Graspop Metal Meeting 2024

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
260
403
Ik was ook helemaal overtuigd dat het over SOAD ging
was helemaal happy
maar ging dus over Metallica, dat is wel een stuk minder interessant
Beide is volgens mij 0.1 kans. SOAD is nog maar de vraag of ze gaan touren. En Metallica of ze datums toevoegen (die 0.1 was wel orgineel bedoeld voor Metallica tho😅)
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
70
185
Net voor 16u, nog gauw ff een voorspelling:

- Eerste namen pas in de week van 06/11
- Grote worp met 2 of 3 headliners + stevige reeks undercard bands
- Voor één van de headliners wordt een konijn uit de hoge hoed getoverd (lees: verrassende naam)

Voila, bovenstaande mag misschien over een kwartiertje al in de vuilbak.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en Nietje

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Als headliners echt zo'n probleem zijn voor deze editie zie ik ze ook wel een hele zooi bands in 1 keer aankondigen, inclusief een paar headliners van de 8.
dat maakt meer indruk dan los een judas priest, bmth of deep purple aankondigen bijvoorbeeld
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
Iron Maiden kondigt juist een Amerikaanse tour aan. Van 4 oktober tot 27 november. Maar van onder staat er bij dat er nog data voor 2024 aankomen. Dus wie weet ... Al vind ik het raar nu al data voor binnen een jaar aan te kondigen en pas enkele maanden op voorhand data voor juni. Maar ok.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Als headliners echt zo'n probleem zijn voor deze editie zie ik ze ook wel een hele zooi bands in 1 keer aankondigen, inclusief een paar headliners van de 8.
dat maakt meer indruk dan los een judas priest, bmth of deep purple aankondigen bijvoorbeeld
Ligt heel erg aan de headliner. Judas Priest of Deep Purple zou niet zo'n spectaculaire headliner zijn, met alle respect. Dan zou je beter meer namen erbij kunnen droppen. BMTH zou dan weer wel als headliner zonder andere namen gedropt kunnen worden, eerste keer voor GMM (als headliner in ieder geval) en populaire band op het moment.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.868
Iron Maiden kondigt juist een Amerikaanse tour aan. Van 4 oktober tot 27 november. Maar van onder staat er bij dat er nog data voor 2024 aankomen. Dus wie weet ... Al vind ik het raar nu al data voor binnen een jaar aan te kondigen en pas enkele maanden op voorhand data voor juni. Maar ok.
Dat wordt ook gewoon Bruce solo voor de festivals. Europa dan in 2025.
 

Metal_Mika

Playlistbediener
26 mei 2022
25
39
Stel dat metallica zou komen wat waarschijnlijk alleen gaat gebeuren in mijn dromen zie ik Five finger death punch als sub die dag omdat die met ze mee touren
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
332
599
misschien niet de plek maar via TicketSwap kan ik ze niet aanbieden omdat het gewonnen ticket zijn maar als mensen voor een mooi prijsje die weekend tickets voor Rock circus willen overnemen stuur even een DM
 
  • Thinking
Waarderingen: SulpherSouls

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.868
misschien niet de plek maar via TicketSwap kan ik ze niet aanbieden omdat het gewonnen ticket zijn maar als mensen voor een mooi prijsje die weekend tickets voor Rock circus willen overnemen stuur even een DM
En je was zo blij! Iets tussen gekomen?

Edit: ook off topic, sorry
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken