Graspop Metal Meeting 2024

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
480
521

Gerucht: AC/DC plant grote stadiontour in 2024

'Als we de geruchten rondom AC/DC mogen geloven komt de Rock ‘n’ Roll Train volgende zomer langs zowel München als Parijs. De Duitse Süddeutschze Zeitung laat in een artikel over het EK voetbal van 2024 weten dat AC/DC het Olympisch stadion voor 12 juni 2024 geboekt heeft.

In het verlengde hiervan laat het Franse Rock Hard magazine weten dat de Australiërs 15 augustus 2024 op de Hippodrome de Longchamp in Parijs spelen.'
(ik weet dat het al even kort is gemeld maar de data nog niet en geeft toch enige vragen of ze op een festival zullen headlinen)
Gaat niet gebeuren. Zijn te groot, net als de Rolling Stones.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
584
428
Van iemand die redelijk dichtbij de organisatie van Jera zit gehoord dat de zaterdag headliner mogelijk Architects zou zijn. Geen gegronde leak o.i.d., maar hij had mij wel over het hele Limp Bizkit verhaal vertelt voordat het in het nieuws kwam.
Naar verwachting niet op herhaling op Graspop lijkt me, maar wie weet?
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Van iemand die redelijk dichtbij de organisatie van Jera zit gehoord dat de zaterdag headliner mogelijk Architects zou zijn. Geen gegronde leak o.i.d., maar hij had mij wel over het hele Limp Bizkit verhaal vertelt voordat het in het nieuws kwam.
Naar verwachting niet op herhaling op Graspop lijkt me, maar wie weet?
Die zijn al headliner op Alcatraz, dus lijkt me extreem onwaarschijnlijk
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.665
Van iemand die redelijk dichtbij de organisatie van Jera zit gehoord dat de zaterdag headliner mogelijk Architects zou zijn. Geen gegronde leak o.i.d., maar hij had mij wel over het hele Limp Bizkit verhaal vertelt voordat het in het nieuws kwam.
Naar verwachting niet op herhaling op Graspop lijkt me, maar wie weet?
Gaat sowieso niet gebeuren aangezien Architects de headliner van Alcatraz is. Mooie naam wel voor JEra.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
584
428
Gaat sowieso niet gebeuren aangezien Architects de headliner van Alcatraz is. Mooie naam wel voor JEra.
Zou inderdaad wel een mooie zijn. Al had ik het niet meer per sé verwacht na dat gedoe met de naam op de poster en de cancel een aantal jaar geleden (mocht Architects het daadwerkelijk worden).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
893
993
Zou inderdaad wel een mooie zijn. Al had ik het niet meer per sé verwacht na dat gedoe met de naam op de poster en de cancel een aantal jaar geleden (mocht Architects het daadwerkelijk worden).
Was toen ook gewoon miscommunicatie tussen management en jera. Ze waren geboekt toen als headliner, en kregen toen nog PWD boven zich. Dan zijn ze natuurlijk geen headliner meer. Lijkt me dat de buitenwereld hier weer een groter verhaal van heeft gemaakt. Ze hebben toen gecancelled, einde verhaal toch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

saurus

Dagopener
4 feb 2019
550
651
Van iemand die redelijk dichtbij de organisatie van Jera zit gehoord dat de zaterdag headliner mogelijk Architects zou zijn. Geen gegronde leak o.i.d., maar hij had mij wel over het hele Limp Bizkit verhaal vertelt voordat het in het nieuws kwam.
Naar verwachting niet op herhaling op Graspop lijkt me, maar wie weet?
Ik dacht zeker dat de ontbrekende headliner fall out boy zou zijn
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
Nah. Alles wijst op morgen 10 uur met de aankondiging van Tool. Is ook de beste naam om mee te starten voor Graspop
Apologies if this was already answered but how do we know the Tool dates will be announced tomorrow? I can't find any information on that.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
258
525
Zou inderdaad wel een mooie zijn. Al had ik het niet meer per sé verwacht na dat gedoe met de naam op de poster en de cancel een aantal jaar geleden (mocht Architects het daadwerkelijk worden).
Heb ook het vermoeden dat het om Architects gaat. Dat gedoe toen is wat opgeblazen. Architects komt niet over als haatdragend, denk dat dit ook een mooie verzoening zou zijn om als dé headliner aangekondigd te worden, niet als dagheadliner maar voor het festival, ook door ze als laatste aan te kondigen. Past ook goed bij Jera, beter dan Fall Out Boy. Kans op GMM herhaling is niet groot om eerder genoemde redenen. Daarnaast denk ik dat ze nog net niet groot genoeg zijn om de sprong naar headliner te maken, zou de enige reden zijn om een jaar te dubbelen. Alles afhankelijk van de andere headliners natuurlijk. Denk niet dat het nog jaren duurt voordat Architects GMM gaat headlinen hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
584
428
Heb ook het vermoeden dat het om Architects gaat. Dat gedoe toen is wat opgeblazen. Architects komt niet over als haatdragend, denk dat dit ook een mooie verzoening zou zijn om als dé headliner aangekondigd te worden, niet als dagheadliner maar voor het festival, ook door ze als laatste aan te kondigen. Past ook goed bij Jera, beter dan Fall Out Boy. Kans op GMM herhaling is niet groot om eerder genoemde redenen. Daarnaast denk ik dat ze nog net niet groot genoeg zijn om de sprong naar headliner te maken, zou de enige reden zijn om een jaar te dubbelen. Alles afhankelijk van de andere headliners natuurlijk. Denk niet dat het nog jaren duurt voordat Architects GMM gaat headlinen hoor.
Inderdaad, Jera heeft natuurlijk destijds ook uitgesproken geen haatdragende gevoelens naar ze te hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken