Graspop Metal Meeting 2024

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
57
35
Studio Brussel over het optreden van de koninginnen vanavond


"Reminder: straks om 21:00 hoor je het integrale concert van Queens of the Stone Age in het Sportpaleis live op Studio Brussel. En we moeten jullie trouwens nog iets vertellen.
�
"


wat moeten ze ons dan nog vertellen?
they are going to announce their coming to the festival, I noticed that they announce a festival date after each visit to a country
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Studio Brussel over het optreden van de koninginnen vanavond


"Reminder: straks om 21:00 hoor je het integrale concert van Queens of the Stone Age in het Sportpaleis live op Studio Brussel. En we moeten jullie trouwens nog iets vertellen.
👀
"


wat moeten ze ons dan nog vertellen?
Jammer dat StuBru het weer zo opvallend doet dat de verrassing er al af is.
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
405
695
Leuk hoor al die headline speculaties en geschiedenis maar kijkend wat dit jaar is uitgekomen word ik daar wel heel blij van.Zit wat album lijstjes door te spitten maar de keuze is reuze.
Naast de wat bekendere namen erg blij van Church of misery , autopsy ,castle decapitation , spirit adrift , gorod...🤟
Ben nog wel ff bezig en er komen vast nog vette albums uit maar ga al wat geruster slapen wat betreft komende editie.😁
#gmm24
#wiekomener
 

JordyVH

Playlistbediener
4 dec 2022
6
6
Het nieuws heeft niks met QOTSA te maken. Stubru gaat hun rebranding aankondigen. Het gaat wat in de lijn zijn met alles wat de VRT de laatste tijd aan het veranderen is. Stubru gaat er de komende jaren meer paars uitzien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
199
272
Greta van fleet spelen ook vanavond. Zou prima sub headliner zijn voor een van de dagen dat metallica komt :D
 

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Avenged Sevenfold - Deep Purple
Slash - Corey Taylor - Bad Omens - Hammerfall - Asinhell

Judas Priest -Limp Bizkit - Emperor - Alestorm

Within Temptation - Bring me the horizon - Alice Cooper - Dropkick Murphies - Electric Callboy - Babymetal

Scorpions
The Offspring - Megadeth - Avantasia - Sum 41 - Bruce Dickinson - Mudvayne - Black Stone Cherry
 

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201

Gerucht: AC/DC plant grote stadiontour in 2024

'Als we de geruchten rondom AC/DC mogen geloven komt de Rock ‘n’ Roll Train volgende zomer langs zowel München als Parijs. De Duitse Süddeutschze Zeitung laat in een artikel over het EK voetbal van 2024 weten dat AC/DC het Olympisch stadion voor 12 juni 2024 geboekt heeft.

In het verlengde hiervan laat het Franse Rock Hard magazine weten dat de Australiërs 15 augustus 2024 op de Hippodrome de Longchamp in Parijs spelen.'
(ik weet dat het al even kort is gemeld maar de data nog niet en geeft toch enige vragen of ze op een festival zullen headlinen)
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
537
634

Gerucht: AC/DC plant grote stadiontour in 2024

Als we de geruchten rondom AC/DC mogen geloven komt de Rock ‘n’ Roll Train volgende zomer langs zowel München als Parijs. De Duitse Süddeutschze Zeitung laat in een artikel over het EK voetbal van 2024 weten dat AC/DC het Olympisch stadion voor 12 juni 2024 geboekt heeft.

In het verlengde hiervan laat het Franse Rock Hard magazine weten dat de Australiërs 15 augustus 2024 op de Hippodrome de Longchamp in Parijs spelen.
(ik weet dat het al even kort is gemeld maar de data nog niet en geeft toch enige vragen of ze op een festival zullen headlinen)
Stadiontour geen festivaltour
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en Chronicbias

saurus

Dagopener
4 feb 2019
537
634
Do: tool & Electric callboy
Vr: avenged sevenfold & queens of the stone age
Za: bring me the horizon & sum 41
Zo: judas priest & avantasia
 
  • Haha
Waarderingen: Jone69

Gebruikers die dit onderwerp bekijken