is camping Boneyard nu wel of niet open vandaag? Wat houdt "noodopvang" precies in en hoe ga je in godsnaam controleren dat alleen "mensen uit het buitenland die met het OV komen" daar gebruik van gaan maken? Dit creëert meer chaos dan het oplost.
 
  • Thinking
Waarderingen: MetalLimbo en Jone69

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.782
4.891
Sorry Graspop, ik snap dat jullie flink in de stress zitten nu, maar dit is echt extreem onduidelijke communicatie.
Is camping Boneyard nu wel of niet open vandaag? Wat houdt "noodopvang" precies in en hoe ga je in godsnaam controleren dat alleen "mensen uit het buitenland die met het OV komen" daar gebruik van gaan maken? Dit creëert meer chaos dan het oplost.
Het is heel duidelijk, kom enkel als je al onderweg was en anders pas donderdagochtend. Niets onduidelijk aan
 

bassisandro

Campingartiest
6 jul 2020
57
75
Mag je in België (specifiek mol) een camper op een parkeerplek zetten om daar in te slapen? Zouden ze daar een uitzondering voor maken gezien het weer? Dan knallen wij namelijk de fietsen in de bus en slapen we in de camper.
Ik denk dat ze veel door de vingers gaan zien qua verkeer dit weekend. Maar als je zeker wilt zijn, zou ik gewoon even informeren bij de politie van Mol. Misschien geven zij de mogelijkheden mee? Ze moeten toch een oplossing hebben voor de stroom aan volk.
 

Avani

Playlistbediener
1 feb 2023
20
27
Ik denk dat ze veel door de vingers gaan zien qua verkeer dit weekend. Maar als je zeker wilt zijn, zou ik gewoon even informeren bij de politie van Mol. Misschien geven zij de mogelijkheden mee? Ze moeten toch een oplossing hebben voor de stroom aan volk.

Ik hoop inderdaad dat ze wat coulanter zijn qua slapen in je auto. Zal voor veel bezoekers een oplossing zijn
 

bassisandro

Campingartiest
6 jul 2020
57
75
Wat raden jullie aan? Een korte broek bij droge dagen en lange broek bij regenweer? Of een korte broek beter omdat dat makkelijker droogt? Of een lange trainingsbroek? Ik zal wel niet de enige zijn met een lange trainingsbroek?
Ik ben fan van een korte broek bij regen. Natte broekspijpen drogen niet, zeker als je gewoon door water blijft stappen.

Goeie, waterdichte schoenen en juuu! 😉
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken