Graspop Metal Meeting 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.839
Kan op zich gebeuren, headliner tekort met wel een Bruce solo op het affiche. Vast mogelijk om Iron Maiden voor 1 zomershow op te trommelen.
Geloof ik niets van. Niet met Iron Maiden. Die hebben een heel decor wat ze op moeten bouwen voor hun show. Ik geloof nooit dat ze dat allemaal, inclusief crew, laten invliegen voor één show.
 

Verwijderd lid 45649

Playlistbediener
7 nov 2023
23
41
Geloof ik niets van. Niet met Iron Maiden. Die hebben een heel decor wat ze op moeten bouwen voor hun show. Ik geloof nooit dat ze dat allemaal, inclusief crew, laten invliegen voor één show.
Jij hebt geen idee hoe snel zoiets hier is, opgesteld is, afgebroken is en terug op de vlieger zit.
 
  • Haha
Waarderingen: nikita

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.796
7.657
Zou het affiche wel meteen weer wat beter maken voor mij, zeker als Iron Maiden nergens anders zou staan, heb je samen met Tool gewoon weer een goede bovenkant te pakken
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en Mark's Kal

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
Tool, Avenged Sevenfold, Bring Me The Horizon en dan nog een joker. De kans dat deze joker zit in het rijtje van Scorpions, Electric Callboy, Måneskin, Sabaton, Pantera en Parkway Drive acht ik best groot.
Either that or another headline show for Judas Priest or even Deep Purple. Wouldn't be optimal as a South Stage head but not out of the question.
 

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Gewoon een tipje, zware publiekstrekkers proberen ze altijd op een weekdag te plaatsen. Ik vermoed dus dat als Tool komt, dit op donderdag of vrijdag zal zijn.
Volgens mij BMTH op zaterdag.

Trouwens, QOTSA mag uit de verwachtingen, die zouden niet komen hoorde ik. Ik gok dat die uiteindelijk Pkp zullen doen.
Dat is eerste viel me ook al op. Hoewel de zaterdag dit jaar behoorlijk sterk was.

Duidelijk wat betreft QOTSA. Ik zou het een keer tof vinden als headliner, maar ik denk dat wat metalheads in opstand komen. En ze kunnen natuurlijk gewoon Rock Werchter en Pukkelpop headlinen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.913
Ik bouw zelf festivals mee op (eerder in de hard dance wel).
Ok. Die hebben wel een stevig budget puur voor stages en aankleding. Iron Maiden moet een volledig productieteam bij elkaar weten te sprokkelen voor zo'n losse show. Dat maakt het allemaal uiterst kostbaar.
 

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Welke Europese optredens heeft LoG al staan dan in '24? Voorlopig geen enkele aanleiding om te denken dat zij überhaupt beschikbaar zijn.
Ik ben ook benieuwd hoe realistisch Lamb of God voor 2024 is.
Ergens blijf ik hoop houden. Het zou nog kunnen komen.
Tot nu toe hebben ze na april '24 niks naar buiten gebracht (na Sick New World in april), dacht ik. Tourlijst
Heb ook nog niks gezien dat ze een tijd vrij nemen om te schrijven, voor een solo-project of een ander zij-project.
Mocht dat nieuws er zijn, hoor ik het graag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken