Graspop Metal Meeting 2024

dvdh666

Campingartiest
30 mei 2023
54
173
Onder het motto always look on the bright side of life heb ik nu wel meer tijd de eerste versie van mn thesis af te ronden en om nog waterdichte schoenen te halen, want blijkbaar heb ik die niet meer 😂😂
 
  • Confetti
Waarderingen: MetalLimbo

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.544
6.489
Als ik het zo lees, betekend het trouwens dat je eigenlijk je tent ook niet op kan zetten op het veld?

"Voor de mensen die absoluut genoodzaakt zijn om al te overnachten op woensdag, zal er dus noodopvang voorzien worden.". In de lijnen van dat ze het veld willen drogen zou ik denken dat ze ergens een veld apart een zooi tentjes hebben opgezet voor iedereen die toch komt ipv op de Boneyard zelf en de ondergelopen Inferno.
Als je de zin erna nu ook leest 😅

"Zij kunnen, enkel door gebruik te maken van het openbaar vervoer en pendelbussen, overnachten op campings Boneyard en Inferno."
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
334
687
Heel erg onvoorspelbaar nu hoe veel volk er gaat zijn. Maakt mij niet uit om woensdag laat of donderdag vroeg te komen. Maar het maakt mij wel uit als we onze tentjes willekeurig tussen de andere gaan moeten zetten of samen gaan kunnen staan. We zijn met een groepje en dat zijn wel zaken waar we om geven.
Deel van onze groep is een half continent of halve wereld overgevlogen. Wij mogen dan het dichtste bij wonen, wij gaan gewoon bij onze groep aansluiten. Liever samen in de modder dan alleen op de bank. Ook zijn slaapplekken/tenten verdeeld over de mensen die niet met het vliegtuig hoeven. Dus er zijn ook best wat mensen afhankelijk van ons om te kunnen overnachten daar.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.140
2.330
Nu wel extra blij dat we dit jaar voor Inferno kozen, zijn we op een minst al zeker van ons plekje en het zal niet mijn eigen tent zijn die na 4 dagen een modderpoel zal zijn.

Ik ga er van uit dat we de parkeerplaats naast Inferno wel op onze buik mogen schrijven, een mail daaromtrent zou wel handig zijn.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.627
7.736
Wat een drama dit. Aan de ene kant hoop je dat zoveel mogelijk mensen zich aan de oproep gaan houden en vandaag niet naar Dessel afzakken, zodat de bodem daar wat hersteltijd krijgt. Anderzijds gaat het op donderdag nu een ongelooflijke chaos worden, waardoor heel veel bezoekers een aanzienlijk deel van hun eerste festivaldag alvast kunnen afschrijven.

Ramp voor de organisatie dit. Ik heb met ze te doen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.627
7.736
Deel van onze groep is een half continent of halve wereld overgevlogen. Wij mogen dan het dichtste bij wonen, wij gaan gewoon bij onze groep aansluiten. Liever samen in de modder dan alleen op de bank. Ook zijn slaapplekken/tenten verdeeld over de mensen die niet met het vliegtuig hoeven. Dus er zijn ook best wat mensen afhankelijk van ons om te kunnen overnachten daar.
Misschien een gekke vraag, maar: vandaag overnachten in een hotel is voor de mensen die vanuit het buitenland komen geen optie? Ik heb net even gekeken omdat ik zelf ook wel nieuwsgierig was. En ik zie op booking.com nog behoorlijk wat hotels in Brussel bijvoorbeeld die nog kamers hebben tegen acceptabele prijzen.

Ik snap dat het heel erg kut is voor iedereen, maar je kunt ervan uitgaan dat de organisatie deze beslissing niet lichtzinnig neemt. Het feit dat gisteravond pas heel laat dit besluit naar buiten is gekomen, doet mij geloven dat ze daar urenlang crisisoverleg hebben gehad. Dergelijke overleggen worden niet enkel door die paar mensen van de organisatie zelf gevoerd, maar daar is altijd de gemeente en politie ook bij betrokken, omdat zij verantwoordelijk zijn voor de openbare orde. Het feit dat met name die partijen akkoord zijn gegaan met een verkeersinfarct scenario op donderdag, is het bewijs dat dit een noodoplossing is. Hoe meer mensen vandaag toch die kant op komen omdat zij menen onder de uitzondering te vallen, hoe groter de kans dat ze daarmee onbedoeld het festival verzieken voor iedereen.
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
220
365
Ik heb de organisatie een bericht gestuurd met de vraag wat die nood accomodatie inhoudt en of je nu wel of niet een tent kan opzetten op boneyard. Ik kan mn treinkaartje niet meer annuleren of aanpassen, dus eigenlijk wil ik vandaag wel die kant op gaan...
 

Jone69

Campingartiest
2 okt 2023
63
140
So is it muddy on the festival ground? Should i take rubberboots even if im not camping at there?
 

thesummoning

Campingartiest
18 jun 2019
60
179
Ik heb de organisatie een bericht gestuurd met de vraag wat die nood accomodatie inhoudt en of je nu wel of niet een tent kan opzetten op boneyard. Ik kan mn treinkaartje niet meer annuleren of aanpassen, dus eigenlijk wil ik vandaag wel die kant op gaan...
In de communicatie staat letterlijk dat je best met het openbaar vervoer naar Boneyard komt.
Wat impliceert dat die dus gewoon open is.
 

Projunk

Campingartiest
15 nov 2023
87
99
Wel bijzonder dat op ticketswap alle dagen voorradig zijn behalve zaterdag.
Vermoed dat dit een betere combinatie is van de weergoden situatie en BMTH/A7 combi.
 

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
89
167
Als de pinnen van de tent maar enigszins met moeite de grond in gaan, vind ik het allemaal best. Dan overleven we het wel weer!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jone69

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.577
3.301
Het wordt gewoon een dagje later rijden helaas. Jammer van de preparty, maar niet onoverkomelijk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken