In Nederland is het ook niet je-van-het, maar zelfs bij grote losse shows rijden er langer treinen. Sowieso tot *na* het laatste nummer. Met Rock Circus was het ook top geregeld.Ik
Tot station reizen is geen probleem, dat regelen ze wel voor u (pendelbussen, die zijn zelfs al geregeld). Maar nog een trein naar huis, dat zal een ander paar mouwen zijn.
Eigenlijk zou Graspop inderdaad als ze zo hard OV willen promoten, moeten zorgen dat er ook nachttreinen zijn naar de grote steden (Antwerpen, Hasselt, Leuven, Brussel, Luik, Charleroi, Gent, Namen, Brugge en Oostende). Maar ja, dat is natuurlijk niet iets dat in 2 dagen te organiseren valt en iets dat enorm veel geld zou kosten
Ik heb 1x het OV genomen toen het nog gratis was. Met de auto duurt het een uur, met het OV gewoon een hele dag (8 uur) omdat je via Antwerpen moet en hopen dat er ooit plek is in een bus. En toen was ik nog alleen met een rugzak. Nu groter groepje met een iets grotere tent (oftewel een bolderkar). Vergeet het maar.
Ze roepen al jaren 'kom met het OV' maar er wordt niets extra voor gedaan. Alleen extra geld voor het parkeren.