Graspop Metal Meeting 2024

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.564
2.045
Tja daar zit wel een kern van waarheid in..maar dan betwijfel je wellicht meer.

Machine head kreeg afas vast ook niet zelf vol maar wel met Amon Amarth. In 2019 kreeg machine head de 013 ook niet vol.

Powerwolf kreeg met Dragonforce (013 band) en Warkings de Afas niet uitverkocht.

Had Ghost de afas zo vol gekregen zonder Halestorm?

Avenged Sevenfold heeft ook vaak een behoorlijk voorprogramma bij zich. Disturbed en Chevelle bijv. die doen ook zeker wel wat met de verkoop.
Ik durf zelfs wel te stellen dat Ghost niet ver van een uitverkochte Ziggo zit.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
dat was wel de RTM stage van Ahoy, zit tegen de 8k capaciteit aan geloof ik
Klopt en die was redelijk gevuld, maar lang niet uitverkocht. Tussen de 5000 en 6000 man schat ik.
Maar wellicht komende tijd, ze zitten volgens mij nog in de lift qua populariteit.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
vandaag gaan we dus een hoop metalcore kanshebbers bij krijgen
Ik denk dat je dan voornamelijk naar With Full Force moet kijken.
Dat is een stukje groter en staan ook voornamelijk core-bands.

Verder heb je nog een aardig overzicht op:

en:

 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.530
3.039
En nog veel belangrijker: de eigen festivalagenda van Festileaks. Je kunt hier ook filteren op genres. Om dicht bij huis (GMM) te blijven bijvoorbeeld op metal.
 

Jasper31

Playlistbediener
7 okt 2016
17
17
- Today 11:00 Vainstream Festival (same weekend as Graspop, Münster Germany)
- Tomorrow Roskilde Festival
- Tomorrow 19:00 Steelfest
- Thursday 14:00 Rock Am Ring / Rock Im Park full line-up
- Thursday Greenfield Festival
- Friday Nova Rock Festival Austria
- 07.11. Download UK

However, I'm expecting many more festival announcements this week.

Edit: there you go, thanks @SweetJesus
Vainstream is een week later dan Graspop toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: EngineNr9

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Bury tomorrow staat er niet op terwijl die toch al een zelfbevestiging gedaan hadden op Alcatraz als ik het mij goed herriner? Dus lijkt me niet meteen plausibel, al zou ik hier wel enorm blij van worden :D
 

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
74
61
Ik heb de kleine namen niet helemaal doorgelezen, buiten maiden realistische headliners lijkt mij? Met op de donderdag dan toch system of a down. Maar afwachten wat er hier van gaat kloppen.

Naast Iron Maiden kunnen we Nine Inch Nails, Faith No More en System of a Down schrappen. Aerosmith begin ik toch ook wel mijn twijfels over te krijgen i.v.m. gezondheid Steven Tyler.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.627
Bury tomorrow staat er niet op terwijl die toch al een zelfbevestiging gedaan hadden op Alcatraz als ik het mij goed herriner? Dus lijkt me niet meteen plausibel, al zou ik hier wel enorm blij van worden :D
die affiche werd al gemaakt nog voor dat alcatraz geweest was en dus nog voor de zelfbevestiging. gemaakt door @PreFXDesigns
 

Dg 129m

Playlistbediener
10 okt 2023
17
26
Zou nu als headliners zeggen: Avenged sevenfold, BMTH, The offspring, Judas priest, Architects, Korn, aerosmith en BFMV als dat headline is
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken