Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Dat klinkt behoorlijk logisch ja. Zou wel betekenen dat Rock Werchter en Graspop in dezelfde week hun kaarten op tafel leggen. Maar dat is wel vaker gebeurd en zelfs op dezelfde dag aankondigen is geen uitzondering.

Ik vraag me wel af wat al dat getreuzel rond het nieuwe (prog)album in eigen beheer met de populariteit van de band heeft gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.796
7.657
Dat klinkt behoorlijk logisch ja. Zou wel betekenen dat Rock Werchter en Graspop in dezelfde week hun kaarten op tafel leggen. Maar dat is wel vaker gebeurd en zelfs op dezelfde dag aankondigen is geen uitzondering.

Ik vraag me wel af wat al dat getreuzel rond het nieuwe (prog)album in eigen beheer met de populariteit van de band heeft gedaan.

Klopt, toevallig afgelopen week nog de data rond herfstvakantie vorig jaar opgezocht en daar hadden RW en Graspop toevallig beide ook announcements, woensdag RW - donderdag Graspop - vrijdag RW als ik het me goed herinner
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
484
1.535
Jezusssss wat begint de maandag lekker als je de avond ervoor een gruwelijke set van Amorphis ( en Lost Society ) heb gezien in Utrecht

Van mij mogen ze naar Graspop ( alleen een beter geluid voor Amorphis als de vorige keer ) want wat ik gisteren hoorde was zo onwijs zuiver
Absoluut een van de beste optredens die ik dit jaar heb gezien. Wat een ongelooflijke zanger heeft Amorphis ook in Tomi Joutsen, geweldig!
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
Had iemand nog een overzicht van de festivals die de komende tijd met namen komen?
- Today 11:00 Vainstream Festival (weekend after Graspop, Münster Germany)
- Tomorrow Roskilde Festival
- Tomorrow 19:00 Steelfest
- Thursday 14:00 Rock Am Ring / Rock Im Park full line-up
- Thursday Greenfield Festival
- Friday Nova Rock Festival Austria
- 07.11. Download UK

However, I'm expecting many more festival announcements this week.

Edit: there you go, thanks @SweetJesus
 
Laatst bewerkt:

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
146
287
- Today 11:00 Vainstream Festival (same weekend as Graspop, Münster Germany)
- Thursday 14:00 Rock Am Ring / Rock Im Park full line-up
- Friday Nova Rock Festival Austria
- 07.11. Download UK

However, I'm expecting many more festival announcements this week.

Thanks for the overview.

Interessant aan Nova Rock is dat ze 2 weken geleden hebben aangekondigd dat het festival 4 dagen i.p.v. 3 zal duren.
Moet toch zijn dat ze een mooie extra headliner hebben voor die 4e dag! Met potentieel voor Graspop ook.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
481
522
ik zal een gokje maken:

bad omens zal vainstream headlinen en dus kanshebber zijn.
daarnaast gok ik
memphis may fire, we came as romans, of mice &men, thrown, ten56. , black veil brides (herkansing zoveel), knocked loose,


binnen 15 minuten weten we hoe ver ik er naast zat zeker?
Ik ken heel de band niet. Maar wordt het niet lichtelijk overschat?
Dit jaar stond de band in de Trix (1100) en Dynamo (1000). Komen jaar staan ze in 013 is nu volgend jaar uitverkocht (3000) en AB (2000). Het is een behoorlijke stijging, maar is een "trend" dan gelijk een headliner? Electric Callboy is de uitzondering en daar hoor ik ook weinig positieve verhalen over.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

saurus

Dagopener
4 feb 2019
550
653
396742851_868949361263999_3786989251673420151_n.jpg
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Ik ken heel de band niet. Maar wordt het niet lichtelijk overschat?
Dit jaar stond de band in de Trix (1100) en Dynamo (1000). Komen jaar staan ze in 013 is nu volgend jaar uitverkocht (3000) en AB (2000). Het is een behoorlijke stijging, maar is een "trend" dan gelijk een headliner? Electric Callboy is de uitzondering en daar hoor ik ook weinig positieve verhalen over.
in de trix stonden ze voor 1000 man met 3000 man op de wachtlijst, nu staan ze in ab met weeral zoveel man in de wachtlijst. ik denk dat de band serieus onderschat wordt omdat ze nog nieuw zijn
 

Hopper

Playlistbediener
6 sep 2023
17
51
Jezusssss wat begint de maandag lekker als je de avond ervoor een gruwelijke set van Amorphis ( en Lost Society ) heb gezien in Utrecht

Van mij mogen ze naar Graspop ( alleen een beter geluid voor Amorphis als de vorige keer ) want wat ik gisteren hoorde was zo onwijs zuiver
Helemaal eens, Amorphis was echt steengoed gisteravond! Hopelijk staan ze in juni in de Marquee 😃🤘🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en duck

Gebruikers die dit onderwerp bekijken