Graspop Metal Meeting 2024

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Zou nu als headliners zeggen: Avenged sevenfold, BMTH, The offspring, Judas priest, Architects, Korn, aerosmith en BFMV als dat headline is
Zie niet echt in waarom The Offspring plots zo'n stijging zou afdwingen t.o.v. hun positie vorig jaar.
Kan eventueel vervangen worden door FFDP, dan zou dat rijtje nog kunnen.
 

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
167
260
Wat weten we eigenlijk over Sabaton in 2024? Is toch ook wel samen met Iron Maiden de Graspop huis band
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Mooie les in hoe makkelijk fake news dus verspreidt haha, hier op het forum komt als grap/wens maanden terug die poster tot stand, en die wordt nu nog in app groepjes gedeeld blijkbaar. Ook al op andere fora gedeeld zo te zien. Fascinerend!
en ook nergens beweerd dat die officieel was ofzo. hadden nog een festileaks logotje er ergens moeten bij zetten
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
291
604
Zou nu als headliners zeggen: Avenged sevenfold, BMTH, The offspring, Judas priest, Architects, Korn, aerosmith en BFMV als dat headline is
Architects stond er dit jaar al en komend jaar staan ze al op Alcatraz, denk dat ze een jaar overslaan. Maar het is wel een headliner voor de toekomst denk ik, heb ze in 6 jaar zien stijgen van halverwege de middag naar de avond (op een heel sterk bezette dag ook nog). Offspring is geen headliner denk ik, maar zal ook afhangen van programma en (co-)headliner. BFMV is geen headliner, die stonden vorig jaar in de middag en zijn niet ineens zo populair geworden dat ze de sprong naar headliner gaan maken. Wel toffe band hoor, hoop datr ze er staan volgend jaar!

Overige namen die je noemt zijn zeker mogelijke headliners.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
291
604
Mogen wat mij betreft komen. Heb ze deze editie gemist want wou Amon Amrath en Disturbed ook zien. Dus mogen van mij zeker terug komen
Was heel tof! Had Disturbed al paar keer gezien, dus had voor Ice Nine Kills gekozen. Geen spijt van gehad.

Gebeurt niet vaak dat een band twee keer achter elkaar komt trouwens. Mochten ze terugkomen, benieuwd of ze naar main stage gaan (tweede helft middag ofzo).
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Graveyard headliner op Into the Void in februari. Dat vind ik een hele fijne naam voor de Metal Dome ergens in de namiddag. Sinds 2017 geleden dat ze er stonden. Mooie opvulling voor de QOTSA dag.
heel erg leuke naam, heb er hier thuis eentje zitten die de band heel graag wil zien
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Was heel tof! Had Disturbed al paar keer gezien, dus had voor Ice Nine Kills gekozen. Geen spijt van gehad.

Gebeurt niet vaak dat een band twee keer achter elkaar komt trouwens. Mochten ze terugkomen, benieuwd of ze naar main stage gaan (tweede helft middag ofzo).
de videograaf vond het ook tof. halve aftermovie was INK beelden. het staat dan ook wel goed op camera
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
204
400
Lynyrd Skynyrd en ZZ Top hebben data bekend gemaakt voor hun tour in 2024. Voorlopig enkel US, maar ze geven aan ook naar Europa te komen.

Tussen april en augustus gaapt nog een groot gat dus lijkt me ook steeds meer een optie voor Graspop.
(Al zullen dat geen headliners zijn).
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Lynyrd Skynyrd en ZZ Top hebben data bekend gemaakt voor hun tour in 2024. Voorlopig enkel US, maar ze geven aan ook naar Europa te komen.

Tussen april en augustus gaapt nog een groot gat dus lijkt me ook steeds meer een optie voor Graspop.
(Al zullen dat geen headliners zijn).
mainstage 2 headline zie ik wel nog gebeuren
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.006
Lynyrd Skynyrd en ZZ Top hebben data bekend gemaakt voor hun tour in 2024. Voorlopig enkel US, maar ze geven aan ook naar Europa te komen.

Tussen april en augustus gaapt nog een groot gat dus lijkt me ook steeds meer een optie voor Graspop.
(Al zullen dat geen headliners zijn).
Lynyrd Skynyrd vond ik bij hun vorige passage op Graspop geweldig, maar ik had wel het idee dat ik bijna de enige was. Heel lauwe respons voor zo'n legendarische band.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
mainstage 2 headline zie ik wel nog gebeuren
Lynyrd Skynyrd stond vorig jaar rond 19.00, goede positie voor hun vind ik dat wel! ZZ Top zie ik ook niet echt headlinen. Ligt er misschien aan wat er tegenover staat tho, maar lijkt me misschien een wat te kleine naam.
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
292
445
Was heel tof! Had Disturbed al paar keer gezien, dus had voor Ice Nine Kills gekozen. Geen spijt van gehad.

Gebeurt niet vaak dat een band twee keer achter elkaar komt trouwens. Mochten ze terugkomen, benieuwd of ze naar main stage gaan (tweede helft middag ofzo).
Had disturbed en Amon Amrth nog nooit gezien (I9K ook niet) maar stonden best goed voor beide bands dus besloten daar maar te blijven. Dus I9K mag zeker terug komen (main stage lijkt me wel verdient van de clips die ik zag. Hebben een erg goeie show)
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Nietje en PreFXDesigns

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
Lynyrd Skynyrd en ZZ Top hebben data bekend gemaakt voor hun tour in 2024. Voorlopig enkel US, maar ze geven aan ook naar Europa te komen.

Tussen april en augustus gaapt nog een groot gat dus lijkt me ook steeds meer een optie voor Graspop.
(Al zullen dat geen headliners zijn).
Didn't ZZ Too headline Hellfest a few years back? I wouldn't be mad about them headlining the North Stage with Lynyrd Skynyrd as a sub.

The South Stage can have some more energetic bands then 👍🏻
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken