Graspop Metal Meeting 2024

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
net mailtje van inter gehad dat toch niet heel rooskleurig is.

Komt er eigenlijk op neer we kunnen niks garanderen met rolstoel wordt het moeilijk. maar ze proberen de inter camping zo veel mogelijk in gebruik te houden.
Ik lig ook op inter. Als je met het openbaar vervoer komt kunnen we elkaar anders helpen. Ik ben slechtziende (zie voor enkele %) en hoop mijn weg te vinden.
 
  • Winning
Waarderingen: King810

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.663
3.388
Morgen de berichtgeving maar goed in de gaten houden. Het lukt mij toch niet om voor 17u uit omgeving Zwolle te vertrekken. Als dan blijkt dat het drama is, weet ik nog niet wat mijn besluit gaat worden. Hadden ze toch maar die timetable tot na het festival uitgesteld; was de voorpret nooit echt begonnen voor mij ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en dvdh666

Arinius

Playlistbediener
3 mei 2024
6
13
Langs deze weg toch ook op zoek naar een update over MetalTown ... Ik kan me inbeelden dat ik mijn machine van 3 ton er niet onmiddellijk vlot ga op krijgen, maar ik kan toch ook niet slapen langs de straat in pakweg Retie?
 

dvdh666

Campingartiest
30 mei 2023
54
170
Ik lig ook op inter. Als je met het openbaar vervoer komt kunnen we elkaar anders helpen. Ik ben slechtziende (zie voor enkele %) en hoop mijn weg te vinden.
Ik ben van plan met de auto te gaan. Ik moet mijn rolstoel meenemen en daarnaast ook nog mijn tent en alle spullen iets wat ik niet zelf in het OV meegesjouwd krijg helaas, als de nood hoog is met parkeren heb ik gelukkig nog wel een mogelijk carpooladressje in de buurt, maar t gaat geen gemakkelijk jaar worden.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
911
1.000
Zal allemaal wel goed komen. We staan voor een legendarische editie, dat is zeker. Ben zelf nog aan het twijfelen om in mol of in de buurt te parkeren. Kom enkel op zaterdag.

Er is ook een gratis parking aan de andere kant van mol, ongeveer 2km wandelen naar het station en shuttle bus, kan ook een optie zijn. Vermoed dat de parkings aan het station heel snel zullen vol staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Valthys en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.460
11.430
HEY GUYS! WE ALL GOING TO HAVE GREAT TIME THIS WEEK. DON'T STRESS ABOUT THE WEATHER. (+i think that its gonna be ok because tomorrow is pretty dry.
Ja helemaal eens! Kijk er echt enorm naar uit. Over exact 2 dagen sta ik waarschijnlijk met tranen in de ogen bin NeO.

Tegelijk heb ik ook erg makkelijk lullen. Ben al op Metal Park en de shuttlebus brengt me naar het terrein en weer terug waar een warme douche op me wacht.

En Malevolence komt gewoon wel! En wat kijk ik uit naar Avantasia
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Ik ben van plan met de auto te gaan. Ik moet mijn rolstoel meenemen en daarnaast ook nog mijn tent en alle spullen iets wat ik niet zelf in het OV meegesjouwd krijg helaas, als de nood hoog is met parkeren heb ik gelukkig nog wel een mogelijk carpooladressje in de buurt, maar t gaat geen gemakkelijk jaar worden.
Ok, succes! Met al dat bijlezen geraakt mijn bagge nooit gepakt. haha
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Ja helemaal eens! Kijk er echt enorm naar uit. Over exact 2 dagen sta ik waarschijnlijk met tranen in de ogen bin NeO.

Tegelijk heb ik ook erg makkelijk lullen. Ben al op Metal Park en de shuttlebus brengt me naar het terrein en weer terug waar een warme douche op me wacht.

En Malevolence komt gewoon wel! En wat kijk ik uit naar Avantasia
Ik zorg ook voor extra plek in mijn broekzak voor zakdoekjes tijdens ne obliviscaris. Mss iets vroeger vertrekken van babymetal met dat terrein dat er anders zal bijliggen.
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en dvdh666

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
347
1.035
Wel inmiddels de beslissing gemaakt om pas smiddags op het terrein te zijn, scheelt toch een paar uur modder. Wel jammer van bands als Dynazty die ik graag wilde zien maar de hele dag vooraan bij de mainstage wordt em gewoon niet voor mij, met dit weer...
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
314
785
Wij hebben wel even stress, wij verblijven namelijk in Herentals in een airbnb en zouden elke dag met de auto op en af rijden 😂 Weten niet goed wat nu de beste keuze is.

Ik heb wel een elektrische step mee, maar @xRoossie heeft een gewoon stepje..
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
683
Liever had ik toch niet een herhaling van Wacken afgelopen jaar AUB, maar ik zie het wel iets positiever in.

Parkeren op straat en dan een stuk lopen is voor mij zelfs beter. Lang lopen is niet een probleem (loop komend weekend wel 4x meer op een dag). Maar door modder een kar verslepen gaat gewoon niet. Zelfs met droog weer en los zand is dat al verschrikkelijk. Al uit voorzorg geen bier meer zelf meegenomen maar een traytje besteld om die reden.

Bij Wacken was het op sommige delen echt verschrikkelijk, maar dat kwam door traktoren die busjes moesten slepen, en het niet gebruiken van rijplaten (wat GMM dus wel doet). Water zal er morgenvroeg nog liggen, en ze zullen wel bang zijn dat het terrein naar de klote gaat door alle autos. Maar ik gok dat na 16:00 het festival terrein gewoon droog zal zijn/worden. Het ergste aan regen hebben we nu gehad, dat trekt hopelijk deze nacht een beetje weg en verdampt morgen deels.

Maar even een stuk goed stappen op gewoon asfalt/stenen, graag! Muziekje aan, pilsje vast, 1, 2, 3.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.611
7.668
Wij hebben wel even stress, wij verblijven namelijk in Herentals in een airbnb en zouden elke dag met de auto op en af rijden 😂 Weten niet goed wat nu de beste keuze is.

Ik heb wel een elektrische step mee, maar @xRoossie heeft een gewoon stepje..
Naar Mol rijden en vanaf daar de Shuttlebus nemen is denk ik je enige optie.
 

Projunk

Campingartiest
15 nov 2023
87
98
Kan ik dit jaar iig mijn regenponcho testen heb ik die ook niet voor niks.
Als de boneyard er net zo bij ligt als inferno, dan kan de zwembroek wel mee. Als de stroming de goede kant op staat stromen we zo de festivalweide in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en Jimmeh07

Gebruikers die dit onderwerp bekijken