Graspop Metal Meeting 2024

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
98
198
Die announcement van 2 november gaat over Green Day waarschijnlijk dus daar hebben we op Graspop niets aan.

We zullen er echter waarschijnlijk volgende week wel achter komen of SOAD en Avenged Sevenfold gaan touren volgend jaar, dus dat is iets.

Tot de announcements van RaR/RiP, Novarock, Download etc houdt ik nog een beetje hoop over dat SOAD ons gaat verrassen, tegen beter weten in.
Voor mij ook wel de enige band waar ik gegarandeerd naar Dessel zou afreizen.
Ik heb ook zo,n idee dat GMM eind volgende week met wat aankondigingen komt.
En dat ze ons dan gaan verrassen
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
126
195
Ik heb ook zo,n idee dat GMM eind volgende week met wat aankondigingen komt.
En dat ze ons dan gaan verrassen
Zou wel fijn zijn. Aangezien vorig jaar de eerste 2 namen al op 20 oktober bekend waren hoop ik niet dat het dit jaar heel veel later gaat worden.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.756
7.575
Zou wel fijn zijn. Aangezien vorig jaar de eerste 2 namen al op 20 oktober bekend waren hoop ik niet dat het dit jaar heel veel later gaat worden.

Vorig jaar waren ze eigenlijk nog relatief vroeg. Andere recente jaren waren rond 30 oktober, of begin november. 2017 was met Rammstein zelfs pas 22 november de eerste naam. Alleen 2016 was heel vroeg met 30 september. Dusja, ze zijn eigenlijk nog gewoon mooi op tijd...
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Volgende week komen veel festivals met aankondigingen. Ik verwacht een Pinkpop, Werchter en Graspop dan ook eigenlijk pas.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.246
7.542
Ik weet oprecht niet wat teleurstellender gaat zijn om dit moment, geen aankondiging, of wel een aankondiging die bevestigt dat er weinig interessants gaat staan 😅
Haha nu je het zegt, als er een headliner komt vandaag die ik echt verschrikkelijk vind heb ik liever gewoon geen aankondiging voor het weekend :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
Misschien is de 4de dag, den donderdag, voorbehouden voor AC/DC, kunnen jullie daar mee leven?😁
 
  • Winning
Waarderingen: PJ

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
Misschien is de 4de dag, den donderdag, voorbehouden voor AC/DC, kunnen jullie daar mee leven?😁
Verwacht 't niet
Die show in Amerika was zo'n hele exclusieve show, waar ze dus geen eigen podium voor hoefden.
Als ze echt gaan touren is t met een eigen podium verwacht ik
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.246
7.542
Enthousiasme en een positieve ingesteldheid worden hier niet langer gewaardeerd :LOL:
Vandaag is niet de dag, SOAD en Metallica komen niet! AC/DC is al helemaal van de pot gerukt.
Ik blijf gewoon hopen op Tool.
geloof dat A perfect cirlce ging touren toch?
zelf Tool al eerder gezien maar A perfect circle nog niet dus zou het wel een vette headliner vinden, maar ze zullen niet zo veel tickets verkopen als bovenstaande bands helaas
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.756
7.575
Machine Head op herhaling, omdat ze eigenlijk voor dit jaar gepland stonden? Kan Parkway Drive alsnog gewoon door naar Werchter
 
  • Winning
Waarderingen: redbaron

Gebruikers die dit onderwerp bekijken