Graspop Metal Meeting 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
die zag ik niet aankomen. maar denk dat die wel voor werchter een zekerheidje gaan zijn. zie niet in waarom graspop die moet afsnoepen
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
Als morgen de announcement van Tool komt, zou je verwachten dat vandaag de sociale media kanalen terug actief worden met het nieuwe logo. Was dat ook niet zo vorig jaar?
Niet per sé. Is ook al in de voormiddag de huisstijl aangepast, om dan in de namiddag te komen met een eerste drop.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
584
428
Zou inderdaad wel een mooie zijn. Al had ik het niet meer per sé verwacht na dat gedoe met de naam op de poster en de cancel een aantal jaar geleden (mocht Architects het daadwerkelijk worden).
Rectificatie: Jera post nu over NOFX. Laatste tour die plaatsvindt in mei en juni.
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
139
109
Een paar users hier noemde dat met vrij grote stelligheid. Weet zelf ook niet zeker waar het op gebaseerd is.
Ja, ik. Ik heb een goede bron. Eens kijken of het waar is.

Ook: TOOL had de Amerikaanse tour aangekondigd op donderdag 1 juni met een verwijzing naar de TOOL Army en de data kwamen op dinsdag 6 juni. Het heeft geen zin om veel langer te wachten tussen deze hint en de data.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Als morgen de announcement van Tool komt, zou je verwachten dat vandaag de sociale media kanalen terug actief worden met het nieuwe logo. Was dat ook niet zo vorig jaar?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, zeggen ze weleens.
Rondom Halloween werden we ook redelijk gehyped met ineens 2 posts en wat activiteit op de website, maar het is ondertussen al 13 dagen muisstil.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
421
726
Lijkt me toch zeer waarschijnlijk dat we vandaag , morgen of vrijdag weer wat horen of ontdekken wat betreft de line up.
Zie net pas dat frozen soul in februari in Nijmegen staan. Zeg niks maar zou het wel jammer vinden om die te missen komend jaar.Tochwel 1 van m'n favoriete albums van 2023. Gokje voor komende week wat betreft graspop 2024: bring me the horizon en judas priest.😁🤟
#vandaag
#frozensoul
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
264
407
Lijkt me toch zeer waarschijnlijk dat we vandaag , morgen of vrijdag weer wat horen of ontdekken wat betreft de line up.
Zie net pas dat frozen soul in februari in Nijmegen staan. Zeg niks maar zou het wel jammer vinden om die te missen komend jaar.Tochwel 1 van m'n favoriete albums van 2023. Gokje voor komende week wat betreft graspop 2024: bring me the horizon en judas priest.😁🤟
#vandaag
#frozensoul
Denk dat ze zullen beginnen met Tool. Want als ze met JP beginnen zal er wel wat ophef zijn denk k. BMTH kan ook
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
276
463
Lijkt me toch zeer waarschijnlijk dat we vandaag , morgen of vrijdag weer wat horen of ontdekken wat betreft de line up.
Zie net pas dat frozen soul in februari in Nijmegen staan. Zeg niks maar zou het wel jammer vinden om die te missen komend jaar.Tochwel 1 van m'n favoriete albums van 2023. Gokje voor komende week wat betreft graspop 2024: bring me the horizon en judas priest.😁🤟
#vandaag
#frozensoul

Vrijdag is Alcatraz aan de beurt.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Denk dat ze zullen beginnen met Tool. Want als ze met JP beginnen zal er wel wat ophef zijn denk k. BMTH kan ook
Ophef is er toch wel. Als ze beginnen met Tool gaan de minder progressieve fans zagen en als ze BMTH aankondigen beginnen de ''echte'' metal fans dat het niet ''true'' genoeg is.
 

knalboon

Campingartiest
1 okt 2022
74
195
zouden ze niet gewoon alles in 1 keer lossen zoals de meeste festivals doen dit jaar?
ja dat begin ik ook steeds meer te denken. lijkt ook steeds meer de norm te worden. wat ik zelf enerzijds jammer vind. maar je weet wel waar je aan toe bent dus de voordelen snap ik ook wel weer
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
548
737
Ophef is er toch wel. Als ze beginnen met Tool gaan de minder progressieve fans zagen en als ze BMTH aankondigen beginnen de ''echte'' metal fans dat het niet ''true'' genoeg is.
Goh mensen zouden kunnen zagen dat het hun genre/band niet is, maar met een beetje objectiviteit is Tool gewoon een knalgoeie boeking voor elke muziekfan, Tool-liefhebber of niet. Ik verwacht niet bepaald negatieve reacties.
Dus perfect logisch als Graspop een paar weken gewacht heeft om morgen Tool aan te kondigen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken