Graspop Metal Meeting 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Dat is eerste viel me ook al op. Hoewel de zaterdag dit jaar behoorlijk sterk was.

Duidelijk wat betreft QOTSA. Ik zou het een keer tof vinden als headliner, maar ik denk dat wat metalheads in opstand komen. En ze kunnen natuurlijk gewoon Rock Werchter en Pukkelpop headlinen.
Goh, denk niet dat er echt een opstand zou zijn. Zouden dat ook gewoon goed doen.
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
230
398
Goh, denk niet dat er echt een opstand zou zijn. Zouden dat ook gewoon goed doen.
Ik denk juist van wel, als er dit soort bands geboekt gaan worden kun je het festival gewoon RW 2.0 omdopen. Heeft werkelijk niets met metal te maken imo.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.413
1.091
Ik vind Savatage nog wel net een stapje boven de door mij genoemde bands. Zeker door de exclusiviteit van een show van hun. Een concept zoals op Wacken met TSO zou ze meteen kandidaat maken voor één van de beste headlineshows ooit, haha.

Ik had stiekem de hoop dat zij de ontbrekende headliner voor Alcatraz zouden zijn, omdat dat qua timing net wat beter matcht met Wacken. Maar daar lijken ze helaas Europe als derde headliner te hebben.
Savatage zou inderdaad heel gaaf zijn. Ik zeg doen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Tool, Avenged Sevenfold, Bring Me The Horizon en dan nog een joker. De kans dat deze joker zit in het rijtje van Scorpions, Electric Callboy, Måneskin, Sabaton, Pantera en Parkway Drive acht ik best groot.
Maneskin? :oops:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.420
6.105
Ik denk juist van wel, als er dit soort bands geboekt gaan worden kun je het festival gewoon RW 2.0 omdopen. Heeft werkelijk niets met metal te maken imo.
Ik denk dat je zwaar overschat hoeveel mensen zich hier druk over zouden maken. Zoals al vaker genoemd rockt QOTSA harder dan sommige headliners die er in het verleden hebben gestaan, dat ze dan toevallig tot nu toe altijd Werchter gespeeld hebben hoeft niet uit te maken imo. Ze hebben veel fans onder metalheads, en zeker het algemene publiek (dus buiten ons als geobsedeerde forum leden om) zal ze denk ik met open armen ontvangen.

Maar goed, ze staan er blijkbaar niet, dus geen zorgen ;)
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
707
645
Ik bouw zelf festivals mee op (eerder in de hard dance wel).
Ja, maar een laptopje inpluggen lukt mij ook wel op een dagje tijd.

Je zou dan moeten weten dat DJs veel flexibeler zijn, zeker in productie. Je hebt DJs gehad op Werchter die gewoon met de trein en een rugzak afzakken naar het festival.
 
  • Haha
Waarderingen: saurus

won666

Support act
17 mei 2019
1.195
1.252
Studio Brussel over het optreden van de koninginnen vanavond


"Reminder: straks om 21:00 hoor je het integrale concert van Queens of the Stone Age in het Sportpaleis live op Studio Brussel. En we moeten jullie trouwens nog iets vertellen.
👀
"


wat moeten ze ons dan nog vertellen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken