Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.246
7.541
Machine Head op herhaling, omdat ze eigenlijk voor dit jaar gepland stonden? Kan Parkway Drive alsnog gewoon door naar Werchter
Als er een headliner is weg gevallen, zoals Aerosmith bijvoorbeeld, en Sabaton was ook al gepland voor 2024, lijkt me inderdaad Machine Head of Parkway Drive op herhaling boeken de meest logische zet.

Waren gelukkig wel toevallig de sterkste headliners van dit jaar, maar toch zie je natuurlijk liever geen headliners op herhaling komen
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Zouden wel naar België komen. Nog paar punten en komma's.
Dit gaat over SOAD. Toch? TOCH?


rock and roll Serj GIF
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
480
521
Pretty Maids staan op Copenhell.
Ik ben benieuwd of ze ook andere festivals aandoen.
Leuk voor ergens in de middag
Fingers crossed that there will be an announcement today?
otherwise there wouldn't be a big announcement on the same day as the Rar announcement with avenged sevenfold / bmth / qofsa?
Je kunt iedere dag "vandaag is de dag" of iets in die trend plaatsen, maar waarschijnlijk doet gmm het tegelijk of een dag later met de andere festivals. Dus ergens in nov.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Volgende week komen veel festivals met aankondigingen. Ik verwacht een Pinkpop, Werchter en Graspop dan ook eigenlijk pas.
Is het niet logischer dat ze of eerder of later een aankondiging willen doen? Wij houden het wel goed in de gaten, maar als elk festival tegelijk begint met aankondigen dan zien mensen het sneller over het hoofd.

Is in ieder geval marketing technisch gezien niet verstandig om als iedereen schreeuwt, ook mee te gaan schreeuwen. Dan horen mensen je niet. Beter om te schreeuwen als het stil is
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken