Graspop Metal Meeting 2024

Rik Tammenaars

Playlistbediener
10 sep 2021
5
6
Tool komt al zeker niet naar Werchter. Bron: mijn bron.

Grotere kans op Graspop dus. Ik neem aan dat Live is Live Tool niet kan betalen.

Klopt het dat Tool nog nooit op Graspop geweest is? Enkel Maynard zijn side projects?
 
  • Haha
Waarderingen: jimmywe

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.254
5.610
Tool komt al zeker niet naar Werchter. Bron: mijn bron.

Grotere kans op Graspop dus. Ik neem aan dat Live is Live Tool niet kan betalen.

Klopt het dat Tool nog nooit op Graspop geweest is? Enkel Maynard zijn side projects?
😂

Iedereen heeft tegenwoordig bronnen. Tool is veel te groot voor Live is Live en heeft een agent die samenwerkt met live nation 😉.

Soit, morgen nieuws dus, zoals beloofd.

Hopelijk iedereen blij. Tool is gewoon een dikke vette naam voor Graspop. En ferme bucketlist voor de organisatie. Lang leve de principes van Tool (aka liever geen festivals die we onze vorige run al gedaan hebben).
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
😂

Iedereen heeft tegenwoordig bronnen. Tool is veel te groot voor Live is Live en heeft een agent die samenwerkt met live nation 😉.

Soit, morgen nieuws dus, zoals beloofd.

Hopelijk iedereen blij. Tool is gewoon een dikke vette naam voor Graspop. En ferme bucketlist voor de organisatie. Lang leve de principes van Tool (aka liever geen festivals die we onze vorige run al gedaan hebben).

Dus hiermee absolute bevestiging ?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.667
3.392
😂

Iedereen heeft tegenwoordig bronnen. Tool is veel te groot voor Live is Live en heeft een agent die samenwerkt met live nation 😉.

Soit, morgen nieuws dus, zoals beloofd.

Hopelijk iedereen blij. Tool is gewoon een dikke vette naam voor Graspop. En ferme bucketlist voor de organisatie. Lang leve de principes van Tool (aka liever geen festivals die we onze vorige run al gedaan hebben).
Blij!? Dit is de beste headliner ooit! De rest van het festival maakt me al helemaal niks meer uit. Ik ben erbij 4 dagen als Tool er staat!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.461
6.887
Please Tool de zaterdag, please Tool de zaterdag!!!!!!!!! (komt mij zoveel beter uit dan de rest) Zondag mag ook trouwens en de vrijdag moet ook goed lukken. De donderdag wordt lastiger, maar daar ga ik tzt wel een mouw aan breien
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.645
4.951
als tool er nu niet staat zal dat een enorme ontgoocheling zijn gewoon door al de hype van de 'insiders'
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
378
550
😂

Everyone has sources these days. Tool is way too big for Live is Live and has an agent who works with live nation 😉.

Anyway, news tomorrow, as promised.

Hopefully everyone happy. Tool is just a big fat name for Graspop. And a solid bucket list for the organization. Long live the principles of Tool (aka preferably no festivals that we already did in our previous run).
Toolmorrow only Tool or many more bands?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.776
4.868
ik ben zeer blij voor jullie, de beste metalband op het beste festival (hopelijk op zaterdag en dan probeer ik mijn pa te overtuigen een avond op en af te rijden)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken